2024-09-21, 01:48
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av DoNotGetItTwisted
Gomiddag☕️🤗❤️
Allt stämmer bra i det du säger. Tycker inte alls att du överreagerar, tvärtom bra poänger. Ingen hade reagerat om lilla C hade fått träffa sin pappa och hans familj. De kan och kunde ju likväl gjort och göra det mormor gjort och gör. Men nej egoisterna H tänker och tycker bara de är bäst, en äkta pick me familj😳

#teamChiara 🙏❤️✌️🤗

Citat:
Ursprungligen postat av Artmovie
Håller helt med dig som alltid.👌

Är detta sant så kommer det med största sannolikhet att hagla in fler Soc.anmälningar på N.
Då kan hon ju sitta där sedan och dränka sig i sitt eviga självförsvar.

Vad är hon för en sorts mamma?
Varför väljer man inte att vara hemma med sin egen dotter? Den tiden kommer ju aldrig igen.
Arma A som bara kan stå och se på, utan att kunna göra något. Jag skulle gå sönder helt inombords.😥

Kanske är jag den enda som reagerar på C ansiktsuttryck, men tycker man både ser & känner på morgonstunden att C letar med blicken efter sin mamma. Man ser besvikelsen på henne när mamma inte är där.
Plastmorfar verkar något populärare för C än mormor J. Kanske för att han är mer naturlig och inte håller på och fjantar så mycket. Inget fel i att sjunga för sitt barnbarn. Men gör det då på ett mer naturligt sätt......

N lägger inte ut klipp riktigt lika intensivt som förr.....men sitter uppkopplad på snapp 24/7

Varför, kan man undra...?

Tackar för all info. Den som väntar får se.......❤️
Tack ni är bäst ❤️ känns så skönt att man ej står själv i sina tankar och funderingar och att vi som oftast tycker och känner lika
Klart jag delar med mig av den infon jag har som kan kännas så viktig

Ps förlåt om det blev rörigt att jag svara på detta nu mitt bland andra diskussioner om att Emil & N är på samma ställe 🫣
2024-09-21, 01:56
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Millan75
Tyvärr Molgan du har fel 🙄 var in och titta det är Nicci till 100% kolla bilden Nicci la ut på sin händelse sen kollar du Emils då ser du att tjejen som blir filmad är N samma kjol samma skor och tatueringar 🫣

Citat:
Hur fasiken tänker man nu 🫣 visst dom kanske har blivit sams för det är inte dom det berör .

Men känns sjukt att då för 9 mån satt Emil och bad för Andreas skull att han skulle vara med förlossningen

Och hon svara med en gråtvideo och hota om både det ena och andra
Och nu sitter dom och käkar middag ihop finner fan inga ord längre .

Ursäkta mig hon har inte rätten att få kalla sig mamma måt fasiken illa 🤮

Hon har suttit och gråtit för att hon ev aldrig kommer att få barn el ha svårt att skaffa barn pga sin pcos och hennes största önskan var att bli gravid

Man kan knappast tro det när man ser henne i dag .
Då allt annat är viktigare än hennes dotter .
Detta är ju åter beviset på det

Är så förvånad att några få kan tycka det att N är en bra morsa !
Ännu mer förvånad att ni sitter och kastar skit på en kille som inte får chansen att vara pappa pga N

Ni säger att han ej bryr sig men vad fan gör N då ?

Och jag håller helt med dej vad är det soc inte ser som vi ser

Tycket dom verkligen det är ok med en frånvarande mamma

Citat:
Det var spansk flagga igår på bådas och likadan utsikt som Emils. Att de skriver Spanien betyder inget. De kan göra det för att förvilla så vi inte ska tro de är på Cypern där LI spelas in just nu, skrev jag igår med just för det verkade skumt. Johanna lägger upp ganska mycket därifrån på sina storys. Tittar du på tatueringen så skymtar du siffran 11 (11:11) som är mamma J's favorit änglasiffror. Jag tycker det ser ut som N's tatuering. Jag kan ha fel men tror inte det tyvärr.
Eller så är de i Spanien, kanske finns ett LI-hus där med som de spelar in i. Vem vet🤷‍♀️
😊🫶✌️

