2024-08-30, 15:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Valle123
Välkommen hit och bra sammanfattat. Förstår inte varför hon bara inte gör videos direkt istället för att fråga om haul hit och dit. Och om man har handlat och är influenser kan man väl bara lägga ut det utan att det ska bli någon grej om det är något vi ska ha eller inte.
Men problemet är att hon drar offerkoftan hela tiden med allt. Om det inte är hennes förlossningsskada så är det ena.

Jag är med dig på den! Ett sätt att lägga upp sin instagram på hade ju kunnat vara som M*lina Cr*born gör (tänker om hon har svårt att få till det på dagtid och vill vara närvarande med Lars). Hon lägger ju upp på story och typ sammanfattar dagen på ett bra sätt fast det blir i efterhand. Kan också störa mig på "nu ska vi göra det här" med en selfie eller ett par fötter och sen inte ett ljud mer förens på sin höjd en halvtaskig reel en vecka senare.

Det där med offerkoftan kan jag både förstå och inte, jag tänker att man utgår ju alltid ifrån sig själv men ja fröken Ht tycker nog ofta mest synd om sig själv.
Citera
2024-08-30, 16:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nessslie
Jag är med dig på den! Ett sätt att lägga upp sin instagram på hade ju kunnat vara som M*lina Cr*born gör (tänker om hon har svårt att få till det på dagtid och vill vara närvarande med Lars). Hon lägger ju upp på story och typ sammanfattar dagen på ett bra sätt fast det blir i efterhand. Kan också störa mig på "nu ska vi göra det här" med en selfie eller ett par fötter och sen inte ett ljud mer förens på sin höjd en halvtaskig reel en vecka senare.

Det där med offerkoftan kan jag både förstå och inte, jag tänker att man utgår ju alltid ifrån sig själv men ja fröken Ht tycker nog ofta mest synd om sig själv.

Ja hon är väldigt tråkig när hon uppdaterar. Ofta skriver hon att hon ska göra ditten eller datten, men sällan några bilder som har med det att göra. Utan som du skriver en selfie i bilen eller ett par fötter.

Om hon nu vill vara influencer så borde hon steppa upp och uppdatera lite mer detaljerat och vill hon inte det så kanske hon ska byta bana helt enkelt.
Och att ta en paus i flera dagar såhär är verkligen skitmärkligt, hon gör det lite då och då.
Citera
2024-08-30, 16:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ivak84
Ja hon är väldigt tråkig när hon uppdaterar. Ofta skriver hon att hon ska göra ditten eller datten, men sällan några bilder som har med det att göra. Utan som du skriver en selfie i bilen eller ett par fötter.

Om hon nu vill vara influencer så borde hon steppa upp och uppdatera lite mer detaljerat och vill hon inte det så kanske hon ska byta bana helt enkelt.
Och att ta en paus i flera dagar såhär är verkligen skitmärkligt, hon gör det lite då och då.

Ja hon känns inte så dedikerad till sitt jobb liksom, ingenting är genomtänkt. Hon la ju ut för någon vecka sen att hon kände sig inspirationslös och inte riktigt visste vad hon skulle dela med sig av och jag tänker att det har verkligen märkts. Blir ju ett helt annat konto att leverar efter att ha varit ett ivf-konto till att bli något helt annat, tror hon är lite vilse där (därav konstiga uppdateringar om mens etc). Så ja en liten paus med en funderare på en ny nisch vore kanske på tiden nu för att få en liten nytändning. Perfekt att lägga tid på nu då om hon ska vara lite föräldrarledig.
Citera
2024-08-30, 17:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nessslie
Ja hon känns inte så dedikerad till sitt jobb liksom, ingenting är genomtänkt. Hon la ju ut för någon vecka sen att hon kände sig inspirationslös och inte riktigt visste vad hon skulle dela med sig av och jag tänker att det har verkligen märkts. Blir ju ett helt annat konto att leverar efter att ha varit ett ivf-konto till att bli något helt annat, tror hon är lite vilse där (därav konstiga uppdateringar om mens etc). Så ja en liten paus med en funderare på en ny nisch vore kanske på tiden nu för att få en liten nytändning. Perfekt att lägga tid på nu då om hon ska vara lite föräldrarledig.

