2024-08-16, 07:36
Medlem
Dessutom startar hon morgonen vid 07-tiden med att dricka en redbull givetvis med YT på i bakgrunden till Lars.
Det här med sunda vanor är inget Hanna någonsin kommer fatta!
Citera
2024-08-16, 07:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Banansemla
Dessutom startar hon morgonen vid 07-tiden med att dricka en redbull givetvis med YT på i bakgrunden till Lars.
Hon har redan tagit bort filmen från kylskåpet där hon orgasmar över sin energidryck 😂
Citera
2024-08-16, 07:55
Medlem
Gullig video på Lars. Men var var H igår? Ingen förklaring.
Citera
2024-08-16, 07:57
Medlem
Lilaovves avatar
Felet med bilen kan inte bara ha varit att man måste ha foten på bromsen när man startar bilen? Vi hade en elbil förut och hade man inte foten på bromsen när man startade blev hela bilen konstig och alla lampor lyste. Då var man tvungen att sätta foten på bromsen för att stänga av bilen och göra om det. Innan vi fattade att man var tvungen att stänga av bilen igen innan man kunde starta den så vi var nära på att vi fick bogsera den en gång också 😂
Citera
2024-08-16, 08:09
Medlem
acebaces avatar
Citat:

Nä fyfan vad äckligt. Man tror knappt det är sant. Vanorna är helt hysteriska - kan ingen hjälpa henne? Kämpar så många år för ett barn, och sedan är det bara en redig röra med färdigmat, socker, svordomar, redbull, Alvedon, social isolering, utbrott panik lösningar och eviga bilresor. Huuh. Har två småttingar själv och jag är inte världsbäst på att vara förälder men man gör sitt bästa, läser på, och tar hjälp.
Citera
2024-08-16, 08:22
Medlem
Citat:
Jag hann inte se den innan hon tog bort den. Men uppenbarligen fattar hon ju att det är helt tokigt eftersom hon raderar den meddetsamma igen. Så varför i hela världen lägger hon in sådant gång på gång och sen tar bort igen?
Får hon negativa kommentarer tro?
Eller ser hon själv hur fel det ser ut?
Man undrar ju vad som försiggår i huvudet på henne...

Sedan vet jag inte hur hon klipper ihop sina grejer. Hon pratar om att L är helt galen när H är sjuk. Sedan klipper hon av där så vi får inte veta vad det är L gör som är så galet. Kollar hon inte igenom hur hon redigerar? Så dåligt
Citera
2024-08-16, 08:25
Avslutad
Läste i tråden att hela familjen åkte och hämtade bilen i måndags. Står i tråden den 14 augusti.
Bra att dra ut L med hög feber
Citera
2024-08-16, 08:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skippan123
Jag hann inte se den innan hon tog bort den. Men uppenbarligen fattar hon ju att det är helt tokigt eftersom hon raderar den meddetsamma igen. Så varför i hela världen lägger hon in sådant gång på gång och sen tar bort igen?
Får hon negativa kommentarer tro?
Eller ser hon själv hur fel det ser ut?
Man undrar ju vad som försiggår i huvudet på henne...

Sedan vet jag inte hur hon klipper ihop sina grejer. Hon pratar om att L är helt galen när H är sjuk. Sedan klipper hon av där så vi får inte veta vad det är L gör som är så galet. Kollar hon inte igenom hur hon redigerar? Så dåligt

Ja, det var tydligen snabbt raderat så hon bör ju ändå någonstans fatta att det inte ser bra ut, men ändå upprepar hon såna inlägg gång på gång… gissar att hon bl.a läser härinne och raderar vissa saker pga vår tråd, men skulle gissa att hon får många dom med negativa kommentarer också.
Citera
2024-08-16, 08:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av acebace
Nä fyfan vad äckligt. Man tror knappt det är sant. Vanorna är helt hysteriska - kan ingen hjälpa henne? Kämpar så många år för ett barn, och sedan är det bara en redig röra med färdigmat, socker, svordomar, redbull, Alvedon, social isolering, utbrott panik lösningar och eviga bilresor. Huuh. Har två småttingar själv och jag är inte världsbäst på att vara förälder men man gör sitt bästa, läser på, och tar hjälp.

Ingen kan vara perfekt, men H försöker ju uppenbarligen inte ens. Hon ville bara bli gravid och få en bebis, sen att man måste ta hand om och engagera sig i sitt barn så långt hade hon inte ens tänkt verkar det som.
Citera
2024-08-16, 08:56
Medlem
Det som hände igår när det var helt dött på hennes IG var tydligen att dom övade stenhårt på att lära L att gå och att hon snart är redo att ta sina första steg. Men då hade hon väl kunnat filma det i 5 sek och lagt ut så vi fick se det. Hade det inte varit ett väldigt bra content? Sedan borde H fatta att ett barn lär sig gå när det är redo, det hjälper inte med hårdträning.
Citera
2024-08-16, 08:58
Medlem
https://instanavigation.com/user-profile/hannatheorin

Finns kvar här för mig för er som missade. Hon är helt värdelös på att vara mamma 🙄
Citera
2024-08-16, 09:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissDolphin
Det som hände igår när det var helt dött på hennes IG var tydligen att dom övade stenhårt på att lära L att gå och att hon snart är redo att ta sina första steg. Men då hade hon väl kunnat filma det i 5 sek och lagt ut så vi fick se det. Hade det inte varit ett väldigt bra content? Sedan borde H fatta att ett barn lär sig gå när det är redo, det hjälper inte med hårdträning.

Jag förstår inte varför hon har så bråttom att få henne att gå. Är det för att hinna före S.L? Hon kopierar ju saker direkt ganska ofta. Som tanden som minsann hade varit framme ett par dagar redan innan.

Min senaste fick lära sig på egen hand, det är så lugnt och skönt när dom är på golvet och inte når att pilla på allt 😂
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in