2024-09-08, 16:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av g0dspirit
Avgiften varierar kraftigt och kan gå ifrån några kronor till flera hundra. Innan du flyttar dina bitcoins bör du kolla hur blockchain nätverket ser ut, passa på att föra över när det ligger lågt, och välj aldrig "fast transfer" , då kostar det dig enorma summor. Det spelar ju ingen roll om det tar 20 minuter eller 2 timmar innan bitcoinsen kommer fram, så välj "low fee".

Alltså jag flyttade 1500 för någon månad sen och använde då en ny krypto plånbok där avgifterna låg dolda på ett sätt jag inte var van vid. Det du hur mycket som kom fram av dom 1500? 113kr fick jag in av 1500.

Nej fyran . Hur jävla lacka var du då lol?

Men nån måste ju kunna svara på min fråga, om jag sätter in 100 kr på Revolut och köper bitcoin för 100 kr. Sen får jag tillbaka 50kr, då är avgiften 50 kr. Så om jag skulle sätta in1000 kr. Kommer avgiften vara 500 kr då, eller är det en standard avgift oavsett hur mycket eller lite man köper bitcoin för.
Citera
2024-09-08, 16:18
Medlem
Någon annan som inte kommer in på arch?
Citera
2024-09-08, 16:50
Medlem
Flouvonnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av notsomeone

Har fungerat fint för mig hela dagen!
Citera
2024-09-08, 18:20
Medlem
GeleZachas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av notsomeone
Jag kommer inte in, verkar ligga nere
Citera
2024-09-09, 09:12
Medlem
Hej alla
Skulle sätta in igår på flugsvamp 4 och det har fortfarande inte kommit in något i min wallet på FS.
Har gjort detta skitmycket tidigare så jag vet att jag har gjort allt rätt, jag kan göra detta i sömnen.
Har skrivit till supporten men inte fått något svar ännu.
Tänkte kolla om det har hänt någon mer nu senaste tiden eller om det är någon som vet om fs ligger nere med deras insättningsfunktion eller liknande.
Citera
2024-09-09, 12:13
Medlem
Sotizs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av elmo20
Hej alla
Skulle sätta in igår på flugsvamp 4 och det har fortfarande inte kommit in något i min wallet på FS.
Har gjort detta skitmycket tidigare så jag vet att jag har gjort allt rätt, jag kan göra detta i sömnen.
Tänkte kolla om det har hänt någon mer nu senaste tiden eller om det är någon som vet om fs ligger nere med deras insättningsfunktion eller liknande.

Sitter i samma båt! Inget svar från support. Frågan är om adressen kommer att fungerar efter de 24 timmarna gått ut. Något du vet?
Citera
2024-09-09, 13:50
Medlem
Vart på darknet kan jag få tag i pv? Finns de på flugsvamp?
Citera
2024-09-09, 14:33
Medlem
LilaDiss avatar
Citat:
Hej alla

Samma här.
Skulle starkt avråda folk från insättningar tillsvidare.
Valutan har gått fram, men ingenting på FS.

Man får bara ta o hoppas att det inte är exitscam på g..
Citera
2024-09-09, 14:43
Medlem
Citat:
Hej alla

Skriver ni in rätt adress då?? flugsvamp.wtf , alltid litet f. Jag beställde förra lördagen, paketet kom efter några dagar
Citera
2024-09-09, 14:45
Medlem
Men nån måste ju kunna svara på min fråga, om jag sätter in 100 kr på Revolut och köper bitcoin för 100 kr. Sen får jag tillbaka 50kr, då är avgiften 50 kr. Så om jag skulle sätta in1000 kr. Kommer avgiften vara 500 kr då, eller är det en standard avgift oavsett hur mycket eller lite man köper bitcoin för.Mvh
Citera
2024-09-09, 15:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av synklysen
Men nån måste ju kunna svara på min fråga, om jag sätter in 100 kr på Revolut och köper bitcoin för 100 kr. Sen får jag tillbaka 50kr, då är avgiften 50 kr. Så om jag skulle sätta in1000 kr. Kommer avgiften vara 500 kr då, eller är det en standard avgift oavsett hur mycket eller lite man köper bitcoin för.Mvh

Du har en procentuell växlings avgift som alla företag som växlar pengar har sen om det är 2 eller 5% vet jag inte då jag inte annvänder det lätt att kolla upp ..
Citera
2024-09-09, 15:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Superburkeen
Du har en procentuell växlings avgift som alla företag som växlar pengar har sen om det är 2 eller 5% vet jag inte då jag inte annvänder det lätt att kolla upp ..

Ok. Jag är efterbliven. Så det spelar ingen roll om summan är liten eller stor. Deras avgift för att köpa sek till bitcoin är alltid samma?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in