Citat:
Ursprungligen postat av
DoNotGetItTwisted
(Brödrost 🙄 )
Tack, känner som du och glad att du inte heller låter dig tystas. Kan också förstå att orken tryter, den sortens energitjuvar gör så, de manipulerar och dränerar människor ungefär som parasiter gör, lever på andra. Med det sagt, om folk inte öppnar ögon nu, så gör dem det aldrig. Hur någon kan ha tolkningsföreträde till DIN historia🫣🤔 så sjuk läsning där dina ord vänds mot dig. Är inte det någon form av ryktesspridning av medlem och förtal? Du äger väl din historia och vet vad som hänt?! Bemöt inte "saken, inte lönt eller värt det. Tack för att du delat med dig. Ha en fin lördag🫶✌️
#teamChiarasRättigheter🌸⚖️
P.S
Undrar hur sunt det var C att befinna sig i den miljön med massa målarfärg? Kan inte hjälpa det, hela den familjen ger sektvibbar😳
Det här med att
"Jag vill bara kunna vara N"????
Tror inte man hör rätt.....
Blir man en annan person bara för att man blivit mamma???
Som om N:s riktiga roliga liv tar slut när man fött ett barn eller??
Det är stor skillnad på att ge sig själv egen tid ibland och att dumpa över sitt eget barn på någon annan när man själv inte har lust att leka mamma längre. 🤮
Ja, tänkte detsamma. Hur kan man ens komma på tanken att ha C i samma rum som man målar om i?? Bra för bebislungorna 🫣😵💫
En annan sak som jag tänkt på är hur N kan sitta i media och säga att
C inte har någon pappa?????
& hon vet inget annat & lider därav inte...??🙄
Det är väl klart att C har en pappa och att C framgent kommer att fråga. Vad heter min pappa? Var är min pappa osv ....
Allt annat är ren lögn.
A försöker trevande, men jag förstår om hoppet uteblir för honom emellanåt om man bara får mottaga käftsmällar av N så fort han andas.
C har rätt till sin pappa oavsett vad N säger.
Snacka om att N & J använder sig av härskartekniker och ger sig själva den fulla rätten till något som de inte har.
Att argumentera som om det vore fel på A bara för att han har begärt ett faderskapstest och att A skulle göra det bara för att han vill kasta skit i ansiktet på N är bara en taktik N och J vänder sig av för att höja sig själva & hamna i bättre dager utåt sett. Därigenom söker de alla fel de kan och trycker ner A så mycket det bara går.
Sk. Psykisk tortyr & hetsjakt på A så fort han försöker uttala sig.
Var gång A gör något uttalande (utan att utelämna någon) så hittar de säkerligen på nya sätt anledningar till att rata & anklaga A.
A sitter i en riktig rävsax & jag lider verkligen med honom i detta.
Hur vore det om N skulle börja tänka lite längre än näsan pekar någon gång?
Den som drabbas allra hårdast på sikt är C, men N är för Ego & för, ursäkta, obegåvad för att förstå den långsiktiga konsekvensen av sitt agerande.