2024-08-16, 08:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skabbeskabbrav
Eftersom att du är polare/släkt med Julia så kanske det är dumt att hoppas på? Julia vill ju ha tillbaka chrippa. Tråkigt för henne då om han sitter bakom lås och bom.

Jag är inte vän eller släkt med Julia. Jag har mina åsikter ang henne av helt andra anledningar.
Kanske vissa personer ska tänka på vad dom säger när dom är ute och festar, och då menar jag inte Julia.
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Vilken tönt är inte cluee då som inte ens kan stå för att en tjej blir misshandlad, nu skyddar han den som har misshandlat 🤮

Och så börjar vi om från början? Är inte skivan utsliten snart?
Har du inget nytt om Chrippa kanske du skall logga ut
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mariamusdotter
Ta och hoppas på nåt annat till jul som t ex många julklappar eller världsfred.
Det mår du bättre av, lilla gumman.

Att chrippa skulle få sitta inne vore en fin julklapp lilla gumman 😉
Citera
2024-08-16, 08:21
Avslutad
Citat:
Jag tror inte Jocke bryr sig om vad alla andra gör han har fullt upp nu.
Han älskar lillen och man märker ju att att lillen saknar Jonna mycket och pratar om bebisen i magen, tyvärr har hennes pappa sett till att det har blivit så här.
Jocke orkar nog inte lägga sig i han får ju bara skit hur han än gör.

Ingen har sett några bevis på att allt kommer skyllas på Julia.

Alltså du skrev senast igår, du är knappast tyst.
Så som du skriver om Ben kan ju jag skriva om dig.

Chrippa gör rätt som håller flickan långt ifrån farbror Jocke. Han är inte hälsosam för småflickor
Citera
2024-08-16, 08:21
Medlem
Citat:
Jag tror inte Jocke bryr sig om vad alla andra gör han har fullt upp nu.
Jo. När Chrippa var i samma lägenhet som Linnea publicerade han 10 storys om det.

Han sa att det var för att skydda lillen. Upp till bevis om han vill skydda Lillen eller om han vill förnedra Lillen.

Han publicerade storys om Cluee och Olof K idag, men ingenting om låten. Han har tid, men han prioriteringar att trakassera Cluee mannen.

Joakim föraktar Lillen. Han har aldrig försökt skydda henne och det ser vi bevis på nu.

Han är ingen förebild på något sätt.
Citera
2024-08-16, 08:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Och så börjar vi om från början? Är inte skivan utsliten snart?
Har du inget nytt om Chrippa kanske du skall logga ut

Det var Pallal som nämnde cluee och jag svarade på de.
Du kan logga ut ditt äckel.
Citera
2024-08-16, 08:25
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Joakim har ett behov av att alltid få sin röst hörd. Se bara på Cluees senaste video. Han kommenterar den om en person som inte gjort hans barn någon skada. Låten kommer att göra stor skada på Lillen. Men den kommer han tillåta och faktiskt uppmuntra Anjo till att släppa genom att inte sätta ned foten.

Hans story rants kommer att utebli och ingen kommer ifrågasätta varför han umgås med en pojke som hänger ut hans guddotter.

Ha i åtanke att han bad sina en miljon följare att ringa soc för att få Lillen omhändertagen. Det blev hon till en början. Joakim hävdar att han gör allt i sin makt för att skydda Lillen.

Joakim gör precis allt som krävs för att få sin vilja igenom.

Frågan är inte om han kan stoppa Anjo, frågan är om han vill. Vill han så kan han. Frågan är om han älskar eller föraktar Lillen. Upp till bevis. Jag lägger mina pengar på att han föraktar Lillen men önskar att bli motbevisad.

Släpper Anjo låten så föraktar Joakim Lundell stackars Lillen och Joakim vill verkligen skada henne.

Otäckt beteende är vad det är mannen, men det är ingen svärmorsdröm vi snackar om här va.

Ja Jocke älskar Lillen Right? Det gör han säkert, men på vilket sätt??
Jocke har gjort sitt val i det här dramat, då han tillåter Anjo att förtala sin bror, svägerska och hennes familj. Han, och Anjo, påstår att han inte har mandat till vad Anjo gör och inte gör. Det är den största lögnen, och den funkade kanske för 10-15 år sedan, men inte längre
Citera
2024-08-16, 08:27
Avslutad
Citat:
Flera som inte borde vara med småflickor här inne

Inte så länge sedan jag själv var en
Citera
2024-08-16, 08:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Jo. När Chrippa var i samma lägenhet som Linnea publicerade han 10 storys om det.

Han sa att det var för att skydda lillen. Upp till bevis om han vill skydda Lillen eller om han vill förnedra Lillen.

Han publicerade storys om Cluee och Olof K idag, men ingenting om låten. Han har tid, men han prioriteringar att trakassera Cluee mannen.

Joakim föraktar Lillen. Han har aldrig försökt skydda henne och det ser vi bevis på nu.

Han är ingen förebild på något sätt.

Och cluee förtjänar det om han skyddar en kvinnomisshandlare.

Om Jocke lägger sig i kommer han få skit för de, ni vill ha bort honom, det kommer inte gå.
Ni får väl ordna upp de där med låten själva.
Citera
2024-08-16, 08:39
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Jocke har gjort sitt val i det här dramat, då han tillåter Anjo att förtala sin bror, svägerska och hennes familj. Han, och Anjo, påstår att han inte har mandat till vad Anjo gör och inte gör. Det är den största lögnen, och den funkade kanske för 10-15 år sedan, men inte längre
Jocke gjorde sitt val när han valde att dela privat information, privata chattar, privata samtal, vad som sades under soc möten, osv till Anjo.
Allt för att först skada Linnea, och sen för att skada Linnea och Chrippa.
Citera
2024-08-16, 09:13
Medlem
Citat:

Det bevisar ju bara att Jocke inte styr! Idioter!
Citera
2024-08-16, 09:15
Medlem
Så varför är Chrippa fortfarande skriven på Lindövägen i Norrköping? Börjar det inte närma sig bokföringsbrott?

Går hela Chrippas liv ut på att lura samhället för egen vinning? Måste fan vara jobbigt att hela tiden fundera hur man ska lura systemet utan att åka fast.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in