#teamChiara🌸

Citat:
Ursprungligen postat av Danielllleeeeee
Det är nicci! Stannar man när hon sätter ner glaset syns ”11” tatueringen som hon har på exakt samma ställe & fjädern som går över handen. Kolla hennes tatuering på bilden från 1 aug på hennes insta 😫
Förlåt till er alla såg nu att det är hon !
Men nu återstår frågan varför åker EMIL & NICCI I SAMMA BIL OCH VARFÖR FILMAR HAN HENNE för att vi ska se 🤔 även om dom är på inflyttnings fest kunde dom ha åkt var sin bil ej suttit breve varandra vid bordet tex

Detta blir bara sjukare & sjukare var tvungen och kolla då väninnan säger kolla Emil och N var i Spanien samtidigt förra gången oxå trodde hon skämta men nej

N ska helt klart inte ha barn då är ett stort Barn själv. C är ingen leksak hon bara kan kasta bort när hon ej vill längre .

Någon måste ingripa snart innan det blir betydligt mkt värre.
Senast redigerad av Molgan098 2024-09-21 kl. 02:01.
2024-09-21, 02:07
Medlem
Citat:
Tack ni är bäst ❤️ känns så skönt att man ej står själv i sina tankar och funderingar och att vi som oftast tycker och känner lika
Klart jag delar med mig av den infon jag har som kan kännas så viktig

Ps förlåt om det blev rörigt att jag svara på detta nu mitt bland andra diskussioner om att Emil & N är på samma ställe 🫣

Tack snälla🤗❤️känner detsamma
2024-09-21, 02:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Molgan098
Förlåt till er alla såg nu att det är hon !
Men nu återstår frågan varför åker EMIL & NICCI I SAMMA BIL OCH VARFÖR FILMAR HAN HENNE för att vi ska se 🤔 även om dom är på inflyttnings fest kunde dom ha åkt var sin bil ej suttit breve varandra vid bordet tex

Detta blir bara sjukare & sjukare var tvungen och kolla då väninnan säger kolla Emil och N var i Spanien samtidigt förra gången oxå trodde hon skämta men nej

N ska helt klart inte ha barn då är ett stort Barn själv. C är ingen leksak hon bara kan kasta bort när hon ej vill längre .

Någon måste ingripa snart innan det blir betydligt mkt värre.

Det är lugnt🤗❤️✌️inte lätt att se alltid på dessa storys. Skönt att man kan prata här utan hån. Menar du att de var på samma ställe förra gången N var i Marbella när brorsan blev sjuk och stannade längre? Eller någon annan gång? Säger bara usch så falska de är😒🤢 Vems inflyttningsfest, Dianas?
2024-09-21, 03:45
Medlem
Citat:
åter igen han kan inte bekräfta något som N inte har skrivit på och lämnat in han har gjort sin del och skrivit på men inte N därför vill han ha ett test och N vägrar INTE A försök att förstå det vi alla säger .

Ja det är min erfarenhet också. Mamman måste ju först uppge fader innan pappan ska kunna bekräfta. Om det inte har ändrats så kan ju inte bekräfta först.
2024-09-21, 10:57
Avstängd
Citat:
Det är lugnt🤗❤️✌️inte lätt att se alltid på dessa storys. Skönt att man kan prata här utan hån. Menar du att de var på samma ställe förra gången N var i Marbella när brorsan blev sjuk och stannade längre? Eller någon annan gång? Säger bara usch så falska de är😒🤢 Vems inflyttningsfest, Dianas?
Kan inte vara Dianas inflyttnings fest då hon & Nicci ej tål varandra tror det var I juni då hon var ner första gången i samarbete med något företag . Ja det är skönt att kunna prata som vuxna människor utan hån och till rättavisning som visar sig ofta vara fel .
2024-09-21, 11:03
Medlem
Ananasflickans avatar
Emil och Nicci är väl inte heller goda vänner direkt? Båda har ju ”spytt galla” över varandra på sociala medier gällande situationen med Andreas. Jag tror de är på jobbresa ihop enbart, säkert LI. De tackar nog inte nej till pengarna eller TV tiden trots att de måste umgås med varandra.
2024-09-21, 11:47
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Isisea
Tack Millan för en fint och snällt svar förut. Skulle bara skriva nu och att det är precis det jag undrar. Hur f-n kommer hon undan när jag vet hur mycket de höll på med mig. Det är för mig en gåta. Plus så synd om C som nog har en jättefin pappa i A. Det hade jag varit överlycklig för.

