Citat:
Ursprungligen postat av
GDPRWarrior
Domstolen har berättat att dokumenten ska översättas först. om de översatta dokumenten blir klara i början av september, kan domstolen potentiellt planera en förhandling senare samma månad.
Jag kan inte se in i framtiden finns flera faktorer som spelar in, men jag gissar att det blir klart då.
Vad får dig att tro att det skulle bli en muntlig förhandling i det här fallet? Jag kollade målet i Curia, och det står inget om att domstolen beslutat om det.
I början av september? De har inte ens avgjort målet än, och genomsnittlig tid för att få ett förhandsavgörande är 16-17 månader. Jag har inte sett några indikationer på att det skulle bli klart på bara ett halvår i det här fallet.
Grundar du din gissning på något, eller är det bara en känsla? Du har gissat lite tidigare, bl.a. på "max 3-5 månader" vilket skulle betytt att förhandsavgörandet skulle ha kommit någon gång juni-augusti.
(FB) Dödsstöten för mrkoll,Lexbase och liknade sidor är GDPR
Detta baserade du på "bara en feeling jag har ingen fakta."
Ett par månader senare förklarade du att "personligen tror jag att det finns en betydande möjlighet att det är klart före jul. Tidigare hade jag förväntat mig att det skulle ta till våren 2025."
Har du någon fakta du grundar dina uttalanden på den här gången, eller är det bara "feeling" igen? Det vore bra om du förklarade sånt när du uttalar dig så självsäkert om saker och ting, för det är ganska viktigt för alla att veta om dina uttalandet är baserade på faktiska kommunikationer från domstolen, eller bara personliga "feelings."