Resultat: Vem tror ni vinner debatten i natt eller blir det ingen skillnad alls.
Trump vinner bekvämt och lätt.
46,24%
461 röster
Harris vinner bekvämt och lätt.
33,00%
329 röster
Det hela var positivt eller urdåligt för båda så att ingen vinner alls.
20,76%
207 röster
2024-09-10, 21:18
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen
Blir det så här i debatten så lär Trump inte "vinna"

https://www.youtube.com/watch?v=jbVinpyscTU

Lyssna på Trumps episkt virala svar på en enkel fråga om Child care från förra veckan. "Svaret" (ordsallad) pågår från 1:11 i klippet och fulla två minuter framåt. Han säger ingenting av substans utan svamlar om "great numbers", "Ivanka" och att "beskatta andra nationer" väldigt hårt.

Värsta svamlande jag någonsin har hört och detta klipp har blivit superviralt i USA.
Det är nog ett av de värre man hört den var inget som man ens kunde fatta vad han ville ha fram, Problemet är då Trump får svåra frågor och sedan ngn som faktacheckar det då kan han gå in en ordsallad och ett rand utan bäring!
Citera
2024-09-10, 21:27
Medlem
Enterprises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TronaldDump
Någon som har tips/länk på bra ställe där man kan följa snacket innan debatten?
Vilken filterbubbla vill du tillhöra?
Citera
2024-09-10, 21:37
Medlem
Vodkasomsnuss avatar
Citat:

Lyssna på Trumps episkt virala svar på en enkel fråga om Child care från förra veckan. "Svaret" (ordsallad) pågår från 1:11 i klippet och fulla två minuter framåt. Han säger ingenting av substans utan svamlar om "great numbers", "Ivanka" och att "beskatta andra nationer" väldigt hårt.

Värsta svamlande jag någonsin har hört och detta klipp har blivit superviralt i USA.

Ja. Det där överraskade mig. Jag har hört mycket skit ur Trumps mun.
Men det där tog årets pris.
Ha i åtanke att publiken var hemmapublik. Det var supportrar till Trump.
Han borde ha varit trygg. Men, h-e! Akutdemensen måste ha slagit till totalt.

Och detta köper folk? Otroligt….
Citera
2024-09-10, 21:38
Medlem
EgoistNs avatar
Jag hoppas och tror att Trump förmedlar ett förnuftigt intryck. Det vore bra för mina kryptobets..
Citera
2024-09-10, 21:40
Medlem
Citat:

Om du inte fatta så mena han att om man inte lägger 400 miljarder dollar på illegal invandring så kan man förbättra child care. Varför måste du göra dig själv till åtlöje
Citera
2024-09-10, 21:43
Medlem
jugbandbluess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TronaldDump
Någon som har tips/länk på bra ställe där man kan följa snacket innan debatten?

ni är gallerna och lusitanierna som sitter runt lägerelden och pratar drömskt om roms val av konsul. jag skäms i ert ställe.
Citera
2024-09-10, 21:43
Medlem
Månsans avatar
Ovisst. Harris kan nog överraska. Fullt så korkad som hon utmålas är hon sannolikt inte. Om hon nu tränat stenhårt i flera dagar mot utklädda Trump-kopior kanske formen är mer vässad än Trumplägret anar.

Föreligger nog viss risk att Trump underskattar Harris. Trumps ego är gränslöst. Tror Trump att han ska upp mot en stendum, svamlande nolla som misslyckats med i princip allt som vicepresident riskerar han gå på pumpen rejält. Harris borde sikta på att provocera Trump. Han har extremt svårt att hantera kritik. Trumps självcentrering kan här lätt bli en fälla. Finns risk att Trump tappar fattningen och går till överdrivna, högljudda verbala motattacker vilket inte kommer gynna honom.

Lyckas Trump däremot hålla sig cool och undvika Harris fällor så bör han vinna övertygande.
Citera
2024-09-10, 21:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EgoistN
Jag hoppas och tror att Trump förmedlar ett förnuftigt intryck. Det vore bra för mina kryptobets..
Precis. Det är det viktigaste för min privatekonomi. Att sedan slippa global fascism och ett eller annat krig är bonus.
Citera
2024-09-10, 21:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Huggig
Det här är en ödesdebatt, vinna och försvinna för bägge kandidaterna. Men man bör betänka att det kanske inte förändrar något för att de som är för en viss kandidat är helt nöjd. Så vad tror ni, vem vinner debatten? Eller vinner ingen?

Och för diskussion: Vilka ämnen tror ni kommer upp? Och i de ämnena vem vinner?

Vilket ämne är avgörande för resultatet?

Man leder INTE ett land genom att smajla sig igenom en hel mandatperiod !

Kamala Harris är lika totalfejkad som Surfittan Magdalena Andersson !

Harris har INTE en chans mot Trump !
Citera
2024-09-10, 21:47
Medlem
Citat:

Svarade han inte på en fråga som tog över minuten att lägga fram; på under 10 sekunder?

Att det är småpotatis.

Räknas 100 000 visningar över fyra dygn som viralt? Med tanke på sammanhanget. Tveksamt.

Vem fan bryr sig om detta uttalande. Biden var president och kandiderade valet efter.. Är du verkligen säker på det? Selektiv demens har vi alla i viss mån 😁
Citera
2024-09-10, 21:47
Medlem
develis avatar
Harris HQ retar Trump inför debatten,
https://x.com/KamalaHQ/status/1833485149851275754
Citera
2024-09-10, 21:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Felsorterad
Nej, jag har absolut inte missat Trumps personlighet.

Och jag tycker inte att han verkar gaggig. Den rollen tog ju Biden.

Men eftersom Harris inte kan ge svar på tal, så kommer Trump:en att pressa henne, och då kommer han givetvis att uppfattas som elak och framfusig. I Sverige. Inom vissa grupperingar.

I det här sammanhanget är det naturligtvis den sjuttioåtta åriga Trump som är den gaggiga. Rollen som den gaggiga republiken äger, absolut den sjuttioåtta åriga Trump med brun utan sol fejset.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in