Citat:
Ursprungligen postat av
VilaVila
Okej, du backar inte upp Kräftan i vått och torrt, jag tar tillbaka det omedelbart och ber om ursäkt för att du tog illa vid dig.
Vad är det du inte backar upp?
Det fanns noll, nada och ingenting som jag gillade med Chrippa när jag klev in i tråden dec 2023.
Jag störde mig på precis allt, hans gapiga och skrytsamma attityd, jag störde mig på hur splittrat lilltjejen verkade ha det med separation, ny tjej, resor fram och tillbaka, både in och utrikes.
För att inte tala om alla bostäder lilltösen släpades runt i och bodde på en soffa utan rutiner för något.
Jag tyckte han hade en sliskig stil mot både Julia och Linnea.
Jag är inte heller ett större fan av droger, och anabolakillar i stort har aldrig fångat mitt intresse.
För att inte tala om hans sätt att hantera pengar och skulder.
Det är en katastrof.
Men därifrån så tycker jag att han verkar har landat ganska bra rent mentalt och har blivit betydligt lugnare.
Han verkar uppriktigt kär i Linnea och respekterar henne stort.
Han älskar verkligen sin dotter och verkar göra allt utifrån sin förmåga att ge henne en så fin barndom han bara kan.
Han är helt enkelt inte lika mycket upp i sig själv och verkar ha kommit ned på jorden.
Det glädjer mig att få se och jag är den sista jag trodde skulle ändra mig i något om honom.
Och inte minst drevet som skapades i flera omgångar under hela det här året mot honom och Linnea, det väckte både sympatier och ren ilska hos mig.
Och det är här jag befinner mig i diskussionen, det är där jag känner mig mest engagerad.
Det finns såklart mycket att önska, hans ekonomiska situation och hur han hanterar det är sorgligt.
Men jag beundrar ändå hans styrka att klara av det hårda trycket som han och Linnea har haft och fortfarande har mot sig.
Så klarar han det så kan han nog ta sig igenom resten också.
Framtiden får utvisa det, och allt kan ju hända.
Jag har med jämna mellanrum fått uppdatera min ståndpunkt och hur jag ser på allt det här, men nu hoppas jag få slippa det i ett par månader igen 🙂