2024-10-26, 00:34
Medlem
Så vad händer om han bekräftar faderskapet och vill ha kontakt med C, är det då upp till N att bestämma hur umgänget ska se ut i första hand med tanke på att hon har vårdnaden? Om hon vägrar antar jag att det blir familjerätten som fattar beslut, eller domstol.

Vissa får det att låta som att det hade varit fritt fram för A att träffa C bara han hade bekräftat. Knappast med tanke på att hon inte ville ha nåt med honom att göra, anmäler för stalking och inte ens anger honom som fader.

Men jag tror fortfarande att det är uträknat från N, hon visste att han ville göra ett test och inte bara bekräfta, vilket hon inte skulle gå med på, ju mer tiden går desto mindre chans att han kommer få umgänge. Så vem är det som förstör för C egentligen?
Senast redigerad av Upp-till-bevis 2024-10-26 kl. 00:54.
2024-10-26, 00:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Upp-till-bevis
Så vad händer om han bekräftar faderskapet och vill ha kontakt med C, är det då upp till N att bestämma hur umgänget ska se ut i första hand med tanke på att hon har vårdnaden? Om hon vägrar antar jag att det blir familjerätten som fattar beslut, eller domstol.

Vissa får det att låta som att det hade varit fritt fram för A att träffa C bara han hade bekräftat. Knappast med tanke på att hon inte ville ha nåt med honom att göra, anmäler för stalking och inte ens anger honom som fader.

Men jag tror fortfarande att det är uträknat från N, hon visste att han ville göra ett test och inte bara bekräfta, vilket hon inte skulle gå med på, ju mer tiden går desto mindre chans att han kommer få umgänge. Så vem är det som förstör för C egentligen?
Hon lär ju inte lämna tösen till honom på hans villkor iallafall bara sådär rätt upp och ner från ena stunden till andra. Vem skulle göra så mot sitt barn? Inte ens en domstol skulle döma så. Så det är väl logiskt att hon som känner sitt barn bäst åtminstonde håller i taktpinnen till en början isåfall.
Ja hon har ju vårdnaden men det betyder inte att hon kan göra som hon vill (vad det nu är) OM karlsloken plötsligt vill vara pappa.

Nä det hade kanske inte varit fritt fram med tanke på att det har hänt saker.

Givetvis är det A som förstör för C, dvs han förstör deras relation.

Genom att be om ett test så spelar han henne rakt i händerna. OM det nu är så som du tror att det är uträknat.
Senast redigerad av HungerCut 2024-10-26 kl. 00:59.
2024-10-26, 01:01
Medlem
I det utgångsläget skulle jag se det som ett mission impossible att få till en relation med C.
2024-10-26, 01:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Upp-till-bevis
I det utgångsläget skulle jag se det som ett mission impossible att få till en relation med C.
Det är det absolut inte om han gör det han kan och bör göra och OM han vill. Han kanske ändrar sig, vem vet. Dom flesta brukar ändra sig. Och ångra sig att dom inte ändrade sig tidigare.
2024-10-26, 01:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HungerCut
Det är det absolut inte om han gör det han kan och bör göra och OM han vill. Han kanske ändrar sig, vem vet. Dom flesta brukar ändra sig. Och ångra sig att dom inte ändrade sig tidigare.
Vad bra.
2024-10-26, 14:37
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Artmovie
Ok.👌
Mr. Mrado i SC. 🤔
Intressant att just han tackat Ja & tar sig tid till ett samtal med dessa två egenkära stars.

Om man på ytan skrapar lite på J & N sk."Podd", så har de två ett visst antal lyssnare var vecka & hamnar i ett blygsamt fack i antal om man jämför med många andra.
N med J är fjärran ifrån att öppet kunna skryta om deras Podd-populäritet och vara stolt över vad de i dagsläget har åstadkommit.
På IG påminner de mer än gärna alla om att gå in och lyssna.

Ser ut som om N med J har sina trogna unga "lyssnare" men verkar inte skapa så mycket mer än så.

Utan att jag själv stulit min dyrbara tid till att lyssna ett helt avsnitt på dessa två omogna egon så känns det ändå som att flertalet av lyssnarna hade andra, möjligen högre förväntningar än det som levererats hitintills.
Ögnar man igenom kommentarsfälten smått så ser man mer ris än ros, vilket är föga förvånande.

