2024-09-07, 17:17
Medlem
Mnomads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FindAway
Bakau ligger inte i Gambia. Däremot Banjul Där jag varit "tyvärr"

https://sv.wikipedia.org/wiki/Bakau

Det ligger ett Bakau i Gambia och det gjorde antagligen Monica också.
Senast redigerad av Mnomad 2024-09-07 kl. 17:21.
Citera
2024-09-07, 17:20
Medlem
HVIT.s avatar
Träffade Gryningspyromanen en tidig morgon i Österlen. Han frågade om jag hade eld.
Citera
2024-09-07, 17:52
Medlem
AGHORIBABA1008s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BenDavis
Jag åt på en lyxrestaurang i Barcelona och när jag öppnade dörren efter ett toabesök stod jag ansikte mot ansikte med Yasiin Bey, alltså Mos Def. Det blev error i min hjärna såvi fastnade i stirr i typ 10 sekunder innan vi gled förbi varandra i den trånga korridoren utanför toadörren.

Bästa hittills!
Citera
2024-09-07, 17:57
Medlem
AGHORIBABA1008s avatar
Nu är ju inte det här ett udda ställe, men t.ex. 2006 så sålde vi weed till Damian Marley och hans band innan spelningen på grönan. Stod och rökte chalice backstage, musikgrabbarna drack Guiness och rökte spliff.
Citera
2024-09-07, 17:59
Medlem
AGHORIBABA1008s avatar
När vi ändå är inne på Rastamusiker spåret, senaste jag träffade Daddy Boastin var inne på pissoaren på Bonden Bar.. Han frågade om jag hade weed, när svaret var nej så frågade Boastin om jag hade hasch. När nejet kom där också så sade han: "Next Time!"

Men det var sista gången jag såg honom, för han mulade året efter. Så det blev aldrig någon "next time".
Citera
2024-09-07, 18:01
Medlem
AGHORIBABA1008s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GulaLinjen
Inte direkt udda ställen men ett axplock ur minnet

Dr Alban - flygplats
Anna Kinberg Batra & David Batra - flygplan
Anna Kinberg Batra & David Batra - centrala Sthlm
Patrik Sjöberg - flygplan
Claes Malmberg - Restaurang
Anna Book - Thairestaurang
P Diddy - flygplats
E-type - Spy Bar
Gry Forsell - nöjespark
Håkan Hellström - färja

LOL

P Diddy vill man inte ha närkontakt med!
Citera
2024-09-07, 18:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bv202
Du skulle ha sagt; tjeena kungen! hur går det med fjellan..?!
Zinat Pirzadeh stod bakom mig i kön när Mediamarkt öppnade i kungens kurva. hon har en rätt så
mjuk lite släpig och skön röst. Di leva tittade på med stora ögon när jag en gång löpte en enkilosburk med vaselin på dekorima ( heter de väl?) butiken bredvid där palme sköts.
Småkul tråd förövrigt.

Ja nåt fyndigt borde man ha sagt, men där och då höll jag tyst. Det var på ett konstmuseum som hade invigning av en utställning (en förhandsinvigning med kung o drottning o div fint folk), jag sommarjobbade där och assisterade med att hälla upp skumpa i glasen

Kombinationen en stirrande Di Leva och en burk vaselin ger onekligen upphov till diverse associationer

Måste däremot söka på vem Zinat är.

Citat:
Ursprungligen postat av Fettsugning
Torsten Flink på en billig kinakrog i Stockholm. Platsen var kanske inte jätteudda men det var Torsten. Han kom instapplandes på kryckor med ett sällskap, såg sig omkring, ställde kryckorna lutade mot bordet och började göra armhävningar...

Dan Ekborg pissfull i en båt i en liten båthamn vid Munsö i Mälaren.

Har också ett Torsten minne, inte lika märkligt alls: han kom in på en krog på Dalagatan med en ung söt blondin, han var klädd i lång svart rock och stegade in med stora kliv och ropade högt till bartendern med teatralisk (vad annars) röst: ”sprit”!
Antar att han var stammis där så han i baren visste nog vilken sort han menade.
Citera
2024-09-07, 18:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AGHORIBABA1008
LOL

P Diddy vill man inte ha närkontakt med!

Haha, nog svårare att stöta på honom nu. Och det undviker man nog helst, både som man och kvinna. Flygplatsen jag såg honom på var i Miami för ett gäng år sen.
Citera
2024-09-07, 19:18
Medlem
fjollciggs avatar
Johnny Depp, en tidig helgmorgon på blå buss 4, körande från Kungsholmen mot Hornstull. Han satt på barnvagnsplatsen, ensam, klädd i skinnpaj och hatt.

Ångrade länge att jag inte klampade fram och sa nåt oinspirerat som ”you were great in Secret Window” så att jag kunde få ett ”thanks” och en kvarts pinsam tystnad till svar, men jag var nykter.

Citera
2024-09-07, 19:35
Medlem
brianmolkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maktspel
Var säkert 10 år sedan. Gick förbi en spritaffär och det stod en skylt utanför om att "ikväll är Ron Jeremy här och lanserar sitt egna rom-märke". Jag gick in i affären och såg Ron Jeremy presentera sin egna rom, samt den enda andra kunden i affären ta en selfie med Ron.

Vet inte om det var ett "udda ställe" men det var oväntat att se någon halvkändis jag kände till genom Filip och Fredriks program helt plötsligt, i en situation där nästan bara han och jag befann oss trots att han tydligen var huvudakt för kvällen.

läste sportaffär
Citera
2024-09-07, 19:37
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knivur-273
Jag såg Sivert Öholm för länge sedan, förmodligen vid hans sommarställe vid Vätterns vackra klippiga nordöstra strand vid Forsaviken i Närke.

Han gick och kollade sin brevlåda.
Lyssnade han på vassp vid tillfället?
Ont:
Nina Persson på kallbadhuset i Malmö
Citera
2024-09-07, 19:39
Bannlyst
Bianca Ingrosso & Alice stenlöf på WOW i Göteborg
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto