2024-09-17, 21:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skippan123
Den soffan är ju helt fläckig sen innan. Det ser man ju tydligt. Det är ju jättelänge sedan de köpte den. Hur länge kan man ha en felkonstruerad soffa och "bo" i innan det är för sent att häva köpet?
Verkar ju helt sjukt

Har hon inte bara hittat på att den är felkonstruerad för att det stör henne att den är fläckig?
Citera
2024-09-17, 21:26
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kraskalas
Har hon inte bara hittat på att den är felkonstruerad för att det stör henne att den är fläckig?

Jag tror knivskarpa Hanna hittat ett mycket smidigt sätt att alltid kunna få nya saker utan att betala för sig. Hon köper skit från olika billighetsföretag och sen reklamerar då hon vill ha nytt- vilket är väldigt ofta.

Inget företag kommer betala för att få hennes äckelsoffa återsänd så de säger "släng det så får du en rabattcheck på vårt företag så du kan köpa än mer skitprodukter".

Hanna har säkerligen redan fått tillgodokoden men tänker att soffan minsann kan vara content ett tag till.
Citera
2024-09-17, 22:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissDolphin
Jag väntar fortfarande på vloggen från hallen som hon lovade för mer än en månad sedan! Den får vi nog aldrig se....🙄
Frågan är ställd vid nåt tillfälle och svaret blev att vloggen kommer när ett nytt vardagsrumsbord ör hittat..
Citera
2024-09-17, 23:02
Bannlyst
Vad är det med alla infleuncers och vara dömd ? Är det inte som kan hålla sig i skinnet ?
Herregud, alla jag har testat att söka på har varit dömda, även Hanna.

https://www.krimfup.se/search?name=Hanna+Theorin&ssn=&place=&crime=

Någon som vet vad hon har dömts för ? Finns både FUP och dom för henne
Citera
2024-09-17, 23:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HobbyMeteorologen
Frågan är ställd vid nåt tillfälle och svaret blev att vloggen kommer när ett nytt vardagsrumsbord ör hittat..
Okej! Så lät det inte när hon lovade att den skulle komma. Vi skulle få se hur fint dom hade ordnat i hallen med nya byråer m.m. Varför är det så förbaskat svårt att hitta ett soffbord som duger hos HT. Det verkar ju inte vara så fasligt noga med några andra möbler som dom har köpt... dessutom har dom ett litet barn som kommer slita hårt på det så bara köp något billigt som funkar ett par år! Vem är det hon vill imponera på? 🙄
Citera
2024-09-17, 23:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Uppsalakillen1
Vad är det med alla infleuncers och vara dömd ? Är det inte som kan hålla sig i skinnet ?
Herregud, alla jag har testat att söka på har varit dömda, även Hanna.

https://www.krimfup.se/search?name=Hanna+Theorin&ssn=&place=&crime=

Någon som vet vad hon har dömts för ? Finns både FUP och dom för henne

H är lika gammal som mig och har du följt henne så har hon skrytit över ett halvår att hon har fyllt 30 så det där är inte hon.
Citera
2024-09-17, 23:09
Medlem
Citat:
Okej! Så lät det inte när hon lovade att den skulle komma. Vi skulle få se hur fint dom hade ordnat i hallen med nya byråer m.m. Varför är det så förbaskat svårt att hitta ett soffbord som duger hos HT. Det verkar ju inte vara så fasligt noga med några andra möbler som dom har köpt... dessutom har dom ett litet barn som kommer slita hårt på det så bara köp något billigt som funkar ett par år! Vem är det hon vill imponera på? 🙄

Sig själv för tror ingen är imponerad på hennes stil och inredning med hennes fula dyra färgglada lampa som ser ut som ballonger.
Citera
2024-09-17, 23:11
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:

Jag väntar fortfarande på haulen från Asiatbutiken i Malmö, den hypade Hanna under flera dar-för att sen utmynna i ingenting.
Citera
2024-09-17, 23:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Jag väntar fortfarande på haulen från Asiatbutiken i Malmö, den hypade Hanna under flera dar-för att sen utmynna i ingenting.
Tänk om hon kunde börja publicera lite hauls och vloggar som det faktiskt finns någon substans i... Hauls från Gekås och Rusta åker minsann upp på en halv sekund! Då är det inte fel på kameran, Hannas hälsa eller något annat.
Citera
2024-09-18, 00:28
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fucktskada
Tänk om hon kunde börja publicera lite hauls och vloggar som det faktiskt finns någon substans i... Hauls från Gekås och Rusta åker minsann upp på en halv sekund! Då är det inte fel på kameran, Hannas hälsa eller något annat.

Nej det är jäkla märkligt, kommer och går som Hannas "förlossningsskada"
Som huvudvärken som dyker upp så fort hon inte vill para sig med Kebaben.

Äh, på det här kontot blir inga barn gjorda som sagt 💤💤
Citera
2024-09-18, 11:15
Medlem
Vipeholmskolas avatar
Jag har missat vad blev det av med den nya legenhet?

Blev det inget?
Citera
2024-09-18, 11:35
Medlem
Kompletteringshandling är för mig mjölk, bröd o pålägg, inte en massa godis, gifflar och halvfabrikat med middagsmat! 🙄
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in