Citat:
Ursprungligen postat av
Helge.Palmcrantz
Jo valet var över innan Trump blev president. Sen grät ni en flod när ni inte förstod hur det hände.

Det har ju aldrig skett och vet hur det var tvärtom och just pga ingen gjorde det du sade.
Och ni höll på några veckor och precis ingen brydde sig mer än lyfta donalds vad hen gjorde och sade, och det retade er än mer.
Så nej, ledsen, det du påstår skedde vid donalds vinsten då är en bara en dålig lögn.
Om jag vore du så skulle jag istället sett vad som kan hjälpa en nu fallerad kampanj.
Och det är rätt komiskt att team donalds aldrig hade en plan för om de fick som de ville och att Joe drog sig ur.
Och här kan man prata om gråta helt plötsligt, vilket är udda, för hur man kan driva en sak så mycket och sen bli ledsen när man lyckas???
Men sure, jag säger inte donalds inte kan vinna, och en sak som aldrig kommer ske om donalds vinner, jo, det är att någon kommer gråta.
Däremot kommer folk berätta vad donalds gör och säger, och det vet vi att det inte är populärt med fakta och saklighet.
Även intressant att du trodde du kunde ljuga, trodde du vi hade glömt hur det var på FB då?