2024-09-09, 15:33
Medlem
anuspontens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TupolevTu-144
Serverar dom tacos på Burger King i Gbg? För det är väl Borås/Elfsborg-killen vi snackar om?
Han hade nog gått fel.
Citera
2024-09-09, 15:35
Medlem
Faustik-Funks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fittpicen
Träffa på Carola på ett GB på söder.
[quote=Mohave|89455628]Gang Bang?

Nej, GruppBoende såklart.
Citera
2024-09-09, 15:41
Avslutad
Ken Ring privat vandrande omkring på Skara Sommarland för många år sen, när han var populär och man lyssnade på hans musik.

Kanske inte världens uddaste ställe, men om man lyssnade på hans musik på den tiden så var inte Skara Sommarland det stället man trodde att man skulle se han på.
Citera
2024-09-09, 15:42
Medlem
gubbroras avatar
Börje Salming vallokalen valet 2022 han såg trött och sliten ut. Han var klädd i en salming träningsoverall
Citera
2024-09-09, 15:45
Medlem
Amors avatar
Tycker jag ser kändisar varje gång jag är i Stockholm, nästan så att man slutar förvånas. Verkar också som att folk i sthlm är lite kändisavtrubbade.

Däremot om man kommer från mindre stad, då är det lite av en chock varje gång man ser en kändis. Dock skulle jag aldrig gå fram och prata med en kändis, känns oerhört pinsamt.

Liten rolig grej var dock att jag såg Milans dåvarande president Adriano Galliani på en gata ungefär 30 minuter efter att jag kom till Milano för första gången.
Senast redigerad av Amor 2024-09-09 kl. 15:47.
Citera
2024-09-09, 15:46
Medlem
Jag satt i samma vagn på tåget som Helena Bergström. Glodde på henne i 2 h oavbrutet. Vågade inte gå fram.
Citera
2024-09-09, 15:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amor
Tycker jag ser kändisar varje gång jag är i Stockholm, nästan så att man slutar förvånas. Verkar också som att folk i sthlm är lite kändisavtrubbade.

Däremot om man kommer från mindre stad, då är det lite av en chock varje gång man ser en kändis.

Liten rolig grej var dock att jag såg Milans dåvarande president Adriano Galliani på en gata ungefär 30 minuter efter att jag kom till Milano för första gången.

Tror att du ljuger
Citera
2024-09-09, 15:48
Medlem
Amors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 159cmm
Tror att du ljuger

Faktiskt inte, han har ett väldigt karaktäristiskt utseende.
Citera
2024-09-09, 15:49
Medlem
Citat:
Faktiskt inte, han har ett väldigt karaktäristiskt utseende.

Tror fortfarande att du ljuger
Citera
2024-09-09, 15:51
Medlem
Stötte på VC Barre utanför en affär i Sigtuna (stad inte kommun) nyss när jag plockade upp en Pokebowl till min dyra moder. En mil eller så från hans naturliga habitat i slummiga Valsta. Han är påfallande mager, tänk Bergen-Belsen.
Citera
2024-09-09, 15:56
Medlem
Citat:

Däremot om man kommer från mindre stad, då är det lite av en chock varje gång man ser en kändis. Dock skulle jag aldrig gå fram och prata med en kändis, känns oerhört pinsamt.

Det är vi. Lilla Sverige har många kändisar som flockas i innerstan och vi som bor här och inte är tolvåringar tillämpar jantelagen och ignorerar dem, vilket de flesta tycker är skönt, även internationella kändisar. som ofta uttryckt hur annorlunda det är för dem.

Idag såg jag dock en b-kändis utanför innerstan, i min gamla hemkommun (där ifs Carola också bor). Men fortfarande Stockholms län. Där på min gamla hemort bor faktiskt många kändisar, både sportstjärnor vilka är klart överrepresenterade, rockstjärnor (nåja, en) och en stor grupp tunga näringslivsprofiler.
Citera
2024-09-09, 16:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BenDavis
Jag åt på en lyxrestaurang i Barcelona och när jag öppnade dörren efter ett toabesök stod jag ansikte mot ansikte med Yasiin Bey, alltså Mos Def. Det blev error i min hjärna såvi fastnade i stirr i typ 10 sekunder innan vi gled förbi varandra i den trånga korridoren utanför toadörren.

Och vem är detta?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in