Citat:
Ursprungligen postat av
Rubbe
Jag håller med om det fetstilta, det vore det bästa att göra nu. Samtidigt får man tillägga att det vore det bästa utifrån det vi vet. Vi vet egentligen bara vad som sagts i media. Det kan ha skett saker från bägge parter både den här samlingen och innan som påverkar relationen mer än vi anar. Men det mest troliga är väl att Hugo åker hem, knyter näven i fickan och tar nya tag framöver.
Samtidigt har han ju all rätt att nobba landslaget. Massor av spelare har aldrig kommit till sin rätt i landslag. Det är inte för alla. Men det vore dumt att dra den slutsatsen vid 20 års ålder. Jag tycker dock inte man är pantad för att man skulle tycka att han har den rätten. Alla har den rätten.
Absolut, men eftersom Hugo uppenbarligen är besviken så verkar han ju vilja spela för landslaget, vilket innebär att en nobb av landslaget blir patetisk. Det är f.ö. en stor dröm för de allra flesta fotbollsspelarna, att få representera sitt land. Det är kanske så att skåningarna kanske fungerar annorlunda, jag vet inte.
Scholes pensionerade sig i landslaget när han var 29 år, men då snackar vi många landskamper som vänsterkant. Han gav det en chans, och det funkade inte.
Kulan i TV småpikade HL med att han får ta detta som bränsle och visa att han ska starta, Lagerbäck och Niva tyckte också att besvikelsen ska utmynna i något annat. Elm tycker att HL är lättkränkt och ska bita ihop.