Verkar inte heller som att det finns något samman-knutet med titeln "Korten på bordet" ???
Vilka kort är det dom lägger på bordet? Inga öppna kort om jag förstått det hela rätt, utan snarare ett innehåll av mer jagcentrerade försvarstal, ointressanta utelämnanden av personer i familjen & med ett och annat inflik av självgodhet med anteckningar som läses ur ett direkt hämtat google. Det skrivs även att N avbryter J konstant. Här kommer det sjuka bekräftelsebehovet med respektlösheten som N bär på. Pinsamt & inget den gemene inte kan vara helt utan.

Sol i sinnet❤️🌞

#teamChiarasRättigheter❤️🙏

Citat:
Ursprungligen postat av Danielllleeeeee
Håller helt med dig.
Tycker det är lustigt att Emil kommenterat på hennes post med ”😍😍” 🥴

Citat:
Ja, de var ju på Marbella i nästan 2 v. i September vill jag minnas och spelade in, vilket många reagerade på för N:räkning.
Viktigare att resa, bo på lyxhotel genom att tacka Ja till reality-serier(Vem kan ordna den bästa semestern & överträffa de andra?) än sin egen dotter medan de flesta nyblivna mammor tackar nej till sådant av naturliga skäl.
Men som sagt, vi är alla olika....
Serien klipps just nu och har premiär på Viaplay i 9 Dec.

Citat:
Ursprungligen postat av Millan75
Jasså hen har vaknat till liv !! Jag måste ha trampat på en öm tå då hen alltid el oftast svarar på mina inlägg 🫣🤔

När ska man börja inse att Andreas är inte boven I detta drama utan N då hon valt att forsätta älta detta gång på gång !

Vi har hört nu att hon är ( Ensamstående mamma) men enligt mig mfl så är det ett stort hån mot alla dom som är det som får kämpa häcken av sig !

Åter igen N valde att lämna A inget A valde han försökte försonas med henne inte bara N gång utan flera .
Syns tydligt och finns bevis på det i en konversation som Nessa även la ut

Vi vet då att Hon anmälde honom för stalking mm
Om det nu stämmer att A fick besöksförbud som tagits upp flera ggr I tråden
Hur ska han då försonas tycker ni ?
Han skickade en privat meddelande som N sedan gjorde narr av honom då han försökte lösa det
Han gick ut på sin insta för att lösa det och då skrev hon värsta inlägget om hur hon skulle skydda sitt barn mm måla upp Andreas till något han ej är !
A försökte igen då förbjöd hon honom vara med på förlossningen.
Han får reda på i efterhand att C föddes inte av N

När han sen undrar varför han inte står som far och inte får något vettigt svar från N varför ,vill han ta detta faderskapstest inget konstigt alls

Men vissa även N målar upp han som värsta hemska människan pga detta Varför ?? Klart som fasiken man undrar om man ena dagen ska stå som mamma sen inte .

När sen Andreas går ut och vill ge sin bild utan att nämna något så går man till motattack och tystar han VARFÖR kan man undra ????

Så försök förstå A är ej boven I dramat utan N .
Stackars C som kommer inse att mamma valde att göra dokusåpa första året i mitt liv valde att resa 7 ggr under min korta tid . "Och hon valde åt mig att jag ej skulle ha en pappa I mitt liv " inget ja fick bestämma själv "

#Teamchiara # 🫶🙏👍

Citat:
Ursprungligen postat av DoNotGetItTwisted
Vad säger man, läsförståelse verkar inte vara allas starka sida. Synd att folk tystnar pga av vissa vars agenda verkar vara att tråden dör ut. Vi får väl se vem som skrattar sist.

Ha en bra fredag 🫶✌️🌸
#teamChiarasRättigheter⚖️

"Don't get it twisted"
Har säkert glömt några ! Men jag hoppas ni vet vilka ni är 🫶
Låt er inte tystas ned el bli manipulerade då vissa försöker starkt med det just nu.

Kommer ni ihåg att jag sa att det kan ta långt tid?🤔
Det var några el nån som sa att jag bara prata skit el ljög .

En så kallad faderskaps utredning / faderskapstest el om man vill söka om gemensam vårdnad tar tid detta är inte gjort på en pisskvart som någon tycks tro .

