2024-08-23, 16:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Colorgreenandpink
Då får du väl gräva i det då.

Fråga honom?

Jag frågade dig vad du tänkte om förklaringen.
Du finner inget anmärkningsvärt med den nya informationen?
Citera
2024-08-23, 16:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Jag frågade dig vad du tänkte om förklaringen.
Du finner inget anmärkningsvärt med den nya informationen?
Vad tycker du själv är särskilt anmärkningsvärt?

Den ’informationen’ gör varken till eller ifrån utifrån dagsläget, enligt mitt ointresse för det.
Citera
2024-08-23, 16:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
"Vi har redan tagit det"

Är det förklaringen som du vill man ska gröta i?
I så fall är ju ett konstaterande att det är överspelat och mellan de två ungefär vad han säger också.

Du behöver inte gröta i något.

Jag ställde frågan till en annan användare för att jag är intresserad av att höra från någon som backar upp Kräftan i vått och torrt, vad den tycker om den nya förklaringen han uppgett, inte hon.
Citera
2024-08-23, 16:41
Medlem
micro113s avatar
Citat:

Jag ställde frågan till en annan användare för att jag är intresserad av att höra från någon som backar upp Kräftan i vått och torrt, vad den tycker om den nya förklaringen han uppgett, inte hon.
Vad är nytt med den förklaringen - menar du?
Var kan man hitta den så man kan sätta den i sitt sammanhang?
Citera
2024-08-23, 16:44
Medlem
Citat:

Men varför överdriver du för?

För det första backar jag inte upp Chrippa i vått och torrt, jag backar upp vissa delar.

I frågan om vad som egentligen hände där och då har jag aktivt hållit mig utanför den typen av diskussion då den inte har gjort mig speciellt klokare, varpå jag inte har haft något att tillföra.
Citera
2024-08-23, 16:47
Medlem
Horrorgrams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M-W12
Nu har Kronofogden utmätt en av hans tre klockor. Då får vi se om denna kommer ut på auktionstorget inom kort eller om den återlämnas till Chrippa.

https://nyheter24.se/noje/kandisar/1318162-kronofogden-tar-rolex-fran-kand-influencer-flexar

Haha! Nice att han är över en mille skuld till Skatteverket med. Han är så jävla körd det kommer snart stå att han åkt dit ordentligt precis som Olof k som var så jävla stor i käften.

Den dagen de tar han kommer vara en fantastisk dag.
Citera
2024-08-23, 16:56
Medlem
Citat:
Vad tycker du själv är särskilt anmärkningsvärt?

Den ’informationen’ gör varken till eller ifrån utifrån dagsläget, enligt mitt ointresse för det.

En hel del saker finner jag anmärkningsvärt.
Jag frågade om du fann något specifikt, men du är ointresserad av "gammalt" så vi släpper det nu, så kan vi plocka upp den tråden sen.

Tack för din tid.
Citera
2024-08-23, 17:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Vad är nytt med den förklaringen - menar du?
Var kan man hitta den så man kan sätta den i sitt sammanhang?

Den förklaringen har inte uppgetts tidigare av någon part.

Kommentaren ska finnas på Kräftans video som heter något i stil med - videon som inte Jocke, Anjo vill ska komma ut.
Det är inte ordagrant och jag minns inte titeln helt.

Jag ska se om det finns en skärmdump så återkommer jag.
Citera
2024-08-23, 17:07
Medlem
Citat:
Men varför överdriver du för?

För det första backar jag inte upp Chrippa i vått och torrt, jag backar upp vissa delar.

I frågan om vad som egentligen hände där och då har jag aktivt hållit mig utanför den typen av diskussion då den inte har gjort mig speciellt klokare, varpå jag inte har haft något att tillföra.

Okej, du backar inte upp Kräftan i vått och torrt, jag tar tillbaka det omedelbart och ber om ursäkt för att du tog illa vid dig.

Vad är det du inte backar upp?
Citera
2024-08-23, 17:09
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Horrorgram
Haha! Nice att han är över en mille skuld till Skatteverket med. Han är så jävla körd det kommer snart stå att han åkt dit ordentligt precis som Olof k som var så jävla stor i käften.

Den dagen de tar han kommer vara en fantastisk dag.
Nej, han har 675 tusen kvar i skuld.

Han har inte heller ljugit om sina klockor - utan det som tagits i beslag är äkta Rolex till ett värde av flera hundra tusen. (570 tusen)
Citera
2024-08-23, 17:10
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Den förklaringen har inte uppgetts tidigare av någon part.

Kommentaren ska finnas på Kräftans video som heter något i stil med - videon som inte Jocke, Anjo vill ska komma ut.
Det är inte ordagrant och jag minns inte titeln helt.

Jag ska se om det finns en skärmdump så återkommer jag.
Förklaringen att det skulle handla om att han skulle flytta till Dubai har ju gått varm sedan januari, så vad menar du?
Citera
2024-08-23, 17:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av M-W12
Nu har Kronofogden utmätt en av hans tre klockor. Då får vi se om denna kommer ut på auktionstorget inom kort eller om den återlämnas till Chrippa.

https://nyheter24.se/noje/kandisar/1318162-kronofogden-tar-rolex-fran-kand-influencer-flexar

Intressant artikel, och mera problem lär han ju stöta på framöver.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in