2024-05-17, 13:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av katthylla
Packningsvideon blev viss helt svart. Hoppsan!
Nu blev vi förvånade 😮😮....eller inte.....
Citera
2024-05-17, 13:37
Medlem
Hahahahaah så nu är pack-videon ”helt svart”. Med den nya kameran? I call bs. Du har inte filmat nåt ht för att du är så jävla lat och dålig på ditt jobb och nu hittar du på en ursäkt för att pack-videon aldrig kommer komma upp.
Citera
2024-05-17, 13:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av A-Melia
Hahahahaah så nu är pack-videon ”helt svart”. Med den nya kameran? I call bs. Du har inte filmat nåt ht för att du är så jävla lat och dålig på ditt jobb och nu hittar du på en ursäkt för att pack-videon aldrig kommer komma upp.

Bara att lägga till den på listan på filmer vi väntar på

- Asiatiska butiken i Malmö
- Lars säng
- Dopet
- Hur hon gör sitt hår/fjong
- Menstrosorna av mensmonstret
- Packvideon

Glömt något?
Citera
2024-05-17, 13:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av katthylla
Packningsvideon blev viss helt svart. Hoppsan!
Vilken otur hon har hela tiden 🙃.
Citera
2024-05-17, 13:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av A-Melia
Man blir helt mållös. Förstår hon inte snart att hennes ursäkter inte funkar längre. Har aldrig någon i verkliga livet konfronterat henne om lögner? Jag är säker på att hon gjort så alltid när hon inte gjort vad hon ska. I skolan, arbetsplatser och överallt. För att hon inte orkar med nånting. Sen vad det beror på vet jag inte, hoppas bara att Lars inte blir ett offer för det....
Citera
2024-05-17, 13:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skippan123
Man blir helt mållös. Förstår hon inte snart att hennes ursäkter inte funkar längre. Har aldrig någon i verkliga livet konfronterat henne om lögner? Jag är säker på att hon gjort så alltid när hon inte gjort vad hon ska. I skolan, arbetsplatser och överallt. För att hon inte orkar med nånting. Sen vad det beror på vet jag inte, hoppas bara att Lars inte blir ett offer för det....

Ja det är ju fan så man inte undrar om hon är mytoman.
Citera
2024-05-17, 13:51
Medlem
FruKrokodils avatar
Hur kan hon filma om packvideon imorgon?
Ska hon packa ut allt och sen packa igen när de redan är framme och bör packa upp istället för att packa ner?
Jag skiter fullkomligt i en sån trist video men Hanna verkar tycka det är topp content så.
Citera
2024-05-17, 14:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Ska hon packa ut allt och sen packa igen när de redan är framme och bör packa upp istället för att packa ner?
Jag skiter fullkomligt i en sån trist video men Hanna verkar tycka det är topp content så.

Haha ja, laddare, dator, kamera, Crome cast och 200 sommarplagg till Lars som ska vara inomhus 😅
Citera
2024-05-17, 14:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil

Haha, väldigt spännande att se någon packa om allt! 😂
Jaja, risken att någon sådan video kommer ut är väl inte så stor heller…
Citera
2024-05-17, 14:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skippan123
Nu blev vi förvånade 😮😮....eller inte.....

Var nog det mest väntade någonsin…
Citera
2024-05-17, 14:17
Medlem
Undrar hur många burkar med barnmat de packat, det var jag lite nyfiken på!
Citera
2024-05-17, 14:18
Medlem
Hon kanske körde i 10 timmar för att handla en kamera som inte fungerar.....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in