Man måste gå igenom allt från början till slut , varför N vill stå själv om det nu visa sej att A är pappan.
Lite svårt att kunna bevisa det då N ej lämnat in uppgifter på det så att att A kan skriva på .
Då det inte finns registrerad hos skatteverket.

När det blir registrerad så har A möjlighet att söka gemensam vårdnad el delad . N kan neka och säga att A ej vill då måste dom även kolla upp det och kolla upp vad Andreas har att säga
Efter det börjar en så kallad utredning/ vårdnadstvist .

Och eftersom N har anmält han tar det ännu längre tid då dom väntas dom på det och familjerätten måste då i sin tur invänta dom i fall A blir dömd el ej .
Så svårare än så är det ej !
Men att gå ut så hårt och säga att Andreas skiter I sitt barn är för jävligt & väldigt lågt då man själv har både sett och hört han gått ut med något helt annat !

Men bara för att N&J skriker högst på sociala medier så betyder det inte att dom har rätt !

Och just nu skriker N efter vargen , då hon hela tiden använder sig av sin sanning och den kommer att komma fram . Precis som vargen har den ej kommit !
Senast redigerad av Hulken52 2024-10-26 kl. 14:53.
2024-10-26, 14:52
Medlem
Kom att tänka på Nicci när jag såg Förrädarna. I programmet presenterades hon som en gamer. Stämmer det att hon är/har varit det? Eller var det något tillfälligt intresse pga dåvarande pojkvän?
2024-10-26, 18:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hulken52
Har säkert glömt några ! Men jag hoppas ni vet vilka ni är 🫶
Låt er inte tystas ned el bli manipulerade då vissa försöker starkt med det just nu.

Kommer ni ihåg att jag sa att det kan ta långt tid?🤔
Det var några el nån som sa att jag bara prata skit el ljög .

En så kallad faderskaps utredning / faderskapstest el om man vill söka om gemensam vårdnad tar tid detta är inte gjort på en pisskvart som någon tycks tro .

Man måste gå igenom allt från början till slut , varför N vill stå själv om det nu visa sej att A är pappan.
Lite svårt att kunna bevisa det då N ej lämnat in uppgifter på det så att att A kan skriva på .
Då det inte finns registrerad hos skatteverket.

När det blir registrerad så har A möjlighet att söka gemensam vårdnad el delad . N kan neka och säga att A ej vill då måste dom även kolla upp det och kolla upp vad Andreas har att säga
Efter det börjar en så kallad utredning/ vårdnadstvist .

Och eftersom N har anmält han tar det ännu längre tid då dom väntas dom på det och familjerätten måste då i sin tur invänta dom i fall A blir dömd el ej .
Så svårare än så är det ej !
Men att gå ut så hårt och säga att Andreas skiter I sitt barn är för jävligt & väldigt lågt då man själv har både sett och hört han gått ut med något helt annat !

Men bara för att N&J skriker högst på sociala medier så betyder det inte att dom har rätt !

Och just nu skriker N efter vargen , då hon hela tiden använder sig av sin sanning och den kommer att komma fram . Precis som vargen har den ej kommit !

(Brödrost 🙄 )
Tack, känner som du och glad att du inte heller låter dig tystas. Kan också förstå att orken tryter, den sortens energitjuvar gör så, de manipulerar och dränerar människor ungefär som parasiter gör, lever på andra. Med det sagt, om folk inte öppnar ögon nu, så gör dem det aldrig. Hur någon kan ha tolkningsföreträde till DIN historia🫣🤔 så sjuk läsning där dina ord vänds mot dig. Är inte det någon form av ryktesspridning av medlem och förtal? Du äger väl din historia och vet vad som hänt?! Bemöt inte "saken", inte lönt eller värt det. Tack för att du delat med dig.
Ha en fin lördag🫶✌️

#teamChiarasRättigheter🌸⚖️

P.S
Undrar hur sunt det var C att befinna sig i den miljön med massa målarfärg? Kan inte hjälpa det, hela den familjen ger sektvibbar😳
Senast redigerad av DoNotGetItTwisted 2024-10-26 kl. 19:07.
2024-10-26, 19:31
Medlem
Citat:
(Brödrost 🙄 )
Tack, känner som du och glad att du inte heller låter dig tystas. Kan också förstå att orken tryter, den sortens energitjuvar gör så, de manipulerar och dränerar människor ungefär som parasiter gör, lever på andra. Med det sagt, om folk inte öppnar ögon nu, så gör dem det aldrig. Hur någon kan ha tolkningsföreträde till DIN historia🫣🤔 så sjuk läsning där dina ord vänds mot dig. Är inte det någon form av ryktesspridning av medlem och förtal? Du äger väl din historia och vet vad som hänt?! Bemöt inte "saken, inte lönt eller värt det. Tack för att du delat med dig. Ha en fin lördag🫶✌️

