2024-08-14, 21:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissDolphin
Ja detta måste vara en av de tråkigaste nånsin....visserligen är L sjuk, vet inte hur sjuk H är men skulle inte tro att hon är speciellt sjuk. Hon bara utnyttjar situationen att slippa lägga ut något.
Nej tacka vet jag SL som alltid levererar intressant content om så hela familjen ligger sjuka, eller som nu när hon haft högerhanden i bandage och fått skriva på mobilen med vänter hand.
Ändå inte tappat några följare nu på ett par dagar, konstigt.
Citera
2024-08-14, 21:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissDolphin
Ja detta måste vara en av de tråkigaste nånsin....visserligen är L sjuk, vet inte hur sjuk H är men skulle inte tro att hon är speciellt sjuk. Hon bara utnyttjar situationen att slippa lägga ut något.
Nej tacka vet jag SL som alltid levererar intressant content om så hela familjen ligger sjuka, eller som nu när hon haft högerhanden i bandage och fått skriva på mobilen med vänter hand.
Precis när jag skrivit detta kom det en ful och något oklar bild på H och något nässpray men det är fortfarande en väldigt tråkig dag.....🤔
Citera
2024-08-14, 22:01
Avslutad
En bild på nässpray av märket Frida, med text om att det är Ls nässpray men H använder den (pga hon är ett barn som inte kan använda nässpray för vuxna).
Sedan två story senare är det en bild på en annan nässpray av märket Physiomer med texten om att det är den enda nässprayen L använder??
Var inte båda nässprayerna Ls?
Enklare att bara skriva ”denna använder jag” och ”denna har vi till L” 🤦🏼‍♀️
Citera
2024-08-14, 22:06
Medlem
Och igen, dessa grimaser hela tiden. Hur kan hon vilja lägga ut bilder där hon ser ut så? Vill man vara så ful som möjligt? Eller så tråkig som möjligt?
Hon vinner båda kategorier, grattis 👍
Citera
2024-08-14, 22:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Jahapp, ännu en dag Hanna tråkat sina följare till döds..

Hade varit roligare att titta på när färg torkar än Hannas content idag….
Citera
2024-08-14, 22:17
Medlem
FruKrokodils avatar
Hanna MÅSTE raka mustaschen!! Och det är inget skämt..

Och kanske trimma näshåren när hon ändå håller på 🤮
Senast redigerad av FruKrokodil 2024-08-14 kl. 22:19.
Citera
2024-08-14, 22:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skippan123
Och igen, dessa grimaser hela tiden. Hur kan hon vilja lägga ut bilder där hon ser ut så? Vill man vara så ful som möjligt? Eller så tråkig som möjligt?
Hon vinner båda kategorier, grattis 👍

Rätt säker på att det är ett inlärt beteende hon lagt till som ett skydd för sig själv från hon va kraftigt överviktig. Rätt vanligt att man försöker hitta nått annat att dra uppmärksamhet till. ”Humor” inte ovanligt.

”om jag är den roliga o skojar till det så tänker dom inte lika mycket på att jag är tjock”

”tycker dom bilden är ful är det för grimaschen o inte att jag är tjock”

Handlar om osäkerhet o inte behöva visa sig själv o den man är. O det är inget som försvinner bara för man går ner i vikt. Självbilden/självkänslan o inlärda beteenden måste man ta hjälp med o jobba stenhårt med för att ändra på till det bättre. Inget vår kära HT verkar vara världsmästare på direkt…
Citera
2024-08-14, 22:19
Medlem
Vad är det som gör denne intressant. Bara av att bedöma av bilderna så verkar det här vara nonsens?
Citera
2024-08-14, 22:20
Medlem
SL har ju ett liv som de flesta andra människor har.
Ett hem som ständigt rustas, en tomt som är ett stort projekt, hon kan laga mat, hon har djur, hon tränar, hon har massor med vänner och en van som de gör spännande resor med.
Allt det tillsammans gör ju hennes konto roligt och vi kan relatera.

Hanna, vad har hon? Vad gör hon?
Hemmet ser vi aldrig förutom badrummet då och lite plastblommor här och där.
Vad gör hon då? Shoppar....thats it!
Citera
2024-08-14, 22:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blomkvasten22
SL har ju ett liv som de flesta andra människor har.
Ett hem som ständigt rustas, en tomt som är ett stort projekt, hon kan laga mat, hon har djur, hon tränar, hon har massor med vänner och en van som de gör spännande resor med.
Allt det tillsammans gör ju hennes konto roligt och vi kan relatera.

Hanna, vad har hon? Vad gör hon?
Hemmet ser vi aldrig förutom badrummet då och lite plastblommor här och där.
Vad gör hon då? Shoppar....thats it!
Och hon shoppar inte ens roliga, spännande eller fina saker som hon gör till någon sorts inspo-grej. Hon handlar på Rusta och Dollarstore?? Så jävla tråkigt.
Citera
2024-08-14, 22:25
Medlem
För att alltid va så sjuk så är det inte mycket läkemedel hon kan ta.. vad är nu felet med nässpray tro? Hostan höll hon på att gå under av och kunde inte ta den medicinen, kräka kan hon inte... vad har vi mer...?
Citera
2024-08-14, 22:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fucktskada
Och hon shoppar inte ens roliga, spännande eller fina saker som hon gör till någon sorts inspo-grej. Hon handlar på Rusta och Dollarstore?? Så jävla tråkigt.

Billigt och fult krimskrams som i längden blir skitdyrt när det handlar om de mängder hon köper.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in