2024-09-13, 18:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fyrhjulingen
Tror att du kan ha en del rätt i förhållandet mellan mor och far här. Om hon vore vid alla sinnens fulla bruk så borde hon väl reagera på inspelandet av porrfilmer, skyltarna i bilen, alla märken på Tims toalettdörr, avföring smetat på väggen osv. Kan bara inte se att en "normal", ej kuvad, kvinna skulle gå med på detta leverne? Jag fattar bara inte hur 17 hon har fått jaktlicens??

Om hon var vid simma sinnes fulla bruk, tror du hon självmant valt denna typ av far till sina barn?

Hon är förmodligen toppstyrd, gör exakt som han säger. Tror även hon kan vara medberoende att utnyttja sina egna barn på olika sätt både sexuellt och psykiskt skrämma.

Vapenfixering, sex, incest är nästan klassisk kombo

En duo light av Rose och Fred West misstänker jag.
Citera
2024-09-13, 18:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PeterNoster
GM heter Royne
Fadern heter Royne
Farfar heter Roy Jonny

En riktig Y-familj.

Det är arvssynden, går i generationer.
Citera
2024-09-13, 18:25
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Krianna
Ja, absolut! Och dottern vore inte skyldig alls, även OM det är sant!

Att pappan ljuger konstant och lägger skuld och ansvar på andra märks i förhöret om vapnet! Först vet han ingenting, sen har han bara sett vapnet en gång, sen har han bara hållit i det en gång, sen har han aldrig ens tänkt mer på vapnet för det var frugan som skulle lämna i till polisen. Vapnet, som Tim berättade att han och hans pappa brukade träna att skjuta med!

Ni verkar själv medvetna om att pappan ljuger, så även för mig emellan åt, när han berätta om övergreppet på sin dotter visste jag självklart inte sanningshalten i hans historia.
Först nu man undrar om det är sant, jag är ju medveten om att pappan hade stor tillit till mig och än idag har. Så det är nu jag börjat reflektera om de han sa är sant..
Det är som sagt bara något fadern sagt till mig, inget jag kan påverka om det är sant eller ej.
Om så är fallet att de skett så skall de tydligen vart engångs händelse när dotter var mellan 14-16. Så ganska många år sedan och ingen bevisning, idag går de nog väcka åtal mot pappan Men hade de hänt något om de anmälts när det kom till känna ?

Vapnet är pappans, även det här jag kännedom om och har för x antal år sedan fått hot meddelande om självmord från fadern.
Citera
2024-09-13, 18:30
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av viperstyle
Om hon var vid simma sinnes fulla bruk, tror du hon självmant valt denna typ av far till sina barn?

Hon är förmodligen toppstyrd, gör exakt som han säger. Tror även hon kan vara medberoende att utnyttja sina egna barn på olika sätt både sexuellt och psykiskt skrämma.

Vapenfixering, sex, incest är nästan klassisk kombo

En duo light av Rose och Fred West misstänker jag.

Ingen i familjen är något begåvade.
Citera
2024-09-13, 18:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 3ww3
Jag som har blivit sagd till, om detta, har ingen mer sanninghets information om händelsen mer än det fadern berättat till mig i god tro, där av gjordes ingen anmälan.
Att dottern skall ha varit offer för fler våldtäkter från fadern tror jag inte, enligt fadern var det en engångs händelse och inget som upprepats.

Nu får du ändå öppna ögonen! Du får inte vara så naiv att du tror på honom. För du tror väl inte på fullt allvar han skulle erkänna vad han pysslar med i någon större skala? Du måste förstå att han är pervers och har groomat hela familjen under lång tid och frun är medberoende.

Fast å andra sidan kanske du vet hur han/de fungerar och det kan finnas hot/rädsla bakom mtp vapenbilden.
Citera
2024-09-13, 18:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 3ww3
Ingen i familjen är något begåvade.

Det behöver man heller inte vara för att vara viljestark och ändå nå resultat. Särskilt om det är sex/makt som triggar seratonin- och dopaminflödet här.
Citera
2024-09-13, 18:38
Medlem
Hydraheads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rullgardajna
Ni skriver att ni läst fup? Men det är väl bara bilagorna som finns upplagda? Eller?
Det som inte laddats upp här är alla förhör.
Samt mobiltrafik och övervakningsbilder tror jag inte heller finns med. (förutom kanske 1 på Tim)
Brottsplatsundersökning, husrannsakan mm är upplagt.
Citera
2024-09-13, 18:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hydrahead
Det som inte laddats upp här är alla förhör.
Samt mobiltrafik och övervakningsbilder tror jag inte heller finns med. (förutom kanske 1 på Tim)
Brottsplatsundersökning, husrannsakan mm är upplagt.

Krimfup.se verkar uppdaterad nu med fler protokoll för MGM
Citera
2024-09-13, 19:33
Medlem
Någon som har lust att lägga upp hela Fup här? Så att helgen räddas😉
Citera
2024-09-13, 20:05
Medlem
Venators avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fyrhjulingen
Tack så mycket! Men det jag menade var just att det är en och samma person som skriver all denna information. Inte nån bekräftad källa direkt, om du förstår vad jag menar?

Vad som hänt och att pappan säger att det var hennes idé vet vi faktiskt inte. Det kan vara påhitt, det kan helt eller delvis vara sant. Jag är dock väldigt tveksam till att dottern själv skulle ha tagit initiativ till sex med sin egen far! Och skulle så vara fallet - VEM har gett henne denna skeva bild till sex så hon känner att detta är ok?? Som sagt, dottern är nog totalt oskyldig i detta och jag är inte ens säker på att det är sant, kanske bara något som pappan dragit till med - han verkar ju ha sjuka fantasier så det räcker och blir över!

Det är en ganska vanlig ursäkt från personer som begår övergrepp att det var offrets idé. Kanske tror de själva på det efter att ha vantolkat någon reaktion från offret. Kanske att ha uppfattat passivitet från offret som ett tyst medgivande. Eller så tror de inte på det själva men säger det i alla fall som undanflykt. Jag har i alla fall sett det i flera dokumenterade fall.
Citera
2024-09-13, 20:21
Moderator
blomvattnares avatar
På förekommen anledning: observera regel 1.12, stycket om att det inte är tillåtet att avslöja vem som har blivit utsatt för sexbrott. Här avses alltså inte den mördade Maja.

/Mod
Citera
2024-09-13, 23:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Timeout
Då har dom lagt till en till för jag ser 15 st.
Fanns 9 förut och 6 saknades.

Krimfup har utgivningsbevis så självklart kan dom få ut den.
Men dom fick den troligen som papper eftersom det tog sån tid att få in den. Dom får ju scanna in den.
Hoppas verkligen att dom har fått den som pdf fil.

Citat:
Ursprungligen postat av flyingeagleeye
Har kikat på krimfup
https://www.krimfup.se/search/tim-sven-royne-andersson

Det är 9 aktbilagor där med. Jag har varit i kontakt med de som säger att resterande FUP är under sekretessprövning, så snart de får hem det lägger de upp den.

16 PDF filer nu, måste vara hela FUP:en.

Återkommer med länk för nedladdning (osäker på om man får dela köpta FUP därifrån)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in