2024-09-06, 22:22
Medlem
negrofobens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rallyerare
Kan ändå tycka att om någon frivillig säljer sin kropp för sex utan någon utomstående påtryckning så ser jag inget problem med det.
Nej givetvis inte! Problemet är väl att man påstår att säljarna tvingats till det.

Det verkar finnas ett organiserat köp och sälj av kvinnor från hela världen, samtidigt som det finns kvinnor i Sverige som säljer sig frivilligt.

Den här tjejen verkar inte platsa in nånstans om man kollat annonser de sista 20 åren?
Citera
2024-09-06, 22:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
.... Och det var därför hon använde Wikipedia bild nr 1 på de kändisarna hon hängde ut?

Och vad ska ett fotografi bevisa? Att personerna befunnit sig på samma plats vid samma tid, inget annat.

Såvida hon inte har filmat bevis på hela skiten i syfte att använda det för utpressning. Men det är knappast troligt.

Jag tror som någon annan sa, folk som Gr*ider och Hä*glund är enbart med på den där listjäveln som en "back door", en opt-out, en nödutgång.

Det var väl Oskar Linnros hon var tillsammans med då.

Men så länge hon inte har en fucking film på kropps-snortet så tror jag inte på det!

Svar vet ej, hörde bara vad människan sade 🙂
Citera
2024-09-06, 22:33
Avslutad
[quote=Teddyrosevelt|89436234]Nej, jag är inte progressiv eller naiv. Jag tror inte en människa med sådan djup vördnad i själen som honom skulle betala för att stilla sexuell lust. Det är inget fel på honom, han är naiv men renhjärtad och det är något du kanske ska fundera lite själv över om du är.[/

Du är så naiv, så att du blir dum. Han lever inte som han lär. Han delar ut vinst till sig själv, via skattefinansierade bolag. Han är en satans hycklare.
Citera
2024-09-06, 22:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av negrofoben
Nej givetvis inte! Problemet är väl att man påstår att säljarna tvingats till det.

Det verkar finnas ett organiserat köp och sälj av kvinnor från hela världen, samtidigt som det finns kvinnor i Sverige som säljer sig frivilligt.

Den här tjejen verkar inte platsa in nånstans om man kollat annonser de sista 20 åren?

Det är ingen lätt balansgång men tycker att folk som argumenterar för att ingen säljer sex utan påtryckning har nog fått vända åsikt efter att en så stor mängd svenska tjejer startat Onlyfans-konton.
Citera
2024-09-07, 00:06
Medlem
Nationalromantiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brukstjack
Äsch, var inte så pryd. Två eller fler samtyckande vuxna människor får väl göra vad som faller dom in.

Klart man får, mn det är vidigt.

Jag får (också), efter jag skitit, plocka upp skiten och stoppa in i min mun.

Kanske värma skiten i mikron och bre på mackan?

Inte ska man va pryd!
Citera
2024-09-07, 00:38
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Somone
Svar vet ej, hörde bara vad människan sade 🙂
Men självklart, det var ju en retorisk fråga.
Citera
2024-09-07, 00:52
Medlem
Ska Veronica Maggio ha köpt sex av henne?
Citera
2024-09-07, 00:56
Medlem
Hon kanske talar sanning om vilka som köpt sex av henne.
Sexköpare kan verkligen vara vem som helst, både fattig, rik, kändisar etc.
Just vid sex så verkar det handla mycket om egoism.
Citera
2024-09-07, 01:09
Medlem
Vilka köper sex och varför?

Vänligen, Perfekta sängen.
Citera
2024-09-07, 01:12
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Bertil.Falukorv
Det är som om Kjell Alinge uppstått från de döda.

Ja för fan , Eldorado här har ni mig uppstoppad på en galge , instoppad bortplockad här på Dramatens mest gömda skrymslen, där skuggar jag ingenting men iakttar er genom stengolvets springor.
Jag tuppade av en gång men det var som en varm sorgsen dröm i min kärastes famn.
Bertil vi måste ge pompa och glans till surialistismens bakomliggande komedi och rasta Muhammed profetens pudel runt rondellen, slicka såren av våra snart glömda kärleksrelationer, de där helt fria ljusa lyckliga med allt kärlek kan ge utan att vilja ta eller ändra, smutsa.
Ge livet ljus som i ett levande Eldorado
Citera
2024-09-07, 01:24
Medlem
Bystskuggas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PerfectBed
Vilka köper sex och varför?

Vänligen, Perfekta sängen.

Veronica Maggio, Göran Greider, Göran Hägglund, Sean Banan, M Nyqvist och J Kinnaman är de som pekats ut av denna tjejer tror jag.

Varför? Vem vet. Om det nu stämmer får man anta att det var något de kände sug efter.
Citera
2024-09-07, 02:16
Medlem
Klart att man vill knulla, och jag kan tänka mig att det vimlar av fitta i Stockholms nöjesliv. Är man en kändis så är alla dörrar öppna, men att efterråt komma och påstå att man blivit våldtagen är för mig helt rubbat.
Det är 99% lögner, dessa damer presenterar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in