Lasse Kronér på Liseberg, han satt på en krog och skränade och ville gärna ha uppmärksamhet. Rufsade håret på nån kille som gick förbi osv. Jag och mina kompisar satt några bord bort och tog en öl. När vi var och pissade en stund senare kom han in. Min polare stod och svarade på ett sms samtidigt som han pissade varpå Lasse frågade: Fan fotaru kuken ellä?
Träffade Miriam Bryant samma höst som Så Mycket Bättre sändes. Hon gick med på att vara med på bild, om än motvilligt för vi var rätt packade och säkert dryga, frågade om vi fick lyfta henne, det fick vi inte men gjorde ändå... Sen blev vi utslängda
Frank Andersson på ett apotek i Phuket och bodde på samma hotell som Patrik Ekwall samma resa, då levde hans fru fortfarande, men hade nyligen fått diagnos...
Höll på att köra på Knugen och Silvia ute på Lovön när jag skulle åka till en skog med hunden, kom runt en krök och de fick hoppa ner i diket. 30m bakom gick 2 SÄPO-vakter. Kungen vinkade när vi åkte förbi och jag gjorde honnör. Glad att jag var snabbtänkt för en gångs skull där