2024-09-06, 16:32
Medlem
Lol Vrf undrar du om jag köpt röka för.

Dd betyder deaddrop. Langaren går ut och gömmer knarket nån stans sen skickar han info om vart det ligger.

Om paket itne kommer fram så går man oftast upp med en 50/50 . Jag vet inte om han har postat. Och han vet inte om jag har fått skiten men säger att inget kommit
Citera
2024-09-06, 16:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av synklysen
Lol Vrf undrar du om jag köpt röka för.

Dd betyder deaddrop. Langaren går ut och gömmer knarket nån stans sen skickar han info om vart det ligger.

Om paket itne kommer fram så går man oftast upp med en 50/50 . Jag vet inte om han har postat. Och han vet inte om jag har fått skiten men säger att inget kommit

Nyfiken på om rökat på fs4 är bra, men dom större säljarna med bra omdöme brukar la oftast skicka eller? Tänker om man utgår ifrån omdömet.

Hur många gånger har det inte kommit fram vs du beställt? Alltså 1/10 typ om du förstår mig.
Citera
2024-09-06, 16:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Italyboy164
Nyfiken på om rökat på fs4 är bra, men dom större säljarna med bra omdöme brukar la oftast skicka eller? Tänker om man utgår ifrån omdömet.

Hur många gånger har det inte kommit fram vs du beställt? Alltså 1/10 typ om du förstår mig.

Finns bra hasch. Svårt och säga , för några år sen fick jag alla paket jag beställde. De va goda tider det. Men det är skillnad nu. Postnord är hårda nu. På mina senaste 20 beställningarna så har jag 9-10 paket blivit tagna. Dd som gäller
Citera
2024-09-06, 16:56
Medlem
Citat:
Finns bra hasch. Svårt och säga , för några år sen fick jag alla paket jag beställde. De va goda tider det. Men det är skillnad nu. Postnord är hårda nu. På mina senaste 20 beställningarna så har jag 9-10 paket blivit tagna. Dd som gäller

Okej, har du inte fått något brev av polisen när dom beslag tagit det,
Citera
2024-09-06, 16:59
Medlem
Citat:
Okej, har du inte fått något brev av polisen när dom beslag tagit det,

Nej aldrig. Dom har annat för sig
Citera
2024-09-06, 17:06
Medlem
Citat:
Nej aldrig. Dom har annat för sig

Okej, fan också finns inget dd i Göteborg för gräs eller hasch förutom 1
Citera
2024-09-06, 17:08
Medlem
Citat:
Okej, fan också finns inget dd i Göteborg för gräs eller hasch förutom 1

Aa vet. Måste åka till sthlm för benz. 1 timme och20 min med tåg.
Citera
2024-09-06, 17:14
Medlem
Citat:
Aa vet. Måste åka till sthlm för benz. 1 timme och20 min med tåg.

Då måste man köpa bulk för det ska vara värt det, då vågar man ju inte köpa stor mängd röka ifall det fastnar i posten. Rätt segt ifall man lägger ner några tusen lappar.
Citera
2024-09-06, 17:16
Medlem
Citat:
Då måste man köpa bulk för det ska vara värt det, då vågar man ju inte köpa stor mängd röka ifall det fastnar i posten. Rätt segt ifall man lägger ner några tusen lappar.

Leta upp vart närmsta dd finns och ta en resa dit då.
Citera
2024-09-06, 17:28
Medlem
Citat:
Leta upp vart närmsta dd finns och ta en resa dit då.

Finns knappt något förutom i stockholm, får man leta efter en säljare med bra stealth.
Citera
2024-09-07, 04:43
Medlem
Hej! En fråga. Jag köpte nyss bitcoin för 220 kr, och avgiften efter jag skickade iväg dom blev runt 70 kr. Så om jag köper bitcoin för 2200, kmr så avgiften bli 700? Jag tror jag vet svaret, att det inte kommer bli det. Men frågar endå eftersom jag är efterbliven. / efterbliven man
Citera
2024-09-07, 11:56
Medlem
g0dspirits avatar
Citat:
Hej! En fråga. Jag köpte nyss bitcoin för 220 kr, och avgiften efter jag skickade iväg dom blev runt 70 kr. Så om jag köper bitcoin för 2200, kmr så avgiften bli 700? Jag tror jag vet svaret, att det inte kommer bli det. Men frågar endå eftersom jag är efterbliven. / efterbliven man

Avgiften varierar kraftigt och kan gå ifrån några kronor till flera hundra. Innan du flyttar dina bitcoins bör du kolla hur blockchain nätverket ser ut, passa på att föra över när det ligger lågt, och välj aldrig "fast transfer" , då kostar det dig enorma summor. Det spelar ju ingen roll om det tar 20 minuter eller 2 timmar innan bitcoinsen kommer fram, så välj "low fee".

Alltså jag flyttade 1500 för någon månad sen och använde då en ny krypto plånbok där avgifterna låg dolda på ett sätt jag inte var van vid. Det du hur mycket som kom fram av dom 1500? 113kr fick jag in av 1500.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in