Citat:
Ursprungligen postat av
Nessslie
Jag är med dig på den! Ett sätt att lägga upp sin instagram på hade ju kunnat vara som M*lina Cr*born gör (tänker om hon har svårt att få till det på dagtid och vill vara närvarande med Lars). Hon lägger ju upp på story och typ sammanfattar dagen på ett bra sätt fast det blir i efterhand. Kan också störa mig på "nu ska vi göra det här" med en selfie eller ett par fötter och sen inte ett ljud mer förens på sin höjd en halvtaskig reel en vecka senare.
Det där med offerkoftan kan jag både förstå och inte, jag tänker att man utgår ju alltid ifrån sig själv men ja fröken Ht tycker nog ofta mest synd om sig själv.
Ja hon är väldigt tråkig när hon uppdaterar. Ofta skriver hon att hon ska göra ditten eller datten, men sällan några bilder som har med det att göra. Utan som du skriver en selfie i bilen eller ett par fötter.
Om hon nu vill vara influencer så borde hon steppa upp och uppdatera lite mer detaljerat och vill hon inte det så kanske hon ska byta bana helt enkelt.
Och att ta en paus i flera dagar såhär är verkligen skitmärkligt, hon gör det lite då och då.