2024-09-05, 14:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av drKickass
Jag såg Claes Malmberg på centralen i stockholm en gång. Jag tror han åt en korv med bröd.
Sen såg jag Filip Hammar på en krog i Köping en gång. Jag tog en bild på'n med mobilen.

För en del personer kanske det är udda.

Kul spaning! Jag såg faktiskt Patrik Sjöberg och Tomas Brolin sitta på Riche och dricka öl en gång.
Citera
2024-09-05, 14:13
Medlem
HemligaBrevs avatar
Jag var på Liseberg i slutet av 80-talet, var ca 11-12 år då. Stevie Wonder gick runt där inne med några följeslagare/kompisar/bandmedlemmar. Jag och Stevie satt bredvid varandra när han åkte "Rainbow". Eftersom Rainbow gick ganska fort hit och dit tog han av sig solglasögonen, så jag såg att hans ögon var blå.

Gissar att han hade nån spelning i Göteborg och passade på att göra Liseberg. Jag minns inte att det var nån som helst uppståndelse runt hans person, den del av besöket som jag såg.
Citera
2024-09-05, 14:18
Medlem
Hovslättsmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1nZan3
Det fanns förut ett program på TV som hette "Fråga Olle". Jag satt snett mitt emot honom i t-banan, började ställa lite random frågor relaterade till de han fick i sitt program, vilket gjorde att andra hoppade på den leken och det blev ett litet mini-avsnitt i t-banan.

Jag ÄLSKAR den här anekdoten!

Jag mötte Svenne och Lotta på en Statoil-mack nära där jag bor, en sen kväll.
Citera
2024-09-05, 14:18
Medlem
Firewaias avatar
Sprang på en uppenbart koksad Peter Siepen i slutet på 90-talet i en något mindre stad, han skulle dja på en krog, men när vi frågade vad fan han gjorde i denna staden svarade han att han ”letar småflickor och knark”… Ytterst trevlig, spelade i bar överkropp och en kråkfjäder i örat.
Citera
2024-09-05, 14:23
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Firewaia
Sprang på en uppenbart koksad Peter Siepen i slutet på 90-talet i en något mindre stad, han skulle dja på en krog, men när vi frågade vad fan han gjorde i denna staden svarade han att han ”letar småflickor och knark”… Ytterst trevlig, spelade i bar överkropp och en kråkfjäder i örat.
Kul händelse. Typ exakt samma citat råkade jag överhöra för många år sedan, när Uffe Larsson var ute och gjorde ett företagsgig.
Citera
2024-09-05, 14:26
Medlem
Smekarn87s avatar
Tobias Forge: Willys wiesselgrensplatsen.
Citera
2024-09-05, 14:27
Medlem
Yinool0401s avatar
Har två.

Skulle hälsa på en vän i London på ett hotell Mayflower, och tittar ut genom lobbydörren för att se om han är på väg.

Helt plötsligt blixtrar det en dj.. massa och liilllla Chris Rock går förbi mig.

Kan inte ha varit mer än 5 personer förutom alla papparazzi runtomkring mig.

Sen står Chris Rock bredvid mig i lobbyn och tuggar med några brudar.

Det var nyp mig.

Sen har jag fått dricka ett par bira med Frank Andersson en gång i Årsta när han också väntade på en vän som inte dök upp.
Citera
2024-09-05, 14:27
Medlem
PyjamasXLs avatar
Peter Apelgren på Orust Återbruk
Citera
2024-09-05, 14:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Autobahn76

Jag träffade Filips farsa på Arlanda och snackade med honom och hans fru i en timme innan planet lyfte.

Filip? Carl-Filip? Vad menar du alltså Kungen och Silvia ?
Citera
2024-09-05, 14:49
Medlem
K-Glitchens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av James.Fjong
Jag var på Legoland med familjen när ungarna var små.
Jag uppsökte en pissoar, och när jag står där kommer Christer Sjögren och ställer sig bredvid mig.
Bara vi två där, kändes minst sagt udda.

Han ska enligt uppgift ha en enorm kuk! Sneglade du?
Citera
2024-09-05, 14:51
Medlem
cyberhawks avatar
När jag stod och kissade på en pissoar i Central Park så kom Ricky Gervais in och tog fram snorren och ställde sig bredvid mig och kissade.
Citera
2024-09-05, 15:01
Medlem
Vit-Brandbils avatar
Jag har sett Bo Brundin fastna i en magmaskin på gymmet. Han hade noll koll på hur den maskinen funkade ska tilläggas.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in