2024-09-15, 20:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Apropå den oklara födelsedagen, kan det varit den som föddes för tidigt? Med tanke på att Hanna tänder ljus vid hans tavla..

Eller har jag blivit knäpp som ens tror att man firar en sådan dag?

23 september verkar fostret ha fötts när jag kollade bakåt på Hannas ig.
Citera
2024-09-15, 20:57
Medlem
Citat:
Apropå den oklara födelsedagen, kan det varit den som föddes för tidigt? Med tanke på att Hanna tänder ljus vid hans tavla..

Han föddes/dog den 23/9 2017.
Citera
2024-09-15, 21:04
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AxlP
23 september verkar fostret ha fötts när jag kollade bakåt på Hannas ig.

Ahh om en vecka alltså, kanske de firar i förskott 🤷‍♀️
Citera
2024-09-15, 21:54
Medlem
Citat:

”Den” heter Liam. Vet inte om han faktiskt fick ett personnummer men hans namn är i alla fall Liam.
Citera
2024-09-15, 21:57
Medlem
Citat:
Hanna tar Lars till parken. Lars har bara strumpor på sig, inga skor. Hanna vill bara göra parkcontent, Lars är inte där för att leka..

Det som jag tycker är konstigast är att, återigen, ska kameran placeras på håll vilket gör att allt ter sig så himla fejkat och regisserat. ”Nu ska jag sätta kameran här och så ska vi filma en snygg film när Lars gungar som jag sen ska klippa ihop såhär och såhär…”. Varför kan hon inte bara filma det som händer, när det händer, precis så som det händer? Jag FATTAR verkligen inte. Filma det Lars väljer att göra och placera henne inte i en viss position så som DU tycker det blir snyggast eller bäst. Varför kan inget komma lite naturligt för Hanna?
Citera
2024-09-15, 21:58
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AldrigNojd
”Den” heter Liam. Vet inte om han faktiskt fick ett personnummer men hans namn är i alla fall Liam.

Okej, jag tänkte på just det namnet men trodde jag kanske blandat ihop med en annans för tidigt födda så lika bra att inte skriva ut något namn så ingen blir kränkt.
Citera
2024-09-15, 22:01
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Det som jag tycker är konstigast är att, återigen, ska kameran placeras på håll vilket gör att allt ter sig så himla fejkat och regisserat. ”Nu ska jag sätta kameran här och så ska vi filma en snygg film när Lars gungar som jag sen ska klippa ihop såhär och såhär…”. Varför kan hon inte bara filma det som händer, när det händer, precis så som det händer? Jag FATTAR verkligen inte. Filma det Lars väljer att göra och placera henne inte i en viss position så som DU tycker det blir snyggast eller bäst. Varför kan inget komma lite naturligt för Hanna?

Håller med till 100%. De roligaste content som finns är just det som sker naturligt, spela roll om ungen äter sand eller inte beter sig så fotogenisk- vill man se stageade filmer så kollar man på Netflix.
Citera
2024-09-15, 22:05
Medlem
Citat:
Håller med till 100%. De roligaste content som finns är just det som sker naturligt, spela roll om ungen äter sand eller inte beter sig så fotogenisk- vill man se stageade filmer så kollar man på Netflix.

En filmsnutt från Hannas perspektiv, på Lars. Ingen vill se när Hanna leker med sitt barn, vi vill se barnet. Men Hanna filmar alltid SIG SJÄLV.
Citera
2024-09-15, 22:06
Medlem
Citat:
Okej, jag tänkte på just det namnet men trodde jag kanske blandat ihop med en annans för tidigt födda så lika bra att inte skriva ut något namn så ingen blir kränkt.

Jo carmalivs heter samma om jag inte minns fel nu.
Citera
2024-09-15, 22:42
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
En filmsnutt från Hannas perspektiv, på Lars. Ingen vill se när Hanna leker med sitt barn, vi vill se barnet. Men Hanna filmar alltid SIG SJÄLV.

Kan verkligen inte förstå varför hon inte ändrar inriktning nu när hon ser att följarna försvinner. Hur jäkla svårt kan det vara liksom!
Citera
2024-09-16, 08:57
Medlem
Unna sig hit och unna sig dit 😴
Unna sig är fan inte att dricka glögg i september,
Unna sig är att gå till frisören med den mindre smickrande morgonfrisyren ELLER unna dig att dra en borste genom håret innan du publicerar en bild på de tRÖTTa sMÅbaRnS fejset.
Citera
2024-09-16, 09:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AxlP
Unna sig hit och unna sig dit 😴
Unna sig är fan inte att dricka glögg i september,
Unna sig är att gå till frisören med den mindre smickrande morgonfrisyren ELLER unna dig att dra en borste genom håret innan du publicerar en bild på de tRÖTTa sMÅbaRnS fejset.
Ja och att man har gått upp väldigt tidigt är ju ingen ursäkt för att se ut som ett ras i håret flera timmar senare, snarare tvärtom, då borde man hunnit borsta igenom håret innan man drar upp det i en tofs. 🙄
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in