2024-09-05, 00:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kvillebacken1
Tveksamt med tanke på att hon kallar sig feminist.

Det gjorde Kapten Klänning i princip också
Citera
2024-09-05, 00:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MisterSeven
Har hon på fötterna kommer nog inga förtal att lämnas in, ang utpressning så är det väl även preskriberat idag 2024.

GW har väl inte outats mer än att han har fel i åsikt.

Psykologin är ganska enkel. Avstår de förtalsanmälan erkänner de ju i praktiken att de knullat henne ?

Och även om de har gjort det är det nog hälsonsammast för karriären att anmäla henne ändå...
Citera
2024-09-05, 01:42
Medlem
ArmandDuplantiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snorrelino
Psykologin är ganska enkel. Avstår de förtalsanmälan erkänner de ju i praktiken att de knullat henne ?

Och även om de har gjort det är det nog hälsonsammast för karriären att anmäla henne ändå...

Att anmäla någon för förtal är inte detsamma som att dementera uppgifterna. Det kan man naturligtvis också göra och det kommer väl de flesta av de anklagade göra, offentligt eller inte, vare sig de anmäler eller ej. Men en offentligt anklagad person kan lika gärna erkänna brottet/handlingen men i förtalsfrågan ha lika rätt i sak som någon som falskeligen anklagas för detsamma; "Jag må ha gjort si eller så men det är inte okej att du genom avslöjandet får mig att framstå som klandervärd".
Citera
2024-09-05, 12:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sui29
Flera av de som de namnen som förekommer på listan är dömda sedan tidigare & förekommande på
https://www.krimfup.se/

Däribland Bianca ingrossos morbror (?) som torskade för sexköp på en thaimassage-salong
Hela ingrosso familjen bör framkomma i listan De är inte världens renaste familj så att säga
Citera
2024-09-05, 13:06
Medlem
Frans-Jaegers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SeanPenn
Såg nån 18 årig tjej på tinder som hade en bild med kinnaman, såg ut som dom var i samma hotellrum

Åh nej gud förbjude att en man samlagar en vuxen kvinna.
Citera
2024-09-05, 14:29
Medlem
dickachus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Konrad
Nu vet man inte hur pålitlig denna kvinna är men finns det egentligen skäl för henne att hitta på saker och ting och råka i trubbel?

Ja, och skälet är uppmärksamhet. Hon har iaf din.
Citera
2024-09-05, 15:01
Medlem
Benny98s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Damzzen
Maggio har definitivt varit på fester där prosituerade har hyrts in. Och Maggio har definitivt snortat ladd. Och sannolikheten att Maggio aka fyllelebben, skulle snorta från någons könsorgan är VÄLDIGT hög om du sett denna brud överhuvudtaget. Dessutom allmänt accepterat med prostituerade i musikvärlden.

Kokainet har ingenting på könet att göra, det är livsfarligt.
Citera
2024-09-05, 15:16
Medlem
Insyn5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
... Det där är den fullständiga listan. Annat är trolleri.
Hon har tydligen blivit jävligt utnyttjad av kapten Klänning också som relativt ung hora. Det har hon berättat om på annat håll.

Så klart hon blev. Det där är en lögn som är alldeles för enkel att dra till med. Hon avslöjar sig själv som mytoman än mer.
Citera
2024-09-05, 15:38
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Insyn5
Så klart hon blev. Det där är en lögn som är alldeles för enkel att dra till med. Hon avslöjar sig själv som mytoman än mer.
Förmodligen var det någon annan våldsam torsk.
Citera
2024-09-05, 16:20
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Annieluuv
”Vi” verkar inte ”tro” någonting. Maggio har klass i mitt tycke, sen kanske vi har olika uppfatttningar om vad klass är.

Nu tror förvisso inte jag direkt att denna lista stämmer.
Men tycker inte man kan utgå ifrån att man känner någon eller vet något bara för att en person är känd? Som sagt, tror inte listan är korrekt. Fast tror inte heller att du känner Veronica Maggio heller även om du tror det.
Citera
2024-09-05, 17:34
Medlem
Kokkashugis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WitchcultToday
Nu tror förvisso inte jag direkt att denna lista stämmer.
Men tycker inte man kan utgå ifrån att man känner någon eller vet något bara för att en person är känd? Som sagt, tror inte listan är korrekt. Fast tror inte heller att du känner Veronica Maggio heller även om du tror det.

Man ska väl utgå från att ingenting är omöjligt och att alla kan råka ha en galen festkväll någon gång, men det är en ganska osannolik historia i det stora hela. Skulle jag spela på det är oddsen så är oddsen ganska låga på att det inte har inträffat.
Citera
2024-09-05, 20:16
Medlem
brukstjacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nationalromantik
Fyfan när man läser sånt där, att någon dragit ladd ur röven på en transa (en snubbe). Jag är ung och öppen för grejer men det där är ju diaboliskt, som något ur dantes resa genom helvetet. Sjukt äckligt
Äsch, var inte så pryd. Två eller fler samtyckande vuxna människor får väl göra vad som faller dom in.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in