2024-09-21, 12:26
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Isisea
Vilket bra inlägg från dig! Är ledsen för allt du har fått gå igenom som jag läst tidigare.

Till alla er vill jag säga att jag googlade igår på love island. Det stod att det spelas in just nu och just på Cypern. Tänkte på vad som tidigare skrevs om N och hennes resa… Vore ju nästan pinsamt om hon är med igen… killarna borde ju fly om de har lite koll. Annars blir det synd om de också. Men hoppas inte hon är med. Men jag litar inte på tv numera för de gör ju mycket för att det ska bli ”bra tv”
Tack själv för att du dela din historia mkt ledsen att du har fått gått igenom det . Men tillsammans står vi starka för våra barns skull och rättigheter ❤️
2024-09-21, 12:28
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Molgan098
Där håller jag ej med dej då jag vet något helt annat och det är därför det tar tid .
Har skrivit det förut och jag skriver det igen N har ej medgivit till skatteverket Så detta har gått till socialnämnden även där har N ej lämnat någon uppgift på pappan

Så utredning pågår fortfarande vilket kommer leda till ett domstolsbeslut om N ej vill samarbeta och som alla andra skriver A kan ej medge något N ej har bekräftat ej heller socialnämden då hon vägrar att säga något om fadern
strunta att diskutera med någon som kört huvudet i sanden och tror sig veta allt . Finns inte ett ända rätt. Man tror sig veta saker för man plockar fakta lite här & där . Sen låter man så jäkla övertygad när man hånar och försöker sätta folk på plats
2024-09-21, 12:32
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av HungerCut
Du behöver inte hålla med, jag skriver bara som det är.
Dock verkar du inte förstå innerbörden av vad jag skriver då du återkommer till vad N har gjort eller inte gjort.
Är snarare du som inte förstår innebörden av det hela . För att A ens ska kunna komma ditt för att bekräfta faderskapet. Så måste N ha gjort följande
1 lämna in papper till skatteverket för att bekräfta A som pappa = vilket N ej gjort
2 A kan ej bekräfta något som inte finns registrerat
3 N blir kallad till socialnämden/ kommunen för att kunna lösa detta vilket N ej gjort ej häller här har N uppget A som pappa
Så då kan socialnämden ej göra ett skit även om dom vet att A är pappa
Så dom lämnar över det till rätten .
SÅ hur du än vrider och vänder på det så måste N ha gjort sin del först för att A ens ska bli involverad el bli kallad till en rättsprocess gällande faderskapet vilket ej har sket
Senast redigerad av Molgan098 2024-09-21 kl. 12:37.
2024-09-21, 12:32
Medlem
N förnekar inte på något vis att N är pappa.
Det är utrett att och nämnden har kommit fram till att A är pappan.
Handlar inte längre om att N inte ”skriver ner det på ett papper”.
2024-09-21, 12:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hulken52
strunta att diskutera med någon som kört huvudet i sanden och tror sig veta allt . Finns inte ett ända rätt. Man tror sig veta saker för man plockar fakta lite här & där . Sen låter man så jäkla övertygad när man hånar och försöker sätta folk på plats
Tråkigt att du mfl känner er hånade när man talar om hur det är. Är ni alltid såna irl också?
2024-09-21, 12:39
Avstängd
Citat:
N förnekar inte på något vis att N är pappa.
Det är utrett att och nämnden har kommit fram till att A är pappan.
Handlar inte längre om att N inte ”skriver ner det på ett papper”.
Jasså har dom ?? Då kan ju du förklara vad det är som tar tid då jag vet något helt annat.
Hon har ju inte velat samarbeta med dessa ej ens uppget A som pappa så lite svårt då att bekräfta något
Även om hon har skrivit det på sociala medier hit och dit så är det inte det som gäller, utan vad hon säger hos socialnämden

Och har dom kommit så långt som det går till ett dom slut så måste A skriva under .
Vilket han hade gjort då han vill vara en del i C.s liv vilket hon nekar han till
Senast redigerad av Molgan098 2024-09-21 kl. 12:48.
2024-09-21, 12:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Millan75
Såg blir mer och mer skeptiskt till Ike som hinta om att E skulle dejta ev en föredetta LI deltagare 🫣 om det är så , så kan dom inte vara klocka nån av dom

Utan jag hoppas på mentor jokrar hellre el att dom är på inflyttnings fest

JO hon anmälde honom .

