2024-09-04, 20:05
Medlem
Kvillebacken1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Damzzen
Maggio har definitivt varit på fester där prosituerade har hyrts in. Och Maggio har definitivt snortat ladd. Och sannolikheten att Maggio aka fyllelebben, skulle snorta från någons könsorgan är VÄLDIGT hög om du sett denna brud överhuvudtaget. Dessutom allmänt accepterat med prostituerade i musikvärlden.

Tveksamt med tanke på att hon kallar sig feminist.
Citera
2024-09-04, 20:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kvillebacken1

Kapten Klänning kallade sig också för feminist. Men ja, det är högst tveksamt.
Citera
2024-09-04, 21:06
Medlem
SeanPenns avatar
Såg nån 18 årig tjej på tinder som hade en bild med kinnaman, såg ut som dom var i samma hotellrum
Citera
2024-09-04, 21:45
Medlem
mrmiltons avatar
Att Maggio dementerar är såklart den starkaste indikationen på att det är sant. Sen att hon knarkat en del i sina dagar är fakta. Att hon sen varit på någon fest där det knullas horor är högst sannolikt oavsett om hon insett det eller ej. Hälften av hennes låtar handlar ju för fan om att festa och vara bäng. Ska hon nu låtsas som att hon inte gjort en massa trashigt fucked up shit under den tiden?
Citera
2024-09-04, 21:55
Medlem
Bystskuggas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kraftighaka
Är Billström med på listan? Han avgick precis

Nä. Göran Hägglund var med, men det är oklart om det bara är några på listan som är äkta och hon tog med några falska för att ha ett alibi och en backdoor om etablissemanget slår bakut. Eller för den delen om hela listan är påhittad.

Det tristaste tycker jag är att media helt skrupellöst använt denna borderline tjej för att sprida hat och skampropaganda kring prostitution. Media har mycket skit på sitt samvete.
Citera
2024-09-04, 21:59
Medlem
Bystskuggas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrmilton
Att Maggio dementerar är såklart den starkaste indikationen på att det är sant. Sen att hon knarkat en del i sina dagar är fakta. Att hon sen varit på någon fest där det knullas horor är högst sannolikt oavsett om hon insett det eller ej. Hälften av hennes låtar handlar ju för fan om att festa och vara bäng. Ska hon nu låtsas som att hon inte gjort en massa trashigt fucked up shit under den tiden?

Tror alla utpekade nekade, när AB frågade dem.
Citera
2024-09-04, 22:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Damzzen
Maggio har ingen klass. Jag blir mörkrädd över att ni verkar tro att hon är sveriges motsvarighet av Taylor Swift eller något. Maggio är närmare Winehouse kan jag säga.

”Vi” verkar inte ”tro” någonting. Maggio har klass i mitt tycke, sen kanske vi har olika uppfatttningar om vad klass är.
Citera
2024-09-04, 22:17
Medlem
Dilkingtons avatar
Hon lade lagt ut maskade bevis om hon haft några. Känns som en sjuk människa. Hoppas hon får hjälp
Citera
2024-09-04, 22:18
Medlem
Dilkingtons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrmilton

Jag trodde en starkare indikationen var att de bekräftade.
Citera
2024-09-04, 22:27
Medlem
Gravad-taxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Y-FRONT.GROOVYBABY
Brad Pitt
Ludvig XVI
Astrid Lindgren
Greta Thunberg
Jan Malmsjö
Jonas Gardell
Sten-Åke Cederhök och Sonya Hedenbratt
Ernest Hemingway
Mumintrollen
Hans Holmér
Sune Mangs
Erik den läspe och halte
Annica Strandhäll
Gammelsmurf

Borde skrivas ut att Gammelsmurf är täcknamn för Carl Bildt och Mumintrollen täcknamn för Kungen och Silvia. Det är inte alla som vet det.

Tror inte det med Astrid Lindgren stämmer utan det var nog bara någon som liknade henne.

Ska det inte vara Ludvig XIV?
Citera
2024-09-04, 23:33
Medlem
Nationalromantiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brukstjack
Slarvigt. Det är ju inte fittan. Känner personligen en som dragit ladd ur den faktiska röven på en transa, så där tror jag att det inte kategoriskt måste vara svanken. Men röven är ju också mindre fuktigt än den våta ängsmarken. Ska förstås sägas att kokain är bra mycket billigare på vissa platser i världen, så viljan att vaska är nog större där än här.

Fyfan när man läser sånt där, att någon dragit ladd ur röven på en transa (en snubbe). Jag är ung och öppen för grejer men det där är ju diaboliskt, som något ur dantes resa genom helvetet. Sjukt äckligt
Citera
2024-09-05, 00:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kvillebacken1

Men för fan, det är ju den sortens människor som brukar vara de vidrigaste...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in