#teamChiarasRättigheter🌸⚖️

P.S
Undrar hur sunt det var C att befinna sig i den miljön med massa målarfärg? Kan inte hjälpa det, hela den familjen ger sektvibbar😳

Det här med att
"Jag vill bara kunna vara N"????
Tror inte man hör rätt.....
Blir man en annan person bara för att man blivit mamma???

Som om N:s riktiga roliga liv tar slut när man fött ett barn eller??

Det är stor skillnad på att ge sig själv egen tid ibland och att dumpa över sitt eget barn på någon annan när man själv inte har lust att leka mamma längre. 🤮

Ja, tänkte detsamma. Hur kan man ens komma på tanken att ha C i samma rum som man målar om i?? Bra för bebislungorna 🫣😵‍💫

En annan sak som jag tänkt på är hur N kan sitta i media och säga att
C inte har någon pappa?????
& hon vet inget annat & lider därav inte...??🙄
Det är väl klart att C har en pappa och att C framgent kommer att fråga. Vad heter min pappa? Var är min pappa osv ....
Allt annat är ren lögn.
A försöker trevande, men jag förstår om hoppet uteblir för honom emellanåt om man bara får mottaga käftsmällar av N så fort han andas.

C har rätt till sin pappa oavsett vad N säger.

Snacka om att N & J använder sig av härskartekniker och ger sig själva den fulla rätten till något som de inte har.

Att argumentera som om det vore fel på A bara för att han har begärt ett faderskapstest och att A skulle göra det bara för att han vill kasta skit i ansiktet på N är bara en taktik N och J vänder sig av för att höja sig själva & hamna i bättre dager utåt sett. Därigenom söker de alla fel de kan och trycker ner A så mycket det bara går.
Sk. Psykisk tortyr & hetsjakt på A så fort han försöker uttala sig.

Var gång A gör något uttalande (utan att utelämna någon) så hittar de säkerligen på nya sätt anledningar till att rata & anklaga A.
A sitter i en riktig rävsax & jag lider verkligen med honom i detta.

Hur vore det om N skulle börja tänka lite längre än näsan pekar någon gång?
Den som drabbas allra hårdast på sikt är C, men N är för Ego & för, ursäkta, obegåvad för att förstå den långsiktiga konsekvensen av sitt agerande.
Senast redigerad av Artmovie 2024-10-26 kl. 19:47.
2024-10-26, 20:31
Medlem
Citat:
Det här med att

Det är stor skillnad på att ge sig själv egen tid ibland och att dumpa över sitt eget barn på någon annan när man själv inte har lust att leka mamma längre. 🤮

Ja, tänkte detsamma. Hur kan man ens komma på tanken att ha C i samma rum som man målar om i?? Bra för bebislungorna 🫣😵‍💫

Det är väl klart att C har en pappa och att C framgent kommer att fråga. Vad heter min pappa? Var är min pappa osv ....
Allt annat är ren lögn.
A försöker trevande, men jag förstår om hoppet uteblir för honom emellanåt om man bara får mottaga käftsmällar av N så fort han andas.

Snacka om att N & J använder sig av härskartekniker och ger sig själva den fulla rätten till något som de inte har.

Att argumentera som om det vore fel på A bara för att han har begärt ett faderskapstest och att A skulle göra det bara för att han vill kasta skit i ansiktet på N är bara en taktik N och J vänder sig av för att höja sig själva & hamna i bättre dager utåt sett. Därigenom söker de alla fel de kan och trycker ner A så mycket det bara går.

Var gång A gör något uttalande (utan att utelämna någon) så hittar de säkerligen på nya sätt anledningar till att rata & anklaga A.

Den som drabbas allra hårdast på sikt är C, men N är för Ego & för, ursäkta, obegåvad för att förstå den långsiktiga konsekvensen av sitt agerande.

