Citat:
Ursprungligen postat av
Krianna
Ja, absolut! Och dottern vore inte skyldig alls, även OM det är sant!
Att pappan ljuger konstant och lägger skuld och ansvar på andra märks i förhöret om vapnet! Först vet han ingenting, sen har han bara sett vapnet en gång, sen har han bara hållit i det en gång, sen har han aldrig ens tänkt mer på vapnet för det var frugan som skulle lämna i till polisen. Vapnet, som Tim berättade att han och hans pappa brukade träna att skjuta med!
Ni verkar själv medvetna om att pappan ljuger, så även för mig emellan åt, när han berätta om övergreppet på sin dotter visste jag självklart inte sanningshalten i hans historia.
Först nu man undrar om det är sant, jag är ju medveten om att pappan hade stor tillit till mig och än idag har. Så det är nu jag börjat reflektera om de han sa är sant..
Det är som sagt bara något fadern sagt till mig, inget jag kan påverka om det är sant eller ej.
Om så är fallet att de skett så skall de tydligen vart engångs händelse när dotter var mellan 14-16. Så ganska många år sedan och ingen bevisning, idag går de nog väcka åtal mot pappan Men hade de hänt något om de anmälts när det kom till känna ?
Vapnet är pappans, även det här jag kännedom om och har för x antal år sedan fått hot meddelande om självmord från fadern.