2024-08-14, 14:48
Medlem
Ja oj,stackars tå! Hon har en förkärlek för korta flickdocks-klänningar med puffärm,men tyvärr klär hon sällan i dem...konstigt nog tyckte jag hon passade bättre i den typen av klänningar när hon hade rött hår och mer vikt!
Citera
2024-08-14, 18:27
Medlem
Dishys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jossefina
Ja oj,stackars tå! Hon har en förkärlek för korta flickdocks-klänningar med puffärm,men tyvärr klär hon sällan i dem...konstigt nog tyckte jag hon passade bättre i den typen av klänningar när hon hade rött hår och mer vikt!

Håller med, de där puffklänningarna funkade bättre för. Den nya gröna skjortklänningen såg hon smashing ut i så den stilen borde hon köra.
Citera
2024-08-15, 14:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dishy
Håller med, de där puffklänningarna funkade bättre för. Den nya gröna skjortklänningen såg hon smashing ut i så den stilen borde hon köra.

Klänningen var jättefin men på båda bilderna ser den något liten ut.
Citera
2024-08-15, 20:29
Medlem
Elsas koketterande med "det stora racet av ärenden" i och med flytten är nästan olidligt att läsa om. Det duger förstås inte att köpa ramar på affärn som en normal människa utan fotografierna hon tjatat om ska givetvis ramas in hos "min bästa ramverkstad Bergevall för inramning". Man blir genast nyfiken på vilka fler ramverkstäder hon jobbat sig igenom för att ha skaffat sig denna gedigna erfarenhet.

Avslutar med att beskriva känslan att lämna in fotografierna för inramning som "En känsla jag gillar nästan ännu mer än att lämna in vintage hos skräddaren" för att verkligen förstärka hur ofta hon springer hos ramverkstan!! Snyggt att få med att hon givetvis också går till skräddaren med vintage.
Citera
2024-08-15, 21:23
Medlem
Men vad är det för FEL på Elsa!? Bjudna på kul fest, har barnvakt över natten, de åker hem vid midnatt! Sandra skrev att festen pågick till 02, sen efterfest. Så otroligt tråkiga gäster som går hem 2 timmar innan festen är slut ..
Citera
2024-08-15, 22:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fridafogel99
Men vad är det för FEL på Elsa!? Bjudna på kul fest, har barnvakt över natten, de åker hem vid midnatt! Sandra skrev att festen pågick till 02, sen efterfest. Så otroligt tråkiga gäster som går hem 2 timmar innan festen är slut ..
Men ge dig! De var väl kåta. Helt ok att gå hem då, tycker jag.
Citera
2024-08-15, 23:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tistelfeber
Nä oförskämt mot födelsedagsbarnet tycker jag. De kan väl hålla sig till 02...
Citera
2024-08-16, 08:20
Medlem
Noll kåta, känns mer som syskon, osar separation trots nya läggan som är likadan som förra. Min sambo kommenterade att det osexigaste som finns är när ens partner klär sig likadant som ens barn, vilket Pontus gör. Skulle aldrig ligga med någon som går som ett förskolebarn.Nej, kan ha fel men så trött par!!!
Citera
2024-08-16, 08:50
Medlem
cleolinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tistelfeber

Citat:
Ursprungligen postat av dressingdress
Noll kåta, känns mer som syskon, osar separation trots nya läggan som är likadan som förra. Min sambo kommenterade att det osexigaste som finns är när ens partner klär sig likadant som ens barn, vilket Pontus gör. Skulle aldrig ligga med någon som går som ett förskolebarn.Nej, kan ha fel men så trött par!!!

Jaså? Ser ju ändå ganska hett ut.
https://www.flickr.com/photos/sandypandycandy/53919983637/in/dateposted/
Och om du anser att båda två är osexiga och tråkiga matchar de väl varandra bra?
Ändå lite kul att tvärsäkert tro sig kunna avgöra vad ett främmande par känner för varandra.
Btw, om jag var man hade jag älskat Elsas kropp och utseende. Eller ja - det gör jag redan som kvinna, visserligen.
Citera
2024-08-16, 09:14
Medlem
Ok, detta är Flashback ett forum för tankar och åsikter, behövs ingen woke pk pekpinnar. Precis som alla andra här så spekuleras det & man utrycker vad man tror,anar & tycker! Jag känner inte E men jag ser vad jag ser & tror precis som alla andra här som tycks ha svårt för Elsa & när hon är så ängslig så hon blockar minsta lilla fråga folk ställer som hon inte klarar av, då har vi Flashback….Det är avtändande med män som klär sig som sitt barn, det är min åsikt. Punkt
Citera
2024-08-16, 12:06
Medlem
Citat:
Ok, detta är Flashback ett forum för tankar och åsikter, behövs ingen woke pk pekpinnar. Precis som alla andra här så spekuleras det & man utrycker vad man tror,anar & tycker! Jag känner inte E men jag ser vad jag ser & tror precis som alla andra här som tycks ha svårt för Elsa & när hon är så ängslig så hon blockar minsta lilla fråga folk ställer som hon inte klarar av, då har vi Flashback….Det är avtändande med män som klär sig som sitt barn, det är min åsikt. Punkt
Håller helt med dig ang flashback och pekpinnar. Här ventilerar vi sånt som vi inte skulle skriva direkt i bloggen eller på Instagram. Sen om vederbörande läser här är deras problem.
Dock inte helt enig om Pontus. Var på en tillställning där han DJ ade. Tycker han är både söt och verkade sympatisk. Kanske det mer är Elsa som klär sonen som en liten farbror? Vilket är ganska sött enl mig. Men är väl mer Lynn som har gubbstil än Pontus som har barnstil.
Citera
2024-08-16, 12:16
Medlem
cleolinas avatar
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av Fridafogel99
Håller helt med dig ang flashback och pekpinnar. Här ventilerar vi sånt som vi inte skulle skriva direkt i bloggen eller på Instagram. Sen om vederbörande läser här är deras problem.
Dock inte helt enig om Pontus. Var på en tillställning där han DJ ade. Tycker han är både söt och verkade sympatisk. Kanske det mer är Elsa som klär sonen som en liten farbror? Vilket är ganska sött enl mig. Men är väl mer Lynn som har gubbstil än Pontus som har barnstil.
Ja, självfallet får man skvallra (vilket jag gör själv) och ha egna åsikter och teorier (vilket jag också har) men lika självklart är det väl att andra inte behöver hålla med och faktiskt får säga emot?
Håller dock inte med om att man ska få skriva vad som helst bara för att ”de behöver ju inte läsa”.

Jag är övertygad om att det finns folk som tycker att Pontus är attraktiv, t ex hans fru. (Jag tycker också det om än inte ”aktivt”. Men verkligen inget fel på hans looks.)
Tycker också att Pontus verkar snäll och gullig. Faktiskt tycker jag att hela familjen verkar väldigt rar och fin. Synpunkter på vissa saker kan man ju ha ändå.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in