En sista mysig frukost tillsammans för den här gången blev det 🥰 Gröt med hallonsylt & mjölk. Har även tvättat åt våra gäster & nu storstädat sovrummet & badrummet igen inför deras hemgång. Bonus blev att jag & sessan hann titta på Buzz & Woody en gång till och jag blev utvald att gosa med 🥰🙏🏼🥰 såååå söt så man smäller av!!! Bästa hon vet är att gosa med någons hand, det är så gulligt så man dör och det lilla ljudet hon gör när hon suger på nappen ❤️ Det kommer bli tomt nu efter en vecka tillsammans, men vi ses snart igen på mer mys. Nu har vi alla en fin vår & härlig sommar att se framemot, puss på er tjejer & var rädda om er tills vi ses igen ❤️❤️"
Varför behövs storstädning av badrummet igen inför "gästernas" avfärd?
En sista mysig frukost tillsammans för den här gången blev det 🥰 Gröt med hallonsylt & mjölk. Har även tvättat åt våra gäster & nu storstädat sovrummet & badrummet igen inför deras hemgång. Bonus blev att jag & sessan hann titta på Buzz & Woody en gång till och jag blev utvald att gosa med 🥰🙏🏼🥰 såååå söt så man smäller av!!! Bästa hon vet är att gosa med någons hand, det är så gulligt så man dör och det lilla ljudet hon gör när hon suger på nappen ❤️ Det kommer bli tomt nu efter en vecka tillsammans, men vi ses snart igen på mer mys. Nu har vi alla en fin vår & härlig sommar att se framemot, puss på er tjejer & var rädda om er tills vi ses igen ❤️❤️"
Vad är grejen med att i detalj berätta allt hon/dd gjort och vad som ätits?
Hon vill ha andras beundran. Hon kör med falsk blygsamhet av samma anledning, pratar om sitt ”enkla lilla hem” t ex samtidigt som hon lägger ut massor av foton av vad hon egentligen tycker är jättefint och extraordinärt.
Anna Book som lagledare i säsongens första Fångarna på Fortet !!
Hon skall hålla "ordning " på Doggelito och en yngre Utuber.
Jag måste fixa en stadig drink i första reklampausen.
Köpepesto!
Att äta varmrätt, som inte är soppa, med sked, eller med gaffel som sked i högerhanden, indikerar att vederbörande har skor med kardborreband.
Vilka slashasar.
Vad trevligt att storstäda efter gästerna medans de fortfarande är kvar
Hon är så underbart gränslös
Man är alltid välkommen till Casa Blanca, men var beredd på att allt du gör kommer hängas ut. Jag hade några underbara vänner på besök ett par dagar. Det var helt fantastiskt! BFFs ❤️🙏! Jag lagade jättegod mat åt dom! 😋
Dom ska snart åka härifrån, så nu har jag tvättat och vikt deras tvätt. Just nu storstädar jag sovrummet och badrummet dom bodde i.
See you soon! ❤️🙏😍
Senast redigerad av osnuten 2024-03-17 kl. 01:44.
Anna har inte varit hos frisören på länge på grund av sitt knä men i dag har hon chaufför och får skjuts. Hon skriver själv #tackförfilter
Hon har väldiga problem med den grå utväxten...
"Min frisör la en mörk bottenfärg, detoxade längderna från överskottsfärg"
🤭
Var det frisören som trollade bort kalkonhalsen och det runda ansiktet också?
"Min frisör la en mörk bottenfärg, detoxade längderna från överskottsfärg"
🤭
Var det frisören som trollade bort kalkonhalsen och det runda ansiktet också?
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!