2024-09-10, 17:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av El0l
Ken Ring privat vandrande omkring på Skara Sommarland för många år sen, när han var populär och man lyssnade på hans musik.

Kanske inte världens uddaste ställe, men om man lyssnade på hans musik på den tiden så var inte Skara Sommarland det stället man trodde att man skulle se han på.

Han ser man ibland på Ljusterö i Stockholms skärgård. Sjukaste va dock när min bror va på Cuba och klev rakt in i Ken Ring som gick runt med en barnvagn. I vagnens mugghållare hade han en Corona.
Citera
2024-09-10, 17:11
Medlem
Frankrikes president Macron i en park i Bayeux.
Citera
2024-09-10, 17:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Distributoren
Kanske fel ordval av mig med skränade då men han och hans sällskap pratade och skrattade högt och han verkade uppskatta/gilla att folk kom fram. Inget otalt med honom, och det var kul med hans fras inne på pissoaren. Tråden handlar ju om möten på udda platser. Kronér på Liseberg är inte udda, men att han frågar om polaren fotar lofas är udda.

Helt övertygad om att han är en trevlig prick, så var inte min avsikt att svartmåla eller klanka ner på honom direkt.
Liseberg?
Jag tyckte det var udda att åka hem till en kompis och han satt där i kompisen kök.
Citera
2024-09-10, 17:38
Medlem
Bronco68s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HemligaBrev
Jag var på Liseberg i slutet av 80-talet, var ca 11-12 år då. Stevie Wonder gick runt där inne med några följeslagare/kompisar/bandmedlemmar. Jag och Stevie satt bredvid varandra när han åkte "Rainbow". Eftersom Rainbow gick ganska fort hit och dit tog han av sig solglasögonen, så jag såg att hans ögon var blå.

Gissar att han hade nån spelning i Göteborg och passade på att göra Liseberg. Jag minns inte att det var nån som helst uppståndelse runt hans person, den del av besöket som jag såg.

Misstänker att han inte såg dig ...
Citera
2024-09-10, 17:40
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av PinballtheDolphin
Han ser man ibland på Ljusterö i Stockholms skärgård. Sjukaste va dock när min bror va på Cuba och klev rakt in i Ken Ring som gick runt med en barnvagn. I vagnens mugghållare hade han en Corona.

Cuba historien, den var riktigt udda må jag säga!
Citera
2024-09-10, 17:52
Medlem
Bronco68s avatar
När jag bodde i Stockholm i slutet av 1990-talet stötte jag på JO ett par gånger på Götgatan, men det är kanske inte ett udda ställe. Jurgen Klopp mötte jag på en gata i Lissabon, där han kom med hela familjen inklusive bagage. Frågade om jag fick ta en selfie med honom. Han var skitsur och sade inte ett ord. Hans son tog ett foto av oss med min mobil. Med Lemmy snackade jag efter en Motorhead-konsert i Malmö 1982. Han var trevlig men slet av min kompis' Hells Angels-märke från jeansvästen (vi visste inte vad HA var för något på den tiden) och sade "It's better I do it than they".

När jag satt på Maxbar i Heidelberg, där jag bor, promenerade Gerhard Schröder (f.d. tysk förbundskansler) förbi med två livvakter. Jag gick ut och snackade kort med honom, en av livvakterna tog ett foto. Var väldigt imponerad över hur Schröder smilade upp sig inför fotot.

På ett plan (första klass) till Tel Aviv satt jag på andra sidan gången från Andrea Nahles (på den tiden tysk arbetsminister). Hon flörtade häftigt både med rödtjutet och med mannen som satt direkt bredvid henne.

Sen har jag stött på ett par andra kändisar som di Leva och kungen.
Senast redigerad av Bronco68 2024-09-10 kl. 18:03.
Citera
2024-09-10, 17:56
Medlem
Stött på Zlatan en gång på Mio och en gång på Jysk. Lite udda ändå
Citera
2024-09-10, 18:04
Medlem
Titanicsurvivors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Itrem
Stött på Zlatan en gång på Mio och en gång på Jysk. Lite udda ändå
Har stött på honom på IKEA flertalet gånger.
Citera
2024-09-10, 18:29
Medlem
trueforgoods avatar
Lennart Jähkel på en pub i Malmö för länge sen nu. Vi skålade och han verkade vara en trevlig jähkel.
Citera
2024-09-10, 18:55
Medlem
Mogadons avatar
1, Dagen då Utøya-tragedin skedde, kan jag gå i god för exakt var Ola Rapace var. Han stod framför mig i boardingkön på Gardemoen till flyget från Oslo till Sthlm 19:45. Minns att jag tyckte han var både längre och smalare än jag föreställt mig.

2, Typ 2009 träffade jag på Babben Larsson på Amsterdaams flygplats. Hon hade varit 4v i Afrika. Riktigt trevlig att surra med.

3, Såg för två år sedan, en tidig lördag morgon, Markoolio ta en Über utanför min dåvarande port. Bortamatch?

(Sedan flera kändisar genom mitt jobb i vården, men dem får jag såklart inte outa. Alla har dock varit mkt trevliga. Riktigt trevliga).
Citera
2024-09-10, 18:57
Medlem
Dalulvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PinballtheDolphin
Haha, påminner mig om när Thomas von Brömsen flyttade in på min polares gata. När kompisens bror va där på bus eller godis va von Brömsen extremt disträ, han hade inget godis men gick in i köket och kom ut med en kastrull som de fick istället.

Den var mesr udda hittills?

Trick or treat på Kastrulloween.

"Hebbe lelle", eller vad det nu hette.
Citera
2024-09-10, 19:10
Medlem
dryopteriss avatar
Haha stött ihop o stött ihop. Jag har taffligt tryckt upp Magnus Uggla mot en vägg i raggningssyfte, i den skola vi båda gick i. Jag var 13 år, så är väl preskriberat. Förlåt Magnus!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in