Citat:
Ursprungligen postat av
dressingdress
Ok, detta är Flashback ett forum för tankar och åsikter, behövs ingen woke pk pekpinnar. Precis som alla andra här så spekuleras det & man utrycker vad man tror,anar & tycker! Jag känner inte E men jag ser vad jag ser & tror precis som alla andra här som tycks ha svårt för Elsa & när hon är så ängslig så hon blockar minsta lilla fråga folk ställer som hon inte klarar av, då har vi Flashback….Det är avtändande med män som klär sig som sitt barn, det är min åsikt. Punkt
Citat:
Ursprungligen postat av
Fridafogel99
Håller helt med dig ang flashback och pekpinnar. Här ventilerar vi sånt som vi inte skulle skriva direkt i bloggen eller på Instagram. Sen om vederbörande läser här är deras problem.
Dock inte helt enig om Pontus. Var på en tillställning där han DJ ade. Tycker han är både söt och verkade sympatisk. Kanske det mer är Elsa som klär sonen som en liten farbror? Vilket är ganska sött enl mig. Men är väl mer Lynn som har gubbstil än Pontus som har barnstil.
Ja, självfallet får man skvallra (vilket jag gör själv) och ha egna åsikter och teorier (vilket jag också har) men lika självklart är det väl att andra inte behöver hålla med och faktiskt får säga emot?
Håller dock inte med om att man ska få skriva vad som helst bara för att ”de behöver ju inte läsa”.
Jag är övertygad om att det finns folk som tycker att Pontus är attraktiv, t ex hans fru. (Jag tycker också det om än inte ”aktivt”. Men verkligen inget fel på hans looks.)
Tycker också att Pontus verkar snäll och gullig. Faktiskt tycker jag att hela familjen verkar väldigt rar och fin. Synpunkter på vissa saker kan man ju ha ändå.