Vet inte varför C alltid ska ha stora kläder på sig har tänkt på det och att hon ska vara utklädd till en docka aldrig några bekväma kläder för ett litet barn

Sjukt om det är henne han dejtar..

Helt sjukt, visst kan man ha fina kläder på ett barn men ah detta är på en nivå
2024-09-21, 12:48
Medlem
Citat:
Förlåt till er alla såg nu att det är hon !
Men nu återstår frågan varför åker EMIL & NICCI I SAMMA BIL OCH VARFÖR FILMAR HAN HENNE för att vi ska se 🤔 även om dom är på inflyttnings fest kunde dom ha åkt var sin bil ej suttit breve varandra vid bordet tex

Detta blir bara sjukare & sjukare var tvungen och kolla då väninnan säger kolla Emil och N var i Spanien samtidigt förra gången oxå trodde hon skämta men nej

N ska helt klart inte ha barn då är ett stort Barn själv. C är ingen leksak hon bara kan kasta bort när hon ej vill längre .

Någon måste ingripa snart innan det blir betydligt mkt värre.

Inget att säga förlåt för, man hade ju önskar att de inte va hon🥲
Håller helt med de du skriver
2024-09-21, 12:50
Medlem
Citat:
Jasså har dom ?? Då kan ju du förklara vad det är som tar tid då jag vet något helt annat. Hon har ju inte velat samarbeta med dessa ej ens uppget A som pappa så lite svårt då att bekräfta något
Även om hon har skrivit det på sociala medier hit och dit så är det inte det som gäller, utan vad hon säger hos socialnämden

Och har dom kommit så långt som till ett domslut så måste A skriva under vilket han hade gjort då han vill vara pappa till C
Jo jag har läst att du ”vet nåt helt annat”.
N förnekar inte vem som är pappa och utredningen (även om inte N deltar) har gett A möjlighet att bekräfta ändå.
Men det gör inte A och det är anledningen till att det dröjer.
Då blir det domstol i nästa steg. Fortfarande för att A inte vill bekräfta. Bekräftar han så behövs det inte tas till domstol.
Ärendet är inte udda på något vis. Ett vanligt ärende som nämnden jobbar med steg för steg när någon krånglar.
Senast redigerad av HungerCut 2024-09-21 kl. 12:57.
2024-09-21, 13:19
Medlem
Rörande att se att det finns några här som gärna väver in mig i sina inlägg då å då….gulligt på nåt vis och kul att se när man loggar in 🙏
2024-09-21, 13:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av amiliasharborste
Är det bara jsg eller ser det ut som att dom klär ut Chiara varje dag? 😅fattar att alla har olika stil men asså
Hur tror du A skulle tänka sig att klä henne? Leka med tanken kan man ju göra iallafall
2024-09-21, 13:47
Avstängd
Citat:
Jo jag har läst att du ”vet nåt helt annat”.
N förnekar inte vem som är pappa och utredningen (även om inte N deltar) har gett A möjlighet att bekräfta ändå.
Men det gör inte A och det är anledningen till att det dröjer.
Då blir det domstol i nästa steg. Fortfarande för att A inte vill bekräfta. Bekräftar han så behövs det inte tas till domstol.
Ärendet är inte udda på något vis. Ett vanligt ärende som nämnden jobbar med steg för steg när någon krånglar.
Då N inte att skrivit el uppgett A som pappa så förnekar hon han . INTE SVÅRT ATT FÖRSTÅ . N måste närvara hos socialnämden då det är endast hon som kan bekräfta att han är pappa skriva på och skicka in till skatteverket ej gjort. Så fortfarande kan han ej bekräfta något som ej finns . Detta är inte så vanligt som du vill påstå

Uppgifter finns att hon ej varit på ett enda möte för att lösa detta .

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in