2026-05-23, 02:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Redrum.187
Varför söka kontakt med någon du inte känner? Lite creep
Hahaha, skulle bara säga hej 😂 brukar hälsa på folk ibland på gymmet inte bara E-type.
Citera
2026-05-23, 03:35
Avstängd
Såg Markoolio på ett tåg från norrland till Stockholm. Han satt och läste en bok. Jag sa hej och tänkte sätta mig bredvid honom och prata men han sa att han ville vara ifred.
Citera
2026-05-23, 08:26
Medlem
Hegamons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roggaluktargris
Då var det väl inget udda med detta då eller hur

Inte direkt i Hamptons. I New York generellt är det inte stor chans eller i svensk bruksort eller svensk småstad. Gissar på en måste vara i Hamptons, Beverly Hills kanske Malibu, för att ens få för sig det är normalt. Har säkert stött ihop med kändisar i Hamptons utan jag tänkte på det btw. Ska åka dit igen btw så får se vad det blir för kändisskörd denna gången.

Det är vanligt med bloggare, skribenter, skådespelare, företagsledare ja allt möjligt, plus att folk ibland undrar om jag är kändis, men jag är bara en fattiglapp från en svensk småstad. Det är disgusting när jag tänker på det, utifrån beteendet beroende på vem dom tror en är. Servicepersonal bemöter mig som moviestar men hade dom vetat bättre, hade dom rynkat på näsan och fnyst.
Senast redigerad av Hegamon 2026-05-23 kl. 08:29.
Citera
2026-05-24, 08:22
Medlem
Hegamons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roggaluktargris
Då var det väl inget udda med detta då eller hur

Nu fattar jag vad du menar, udda plats skulle det vara. Har stött på Vickan och Danne på slottsgården, inte udda. Träffat Per Nüder på en politisk byrå, inte udda. Träffat Chris Pratt på en bar i Hamptons, inte direkt udda.

Udda är väl jag jobbade med en bandmedlem på ett lager utomlands, världskänt band men ganska liten nisch (Black metal). Han hade sin bandtröja på. Jag frågade om han lyssnade på bandet, han sa han spelade och sjöng i bandet, jag sa okej, etc. Vi lastade lastbilstrailers med frysvaror. Jag tänkte vad ffs gör han här!?
Senast redigerad av Hegamon 2026-05-24 kl. 08:26.
Citera
Igår, 10:55
Medlem
Stefan Löfven på Nockebybanan en gång i december 2022, med troligen bekanta. Gick av vid höglandstorget. Ulla var inte med.

Björn Borg på en krog av enklare kvalitet i Stockholms skärgård för ett antal år sedan.
Citera
Igår, 21:43
Medlem
MongoHasses avatar
Stötte ihop med Staffan Ling och hans familj några gånger i Sousse, Tunisien sommaren 1988.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in