2024-09-01, 21:20
  #4849
Medlem
vackertsvin...s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kexchoklad2404
Blev dock utbytt i minut 54 och fick 6,2 i betyg hos Sofascore. Antar att Vicenzo inte alls var imponerad av Karlsson just denna match, därav bytet

Det känns som att det håller på att bli en sumpad karriär det här. Jesper håller i holländska ligan men sedan tar det stopp.
Citera
2024-09-01, 21:21
  #4850
Medlem
vackertsvin...s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av asdfghjklzxcvbnm
JWZ en av planens bästa idag för Derby. Lite kommentarer från fans på deras Engelska forum.





Måste vara mellan han och Johansson. Nordfeldt med på gamla meriter.

Hoppas verkligen att JWZ är Jon Dahls förstaval.
Citera
2024-09-02, 09:15
  #4851
Medlem
chran508s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vackertsvin...
Det känns som att det håller på att bli en sumpad karriär det här. Jesper håller i holländska ligan men sedan tar det stopp.
Grejen är ju att han inte bara höll utan han var ju i närmast dominant i Holland. Något måste hänt med självförtroendet i Italien. Sånt stort steg upp kan det inte vara.
Citera
2024-09-02, 11:50
  #4852
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chran508
Grejen är ju att han inte bara höll utan han var ju i närmast dominant i Holland. Något måste hänt med självförtroendet i Italien. Sånt stort steg upp kan det inte vara.
Motta sa ju det flera ggr i fjol,han förstår inte hur vi ska spela...nån som vet hur Jesper lärt sig italienska?Tänker om de med Robin Olsen under hans tid I Italien, bänk för språket ej satt..
Riktigt konstigt han själv inte sökte flytt,det har varit riktigt dålig tid I Italien.
Citera
2024-09-02, 13:13
  #4853
Medlem
Kung_Ingentings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drhasch81
Motta sa ju det flera ggr i fjol,han förstår inte hur vi ska spela...nån som vet hur Jesper lärt sig italienska?Tänker om de med Robin Olsen under hans tid I Italien, bänk för språket ej satt..
Riktigt konstigt han själv inte sökte flytt,det har varit riktigt dålig tid I Italien.
Med brasklappen här att jag inte har jättekoll på Jesper, kan det vara så att han är en för begränsad spelare? Han kanske förstår men inte kan?
Citera
2024-09-04, 00:00
  #4854
Medlem
Jesper Karlsson inte uttagen i Bologna CL trupp.

Tråkigt att det blivit som det blivit.

https://www.fotbollskanalen.se/champions-league/mardrom-for-karlsson-utanfor-bolognas-cl-trupp/
Citera
2024-09-04, 00:16
  #4855
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OvissFramtid
H.Larsson med mål för Frankfurt mot Hoffenheim. Snart första halvlek spelad.

Bra!

Citat:
Ursprungligen postat av Marqueso2
Straffmål i går för Gyökeres i den tidiga seriefinalen mot Porto. Med det ligger han på 7 mål på 4 matcher så här i säsongsinledningen.

Sanslöst målsnitt!

Citat:
Ursprungligen postat av Soppatorsk90
Jesper Karlsson inte uttagen i Bologna CL trupp.

Tråkigt att det blivit som det blivit.

https://www.fotbollskanalen.se/champions-league/mardrom-for-karlsson-utanfor-bolognas-cl-trupp/

Riktigt tufft att vara utanför en 25-mannatrupp och visar betydelsen av att gå till ”rätt” klubb!
Citera
2024-09-04, 06:25
  #4856
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Soppatorsk90
Jesper Karlsson inte uttagen i Bologna CL trupp.

Tråkigt att det blivit som det blivit.

https://www.fotbollskanalen.se/champions-league/mardrom-for-karlsson-utanfor-bolognas-cl-trupp/
Väntat
Citera
2024-09-04, 09:04
  #4857
Medlem
Jesper bör försöka komma från Bologna snarast möjligt,grekiska o turkiska fönster är öppet,han är körd I Bologna.
Att man väljs bort i CL trupp för en skadad spelare som inte redo förrän mitten av november säger allt och lite till
Citera
2024-09-14, 00:15
  #4858
Medlem
OvissFramtids avatar
Gyökeres mål på straff i kvällens liga match.

Melker Widell gjorde en riktigt fin match mot Lyngby ikväll och stod för en assist i matchen.
Citera
2024-09-14, 18:45
  #4859
Medlem
Elanga med assist borta mot Liverpool.
Hugo Larsson låg bakom målet.

Jesper Karlsson fast på bänken

Emil Holm fast på bänken
__________________
Senast redigerad av Soppatorsk90 2024-09-14 kl. 19:36.
Citera
2024-09-14, 19:31
  #4860
Medlem
Ayari fick 90 min idag för Brighton. Tyckte han var riktigt bra i första, mindre bra i andra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in