2024-08-12, 14:43
Medlem
Det verkar som att hon har målat köks luckorna vita, vilket verkligen förvånar mig. Den grå soffan med den röda kudden ser inte alls bra ut, och hela vardagsrummet känns så tråkigt och tomt. Det är bara några saker som inte hänger ihop. Jag förstår att hon vill ha det "luftigt", men jag hoppas verkligen att detta inte är slutresultatet. Särskilt köket känns riktigt konstigt, det var mycket finare forut.

(Bilder av köket och vardagsrummet finns på hennes flickr)
Citera
2024-08-12, 17:52
Medlem
Jag tolkar i detta fall att Elsa borde vara Proppmätt av hennes patologiska konsumtionshets! Bara köper och köper nytt och massproducerat! Vidrigt hur hon blivit!!!
Citera
2024-08-13, 09:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av plommonstup
Jag blev helt trött när jag såg den där Cecilie Bahnsen-klänningen hon valde till slut. Tyckte den satt hemskt illa över bysten eller ska det vara så? Den plattade ut och slätade till på ett väldigt osmickrande sätt.

Den hade fin färg men jättekonstig form. Hon såg typ gravid ut? Och bysten försvann. Vet inte vem som skulle passa i den där? Den vita glitterklänningen hade ju varit perfekt, och matchat Sandra!
Citera
2024-08-13, 13:03
Medlem
https://elsa.elle.se/mode/unboxing-chloe-och-proenza-schouler/

Öppnade två flikar i webbläsaren imorse. Elsas blogg i ena, Sandra Beijers i andra.

Började scrolla. Lite lyxshopping för Sandra igen alltså. Scrollar ner. Mhm, workwearliknande klänning, känns on brand. Kommer sedan till spegelselfien och inser att det är Elsas blogg jag råkat klicka in på 😅

En liten illustration av hur mkt Elsa ändrat sin stil. Chloé och Proenza Schouler känns som typiska Sandra-märken. Kommer inte ihåg om Elsa har haft samma tradition av unboxing som Sandra heller?
Citera
2024-08-13, 18:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DaisyB

Öppnade två flikar i webbläsaren imorse. Elsas blogg i ena, Sandra Beijers i andra.

Började scrolla. Lite lyxshopping för Sandra igen alltså. Scrollar ner. Mhm, workwearliknande klänning, känns on brand. Kommer sedan till spegelselfien och inser att det är Elsas blogg jag råkat klicka in på 😅

En liten illustration av hur mkt Elsa ändrat sin stil. Chloé och Proenza Schouler känns som typiska Sandra-märken. Kommer inte ihåg om Elsa har haft samma tradition av unboxing som Sandra heller?
Skor från Chloé har Elsa burit tidigare. Ganska uppenbart att med viktminskning och attitydförändring så kan Sandra botanisera mer bland stilar och leva ut mer. Är lite fascinerad av hennes förändring faktiskt. Hon lever ut sådant hon tidigare bara drömt om, är min analys.
Citera
2024-08-13, 18:18
Medlem
Hamsterbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DaisyB

Har gjort exakt samma misstag! Börjat läsa Sandras blogg helt övertygad om att det är Elsas jag läst och vice versa.
Citera
2024-08-13, 18:22
Medlem
Hamsterbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av applesinjuice
Det verkar som att hon har målat köks luckorna vita, vilket verkligen förvånar mig. Den grå soffan med den röda kudden ser inte alls bra ut, och hela vardagsrummet känns så tråkigt och tomt. Det är bara några saker som inte hänger ihop. Jag förstår att hon vill ha det "luftigt", men jag hoppas verkligen att detta inte är slutresultatet. Särskilt köket känns riktigt konstigt, det var mycket finare forut.

(Bilder av köket och vardagsrummet finns på hennes flickr)

Mm känns tyvärr som om hon bara blir kr osäkrare med åldern när det kommer till inredning? Tycker inte heller att hon inreder så som hon säger sig gilla… hennes inspirationsbilder på Pinterest är ju väldigt mycket mer personliga, konstnärliga och liksom… ja mer livfulla. Själv verkar hon mest bara plocka bort och köpa design och det känns livlöst.

Mitt tips är ju mer böcker, mer kuriosa, mer konst och mer tyg. Och mer växter. Hon sålde tydligen sitt vackra träd. Sånt som man haft länge och som ger karaktär…
Citera
2024-08-14, 06:23
Medlem
Dishys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KCutrone
Den hade fin färg men jättekonstig form. Hon såg typ gravid ut? Och bysten försvann. Vet inte vem som skulle passa i den där? Den vita glitterklänningen hade ju varit perfekt, och matchat Sandra!

Ser ut som orange sopsäck 😬 Speciellt på bilden i Sandras senaste inlägg från kalaset.
Citera
2024-08-14, 09:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dishy
Ser ut som orange sopsäck 😬 Speciellt på bilden i Sandras senaste inlägg från kalaset.

Tycker exakt samma likadant.
Citera
2024-08-14, 11:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trash-Panda84
Tycker exakt samma likadant.

Har Elsa för små skor? Lilltån hänger ut…
Citera
2024-08-14, 12:17
Medlem
Citat:
Det ser helt sjukt obekvämt ut!
Citera
2024-08-14, 12:21
Medlem
Dishys avatar
Citat:

Ouch det såg verkligen inte bra ut! Som en liten disco-kassler på S/M-fest.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in