Citat:
Ursprungligen postat av
DoNotGetItTwisted
Kollade på Emils story, när jag ser en hand som ställer ner ett glas med gissar alkohol i. Jag inser snabbt att det är N's tatueringar😳. Blir illamående, allt känns bara för sjukt. Att de sitter och äter middag ihop. Vilket svek mot A på alla vis. Ännu större svek mot C att det är viktigare att "jobba" i Marbella än att vara med henne.
Knappt man tror det är sant. Samtidigt skriver mamma J att N är så stark med allt hon gått igenom, jaha så då är det ok att ha noll ansvar för all framtid och vara elak mot andra eller va?!?
Någon bra influerare är hon inte och den mest frånvarande "mamman" (att socialtjänsten tycker det är ok är verkligen märkligt. Hade varit intressant att se vad deras extremt långsamma utredning kom fram till. Det här känns bara vidrigare och vidrigare. Nu får myndigheter steppa upp!!!🙏
#teamChiarasRättigheter💜
Hur fasiken tänker man nu 🫣 visst dom kanske har blivit sams för det är inte dom det berör .
Men känns sjukt att då för 9 mån satt Emil och bad för Andreas skull att han skulle vara med förlossningen
Och hon svara med en gråtvideo och hota om både det ena och andra
Och nu sitter dom och käkar middag ihop finner fan inga ord längre .
Ursäkta mig hon har inte rätten att få kalla sig mamma måt fasiken illa 🤮
Hon har suttit och gråtit för att hon ev aldrig kommer att få barn el ha svårt att skaffa barn pga sin pcos och hennes största önskan var att bli gravid
Man kan knappast tro det när man ser henne i dag .
Då allt annat är viktigare än hennes dotter .
Detta är ju åter beviset på det
Är så förvånad att några få kan tycka det att N är en bra morsa !
Ännu mer förvånad att ni sitter och kastar skit på en kille som inte får chansen att vara pappa pga N
Ni säger att han ej bryr sig men vad fan gör N då ?
Och jag håller helt med dej vad är det soc inte ser som vi ser
Tycket dom verkligen det är ok med en frånvarande mamma