Citat:
Ursprungligen postat av
chran508
Grejen är ju att han inte bara höll utan han var ju i närmast dominant i Holland. Något måste hänt med självförtroendet i Italien. Sånt stort steg upp kan det inte vara.
Motta sa ju det flera ggr i fjol,han förstår inte hur vi ska spela...nån som vet hur Jesper lärt sig italienska?Tänker om de med Robin Olsen under hans tid I Italien, bänk för språket ej satt..
Riktigt konstigt han själv inte sökte flytt,det har varit riktigt dålig tid I Italien.