Citat:
Ursprungligen postat av Isisea
Ja det är min erfarenhet också. Mamman måste ju först uppge fader innan pappan ska kunna bekräfta. Om det inte har ändrats så kan ju inte bekräfta först.
Tack själv ❤️ precis Nicci måste uppge Andreas för att att han över huvudtaget kan skriva på. Finns det inget så säger det väl sig självt att det ej går. A kan ej heller bekräfta detta då det måste till ett test på vem som är pappan något N nekat så därför har det gått till ett domstolsbeslut

Nä kan ej heller förstå varför hon kan göra och bete sig hur hon vill utan att det får några konsekvenser ut av detta
Senast redigerad av Millan75 2024-09-21 kl. 12:00.
2024-09-21, 11:50
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Ananasflickan
Emil och Nicci är väl inte heller goda vänner direkt? Båda har ju ”spytt galla” över varandra på sociala medier gällande situationen med Andreas. Jag tror de är på jobbresa ihop enbart, säkert LI. De tackar nog inte nej till pengarna eller TV tiden trots att de måste umgås med varandra.
Skrev det lite längre upp att det ryktas om att dom ska vara mentor för paren i LI och att dom ska hoppa in som jokrar sen Nej dom var ej goda vänner men vem vet dom kanske har löst det 🫣🤔 nä dessa 2 gör nog allt för lite tvtid & pengar som du säger
Senast redigerad av Millan75 2024-09-21 kl. 11:59.
2024-09-21, 12:12
Medlem
Om faderskapsfrågan kan bedömas med tillräcklig säkerhet på grund av socialnämndens utredning, bör nämnden bereda den som antas vara fader till barnet tillfälle att bekräfta faderskapet.

Detta är gjort men A vill ändå inte bekräfta.
2024-09-21, 12:20
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av HungerCut
Om faderskapsfrågan kan bedömas med tillräcklig säkerhet på grund av socialnämndens utredning, bör nämnden bereda den som antas vara fader till barnet tillfälle att bekräfta faderskapet.

Detta är gjort men A vill ändå inte bekräfta.
Där håller jag ej med dej då jag vet något helt annat och det är därför det tar tid .
Har skrivit det förut och jag skriver det igen N har ej medgivit till skatteverket Så detta har gått till socialnämnden även där har N ej lämnat någon uppgift på pappan

Så utredning pågår fortfarande vilket kommer leda till ett domstolsbeslut om N ej vill samarbeta och som alla andra skriver A kan ej medge något N ej har bekräftat ej heller socialnämden då hon vägrar att säga något om fadern
Senast redigerad av Molgan098 2024-09-21 kl. 12:23.
2024-09-21, 12:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Molgan098
Där håller jag ej med dej då jag vet något helt annat och det är därför det tar tid .
Har skrivit det förut och jag skriver det igen N har ej medgivit till skatteverket Så detta har gått till socialnämnden även där har N ej lämnat någon uppgift på pappan
Du behöver inte hålla med, jag skriver bara som det är.
Dock verkar du inte förstå innerbörden av vad jag skriver då du återkommer till vad N har gjort eller inte gjort.
Senast redigerad av HungerCut 2024-09-21 kl. 12:26.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in