Hennes nisch kommer vara ivf snart igen när det är dags för syskonförsök 😄 fast hon ville ju inte vara gravid under sommaren så det kanske får vänta till nästa sommar innan det drar igång.
Citera
2024-08-31, 00:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av borntopizza
Har inte varit inne här på flera månader nu. Är i chock över att denna tråd fortfarande är aktiv? Okej det var kul ett tag att diskutera fiaskot influenserna HT och Fanni men nu… ska ni inte gå vidare? Frukrokodil speciellt! Är orolig för dig? Har du verkligen inget annat att fylla livet med än denna hjärndöda tråd? Nästan 1500 sidor!! Och du har ett inlägg på nästan varje sida. Hej och hå! Snälla ni är det inte dags att gå vidare?

Exakt så. Numera består den här tråden av mobbning, mitt största irritationsobjekt - OFF TOPIC!! och folk som gottar sig i hur bra föräldrar de själva är. Jag hittade hit under en tid då jag skrattade åt Hannas Rusta-hauls, nu är jag nästan team Hanna pga denna tråd. Hanna är usel som influenser men det rör inte mig då jag väljer själv vem jag vill följa på IG. Likaså, alla mamma-influensers är fucking SNARK.
Citera
2024-08-31, 01:01
Medlem
FruKrokodils avatar
Nu har hon varit borta för länge, dags att komma åter med fantastiska samarbeten och bilder på fötterna.

Man saknar ju aldrig kossan förrän båset är tomt eller vad brukar man säga där nere i bibelbältet 😍
Citera
2024-08-31, 08:02
Medlem
Och där tog hon farväl till augusti. Med bedövningssalva och allt. Fanns det verkligen inget bättre foto än det att lägga in där. Av alla augustifoton så väljer hon ett på salvan.....och med den minen.
Annars var det ju ett trevligt collage.
Plötsligt hände det.
Hon vaknade till.
Citera
2024-08-31, 08:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skippan123
Och där tog hon farväl till augusti. Med bedövningssalva och allt. Fanns det verkligen inget bättre foto än det att lägga in där. Av alla augustifoton så väljer hon ett på salvan.....och med den minen.
Annars var det ju ett trevligt collage.
Plötsligt hände det.
Hon vaknade till.

Hahahaha såklart är bedövningssalvan till den icke-existerande *grova förlossningsskadan* en av de mest minnesvärda stunderna från sommaren
Citera
2024-08-31, 08:16
Medlem
Måste vara brist med bilder om man lägger ut en bild med hennes bedövningsalva. Vem gör ens det? Nu får hon ju sluta skylta med det där. Så uttjatat nu och vi alla vet att du har en salva som du tar ibland. Det räcker.
Citera
2024-08-31, 08:57
Medlem
Ser man på, Hanna dukar fram frukost på sitt matbord som nu ser ut att vara tillbaka på sin plats i köket! Bra där Hanna, det ser ju riktigt mysigt ut. 😊
Citera
2024-08-31, 08:59
Medlem
Dra på trissor, köksbordet har fått flytta ut och skrivbordet verkar ha fått flytta 👏
Citera
2024-08-31, 11:26
Medlem
Bordet är på plats, frukosten är framme, persiennerna är uppdragna och familjen äter tillsammans. Jag är lite imponerad. Jättebra.

Kan det vara så att H har fördrivit tiden här på fb och tagit till sig lite kritik. Vi får väl se om det sker fler förändringar. Hur som helst så är det ett framsteg och det är positivt.

Sen hade man ju kunnat klara sig utan samma tradiga hissbild igen men vi får se vad dagen har att erbjuda. Hennes nivå som influencer kanske inte blir bättre men det viktigaste är ju ändå hennes förmåga som mamma till L. Och där håller jag tummarna för en god utveckling. Heja heja Hanna 👍
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in