2024-06-12, 22:43
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tuttlutt
https://postimg.cc/gallery/yD7zj2B

Gratis är gott 😋
Har Robban också skaffat nya gaddar? Hans ser i alla fall snyggare och mer naturliga ut än Annas.
Citera
2024-06-12, 22:47
Medlem
GodSosses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Festligheter i form av två timmars mingel på turkiska ambassaden. Fint ska de va!

Hon är inte bara "varmblodig spanjorska", utan nu passar det oxå att vara "varmblodig turkmadrass".
Citera
2024-06-12, 22:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GodSosse
Hon är inte bara "varmblodig spanjorska", utan nu passar det oxå att vara "varmblodig turkmadrass".
Det är inte utan att man undrar vad det är som gör att Anna har hamnat i det sammanhanget. Att ha fått barn med en turk för länge sen utan att hedra det ursprunget det minsta och 30 år senare fixa tänderna där är ju inte direkt nåt som placerar en högt på nån stege vad gäller internationella relationer. Kanske har det med Roberto att göra? Hans jobb? På nåt sätt.
Citera
2024-06-12, 23:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Det är inte utan att man undrar vad det är som gör att Anna har hamnat i det sammanhanget. Att ha fått barn med en turk för länge sen utan att hedra det ursprunget det minsta och 30 år senare fixa tänderna där är ju inte direkt nåt som placerar en högt på nån stege vad gäller internationella relationer. Kanske har det med Roberto att göra? Hans jobb? På nåt sätt.

Jag har också, i alla år, undrat över varför de ALDRIG uppmärksammat Felicias kulturella bakgrund. Men nej, då. Även Felicia ska ha beordrats att heta "spanjorska". Jag har fått för mig att Anna inte tyckt att det varit fint nog att vara från Turkiet.

Men nu helt plötsligt! BAM, BAM, BAM- TURKIET!

Snart skall väl även Roberto bekänna sig som turk.

(Svar till någon annan skribent: Jag tror inte att Annas mamma var finska. Möjligen hennes mormor- med tanke på valet av namn. Finskor i Sverige verkar ha gillat namnet, "Marita". Att Anna ibland anklagas vara zigenare/rom skulle nog kränka alla finska romer, men på det stora hela så är ju Anna, utseendemässigt, en lyckad kombo av svenska + redan gift, spansk polis. Hon är ju söt. Men förlöjligar sig själv med filter. )
Citera
2024-06-12, 23:42
Medlem
Det som oroar mig med, Anna Book. Det är att hon är söt. Men tror inte det det. Så hon måste hela tiden filtrera sig. Hennes barn är mer som "Nja...". Men kunde ju få leva nöjda med sina utseenden även om de inte ser bra ut. Men Felicia använder ständigt överdrivna filter så man inte känner igen henne och morsan hennes gillar. Yngsta dottern visar sig helst bakifrån.

Om Anna Book haft ett sundare förhållningssätt till sitt eget utseende och istället satsat på att hålla sig i bra kondition, så kunde ungarna sluppit en massa komplex.

Sen kan man undra vad hon gjort av sonen? Är han inte önskvärd i familjen längre? Vilket ju kunde förstås som en gränssättning, kanske? Men man skulle vilja veta mer om hennes ställningstagande kring hans dåd mot flickor, eller?
Citera
2024-06-13, 00:01
Medlem
Varför lierar sig Anna med en auktoritär islamistregim? Hon tar verkligen vad hon kan få. Ska hon åka till Erdogans allierade Putin härnäst? Anna är verkligen dum som ett spån och förstår inte att hon utnyttjas i propaganda. Jag hoppas säpo håller koll.

Och nu mals det dag in och dag ut om ”sommarvärmen”… hon måste få rätt. Dock var ju Anna i sitt nya hemland islamistdiktaturen Turkiet de veckor det var 26-27 grader i Sverige. Tråkigt men hon kanske vill lära känna sin dotters andra hemland också efter allt tjat om Spanien.
Citera
2024-06-13, 00:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PerPersonen
Varför lierar sig Anna med en auktoritär islamistregim? Hon tar verkligen vad hon kan få. Ska hon åka till Erdogans allierade Putin härnäst? Anna är verkligen dum som ett spån och förstår inte att hon utnyttjas i propaganda. Jag hoppas säpo håller koll.

Och nu mals det dag in och dag ut om ”sommarvärmen”… hon måste få rätt. Dock var ju Anna i sitt nya hemland islamistdiktaturen Turkiet de veckor det var 26-27 grader i Sverige. Tråkigt men hon kanske vill lära känna sin dotters andra hemland också efter allt tjat om Spanien.

Hon märkte väl inte av värmen i Sverige? Var kanske i Turkiet då? I fyra veckor..? Men nu vill hon ha en grej av det, att hon MINSANN är så exotisk så 24 plus är inte högsommarvärme för henne. Eller...? Nej! Hon är ju TURKISK nu! Nu så! 36 år efter första dotterns födsel så har dennes härstamning godkänts, före Spanien! Så nu skall de alla bli turkar och Anna kräver minst 32 grader för att känna av sommaren... I Spanien hade det räckt med 26 grader. Men numer är hon ju turk(på burk).
Citera
2024-06-13, 12:14
Medlem
Ett av fotona från gårdagen, ett där bl a Roberto var med, var inte av det där superfixade slaget med filtrerad hy och precis avvägd vinkel och så. Filmsnutten från bilen för en kort stund är också ovanligt ”ickeperfekt” för att vara upplagt av Anna själv. Kan hon möjligtvis till slut ha blivit mer trygg i sig själv, så som hon länge sagt att hon är men visat på motsatsen, så att hon kan visa sig lite mer så som hon på riktigt är? Eller är jag för optimistisk nu?
Citera
2024-06-13, 13:44
Medlem
TPLs avatar
Anna 1 och Anna 2. Olika filter.

https://cdn.instanavigation.com/?aHR...lkPWQ4ZDAyYg==

https://cdn.instanavigation.com/?aHR...NpZD1kOGQwMmI=
Citera
2024-06-13, 17:14
Medlem
TPLs avatar
Mina trumhinnor skrynklade ihop sig när jag hörde Anna skrika
"-Surprise!!!" med sin falsettröst. 🙉
Var osäker först om tanten med handväskan verkligen var Anna...

https://cdn.instanavigation.com/?aHR...9zaWQ9ZDhkMDJi
Citera
2024-06-13, 19:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Mina trumhinnor skrynklade ihop sig när jag hörde Anna skrika
"-Surprise!!!" med sin falsettröst. 🙉
Var osäker först om tanten med handväskan verkligen var Anna...

Ja man kan verkligen undra
https://postimg.cc/zy9n4z65
Citera
2024-06-13, 20:21
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zulithelma
Ja man kan verkligen undra
https://postimg.cc/zy9n4z65
Tack för att du lyckades fånga det på bild! Där ser man henne som hon verkligen ser ut, ofiltrerad till oigenkännlighet jämfört med hennes egna selfies. Mycket som hänger, till och med längs underarmarna...
Vet inte varför hennes ansikte får mig att tänka på hästar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in