Håller helt med dig. Man baxnar att det sitter folk som hyllar detta beteende🤷‍♀️

Jag lyssnade på delar av deras gamla podd från 2019 tror jag, kollade inte så noga, valde olika utifrån rubrik och för att jag kände igen mycket de tar upp IGEN, 💤💤💤 (de tjänar inga pengar på den gamla om jag förstått det rätt).

De avbryter lika mycket båda två. Man hör hur mycket J styr och ett märkligt beteende där hon prisar broderns flickvän och "njuter" att N blir sotis och denna manipulativa människa har varit kurator, skrämmande faktiskt.
N är superkär i Mathias och känner sig så trygg med honom och jadajadajada. Det kommer ändras så fort det tar slut vet vi med facit. Lyssna på avsnitt 8 tror jag det var (de ändrade podden till "allt för livet" de hade annat namn innan). Tror det är avsnitt 8 på slutet (N är alltså 19 år) och J trycker redan då på att hon vill bli mormor. Det går inte att återberätta vissa delar bara så knäppt alltihopa. Hon t om blandar in sin 10 åriga son (minns inte vilket avsnitt) som förvisso låter klokare än N och J tillsammans. Är lite i chock, men inte ett dugg förvånad.

Fortsätt skriva och tycka och återberätta så slipper alla ge dom trafik på denna podd.

#teamChiarasRättigheter⚖️🌸🫶✌️
2024-10-26, 21:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Molgan098
Hur kan detta jävla inlägg få vara kvar då det är FALSKRYTESSPRIDNING AV MEDLEM NÄMLIGEN HULKEN52!

Varför ändrar du hans historia och hittar på skit han inte sagt !

Ja det kan man verkligen undra!!!!
2024-10-26, 21:27
Avstängd
Citat:
Det här med att

Allt annat är ren lögn.

Citat:
Håller helt med dig. Man baxnar att det sitter folk som hyllar detta beteende🤷‍♀️

Jag lyssnade på delar av deras gamla podd från 2019 tror jag, kollade inte så noga, valde olika utifrån rubrik och för att jag kände igen mycket de tar upp IGEN, 💤💤💤 (de tjänar inga pengar på den gamla om jag förstått det rätt).

De avbryter lika mycket båda två. Man hör hur mycket J styr och ett märkligt beteende där hon prisar broderns flickvän och "njuter" att N blir sotis och denna manipulativa människa har varit kurator, skrämmande faktiskt.
N är superkär i Mathias och känner sig så trygg med honom och jadajadajada. Det kommer ändras så fort det tar slut vet vi med facit. Lyssna på avsnitt 8 tror jag det var (de ändrade podden till "allt för livet" de hade annat namn innan). Tror det är avsnitt 8 på slutet (N är alltså 19 år) och J trycker redan då på att hon vill bli mormor. Det går inte att återberätta vissa delar bara så knäppt alltihopa. Hon t om blandar in sin 10 åriga son (minns inte vilket avsnitt) som förvisso låter klokare än N och J tillsammans. Är lite i chock, men inte ett dugg förvånad.

Fortsätt skriva och tycka och återberätta så slipper alla ge dom trafik på denna podd.

#teamChiarasRättigheter⚖️🌸🫶✌️
Ja man kan verkligen undra hur dessa 2 funger egentligen?
Kan inte heller förstå hur folk kan hylla en mamma som väljer gång på gång jaget före sin dotter

Tror inte vi hade reagerat lika starkt om N inte hade gått ut så hårt och sagt jag ska göra allt för min dotter !
Vi reagerar oxå på att man som mamma medvetet straffar sitt barn genom att ej få ha rätten till sin pappa .
Hennes ord är så skrämmande när hon säger att C ingen pappa har .

Vems fel är det jo N enligt mig allt detta hade kunnat förhindras om N bara lagt sina känslor åt sidan och tänkt på Chiara för det gör hon ej
Vem är hon att bestämma att A är dålig som pappa .

Håller för övrigt med er i det ni skriver ! 👍

Sen ifrågasätter jag hur fasiken tänker man om man utsätter sitt barn i en miljö med giftiga ånger av målar färg ?
Inget tänk över huvudtaget

#teamChiarasRättigheter # 🫶🙏👍
Senast redigerad av Millan75 2024-10-26 kl. 21:43.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in