2024-08-18, 15:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
"Ska INTE förändra mitt utseende 😂 #IDIOTER Jag ska sätta in 3st inplantat längst bak i min nedre käke, där ingen kommer att SE nån skillnad - men det kommer GÖRA skillnad för mig 😁 🦷
Skvallerråttorna borde verkligen lära sig att inte sprida dynga, har dem inte fått lära sig att det är fult att ljuga 😁 Och vissa tror att jag saknar media 🤦‍♀️
#youdontKNOWme
"

Fult att ljuga? Det var väl skryta som var fult, ljuga har varit okej i Annas liv.

Inplantat
Dem

Herregud vilken äcklig person hon är, ständigt taggarna utåt, ständigt arg.
Hon borde bli trött på det kan jag tycka, måste ju vara utmattande att aldrig kunna slappna av och ta tillvaron med ro.
Senast redigerad av Jonsson99 2024-08-18 kl. 15:40.
Citera
2024-08-18, 16:55
Medlem
Citat:
"15 August 2024 12:51:07

Kastat sopor ✅ Tvättat & vikt all tvätt ✅ Handlat ✅ Bäddat rent ✅ Varit på posten ✅ DÅ FÅR MAN UNNA SIG 🥰 Så, nu har jag solat, duschat, tvättat håret, gjort en hårinpackning, ansiktsmask, fixat naglarna, tagit ett långt hett fotbad, gjort fotskrubb och smort in fötterna med fotkräm & nu blir det sen egenlunch med KRÄFTOR & fruktfat med ett glas vatten framför tvn 😂 HUR SKÖNT, GOTT & LYXIGT bara för mig själv 🥰🥰🥰 Sen ska jag börja packa inför min avresa till Turkiet för slutbehandlingen av mina tänder ❤️ börjar idag, för imorgon ska jag äntligen träffa en kär vän efter ett allt för långt glapp sedan vi sist sågs på en mysig lunch 🥰 Fortsatt trevlig torsdag till dig som kikar in här 🤗 Kram A. @tanexpress_solarium @esteworld.dental
"
Varit på posten? 🤔
Citera
2024-08-18, 18:00
Medlem
Tuttlutts avatar
Citat:
"Ska INTE förändra mitt utseende 😂 #IDIOTER Jag ska sätta in 3st inplantat längst bak i min nedre käke, där ingen kommer att SE nån skillnad - men det kommer GÖRA skillnad för mig 😁 🦷
Skvallerråttorna borde verkligen lära sig att inte sprida dynga, har dem inte fått lära sig att det är fult att ljuga 😁 Och vissa tror att jag saknar media 🤦‍♀️
#youdontKNOWme
"

Fult att ljuga? Det var väl skryta som var fult, ljuga har varit okej i Annas liv.

Inplantat
Dem

Glöm inte att hon är kristen nu 😉
Före hon mötte Jesus ljög hon friskt!
Stal gjorde hon också.

https://www.aftonbladet.se/nojesblad...-ar-en-vinnare
Citera
2024-08-18, 18:50
Medlem
MercedesDeAcostas avatar
Citat:
#youdontKNOWme
"

Inplantat
Dem

Hon kan inte skilja på de och dem - men svensk grammatik är inte hennes styrka. Och visst saknar hon media!
Citera
2024-08-19, 07:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tuttlutt
Glöm inte att hon är kristen nu 😉
Före hon mötte Jesus ljög hon friskt!
Stal gjorde hon också.

https://www.aftonbladet.se/nojesblad...-ar-en-vinnare

…..och sen sa #IDIOTEN#Anna Book# AMEN 🙏!!!! Tooket går väl snart till historien om hur mycket man kan ljuga om. I en timme avhandlades Anna Book Stolledano lögner Podden ?? Glömt bort vilka som gjorde podden
Citera
2024-08-19, 07:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jonsson99
Varit på posten? 🤔

Hon har nog hämtat ut de tre implantaten som ska installeras i Turikiet.
Citera
2024-08-19, 08:13
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dansa0pausa
…..och sen sa #IDIOTEN#Anna Book# AMEN 🙏!!!! Tooket går väl snart till historien om hur mycket man kan ljuga om. I en timme avhandlades Anna Book Stolledano lögner Podden ?? Glömt bort vilka som gjorde podden
"Det är oförskämt att anta". Emily Dahl och Ann Edliden.

https://nyheter24.se/bloggbevakning/...-om-anna-book/
Citera
2024-08-19, 08:55
Medlem
nytt på story

https://postimg.cc/cKCnFTVb
Citera
2024-08-19, 09:20
Medlem
TPLs avatar
"Påväg mot EsteWorldDental här i vackra Istanbul 🦷 Har lite pirr I magen, men har sovit bra, duschat, ätit en god frukost och inte stressat. Det är bra förutsättningar för en operation av det här slaget, det vill säga få Tandinplantat längst in i min nedre käke som ni tyvärr inte kommer kunna se...eller ska jag be min tandläkare hjälpa mig lite med nån bild? Eller är ni för många som är känsliga? "

Tandinplantat
Hon brukar skriva tandläkare med stort T men slarvade nu.
Undrar vad det var hon skulle fråga om vid det här återbesöket?
Senast redigerad av TPL 2024-08-19 kl. 09:26.
Citera
2024-08-19, 11:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av helpantad
Hon har nog hämtat ut de tre implantaten som ska installeras i Turikiet.
Jag tänkte mer på att det finns väl inga postkontor längre……
Längesen man hörde någon säga ”varit på posten”.
Citera
2024-08-19, 11:50
Medlem
ny story på insta, tyvärr vet jag inte hur man kopierar film men skärmdump bjuds på

https://postimg.cc/bDB7d4F8
Citera
2024-08-19, 12:20
Medlem
EndastJag01s avatar
Det är ju inte mycket nyheter i tråden när man letar felstavningar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in