2024-09-18, 12:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissDolphin
Kompletteringshandling är för mig mjölk, bröd o pålägg, inte en massa godis, gifflar och halvfabrikat med middagsmat! 🙄
Tänkte skriva samma.
Halvfabrikat rätt igenom.
Citera
2024-09-18, 12:41
Medlem
Nu maskar hon plötsligt Lars ansikte igen.
Jaha då kör vi på integritet igen ett tag.
Så löjligt när hon visat hela fejjan tusen gånger redan. Och säkert kommer att göra det igen.

Jag vill tillägga att jag har full respekt för att människor inte vill visa sina barn på nätet. Det tycker jag är klokt. Men Hanna har ju redan gjort det och hon kommer att göra det igen så hon är inte trovärdig. Hon tänker inte på Lars utan på sig själv i första hand.
Citera
2024-09-18, 12:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skippan123
Så löjligt när hon visat hela fejjan tusen gånger redan. Och säkert kommer att göra det igen.

Jag vill tillägga att jag har full respekt för att människor inte vill visa sina barn på nätet. Det tycker jag är klokt. Men Hanna har ju redan gjort det och hon kommer att göra det igen så hon är inte trovärdig. Hon tänker inte på Lars utan på sig själv i första hand.
Ja det är så fånigt med att lägga hjärtan framför ansiktet. Då kan man lika gärna ta bilden bakifrån eller låta bli. Alla som följer HT har nog full koll på hur L ser ut. Och som sagt hon kommer att visa henne massor även i fortsättningen, annars hade hon gjort en grej av det.
En som aldrig någonsin visat ansiktet på sina barn är ju Isabella Löwengrip, hon har alltid varit 100% konsekvent med det!
Citera
2024-09-18, 13:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skippan123

Men jag fattar inte heller! Tycker också att det är helt och fullt förståligt att inte visa sina barn på nätet, men vad är det för mening om man bara döljer ansiktet på vissa inlägg/stories?! Då får man ju vara konsekvent och alltid göra det. Men antar att H är för lat att vara konsekvent, som vanligt…
Citera
2024-09-18, 14:10
Medlem
Och lars står och tittar på tv som vanligt
Citera
2024-09-18, 15:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ivak84
Den 17 maj 2023 skrev hon "vår nya soffa är här".

Brukar man inte märka direkt om något är fel? Eller Hanna ska sitta in den och spilla lite i typ 1 år innan hon tycker att den inte duger. Ska fan ta mig skriva till trademax och fråga 🙈

Vänta va, ska hon reklamera en soffa dom använt i 1,5 år?? 😂😂
Citera
2024-09-18, 17:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Henben
Vänta va, ska hon reklamera en soffa dom använt i 1,5 år?? 😂😂

O vad för felkonstruktion är det? Är den skev?
Citera
2024-09-18, 17:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Channy
O vad för felkonstruktion är det? Är den skev?
Tror det är hon som är skev......
Eller har monterat den fel.

Annars hade man väl gjort något åt det för länge sedan. Eller så borde den ju ha blivit ännu sämre efter så lång tid när man praktisk taget spenderar 75 % av sin vakna tid i den. Den är ju snart utsliten så det är dags att köpa ny så då passar hon väl på att få en ny gratis.
Citera
2024-09-18, 18:59
Medlem
Tips på aktivitet - ta tag i ditt liv
Citera
2024-09-18, 19:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AxlP
Tips på aktivitet - ta tag i ditt liv

😂😂😂

Och han hon själv skriver och frågar om hon borde läsa en bok? Ja hon har ju aldrig läst en bok förut (förutom babblarna) så det är väl på tiden
Citera
2024-09-18, 19:50
Medlem
Nu ska hon försöka vara relaterbar igen. Herregud människa du har ett enda barn och en sambo som är hemma väldigt mycket. Du borde ha oceaner av egentid hur ofta som helst, sluta med att försöka få den här egentiden ikväll som att låta som något som händer sällan.
Citera
2024-09-18, 20:09
Medlem
Om L tvärdäckade innan kl 18 så är det kanske inte så konstigt om hon är hungrig inatt. Jag tänker att om hon tvärdäckar så kanske hon inte hunnit få i sig tillräckligt. Om man är så trött så orkar de ju knappast äta färdigt.

Det är ju det där med rutiner igen. Med vila och mat vid bestämda tider.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in