2024-10-09, 17:25
Medlem
goseigens avatar
Det är verkligen märkligt hur denna klant kan dyrkas. Här är en snutt med Reich om Trumpens misslyckanden.

https://www.youtube.com/watch?v=zbh9SW5Cgqg

Allt han rör vid verkar bli skit.
Citera
2024-10-09, 17:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av develi
Jag tror mer på politiskt rävspel och jag undrar om det skickades till Ryssland när det var ett skriande behov för usas befolkning?
Då är det väl inte en bra prioritering. Vet du nåt om tidsperspektivet.
När det skedde?
Trump förnekar och Kreml bekräftar C19-testerna.

Bästa oktobersurprisen hittills:-)
Citera
2024-10-09, 17:47
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ardathbey
Trump förnekar och Kreml bekräftar C19-testerna.

Bästa oktobersurprisen hittills:-)
Haha, ja, rent ironiskt.
Nu skulle jag vilja veta mer kring Melana, hon håller ju heller inte med gubben.

Även om det skulle vara nåt patetisk försök att tona ner abortfrågan etc så är det ju inte direkt i paritet med Trump.

Snurrigt värre.
Citera
2024-10-09, 17:57
Medlem
develis avatar
God Bless.. Trump.

Trump is a critic of China's trade practices.
His "God Bless the USA" Bibles were printed there.

(..) a printing company in China's eastern city of Hangzhou shipped close to 120,000 of the Bibles to the United States between early February and late March."

" Trump, who licensed his name in in partnership with country singer Lee Greenwood for the branded Bible, has so far earned about $300,000 in royalties from the deal, according to the former president's financial disclosure forms. "

https://www.google.com/amp/s/www.cbsnews.com/amp/news/donald-trump-god-bless-the-usa-bibles-printed-in-china/
Citera
2024-10-09, 18:45
Medlem
Vodkasomsnuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KaktusFlaktus
Du missar poängen. Vi pratar om vad CBS och 60 Minutes gjorde. De spred uppgifter som vi nu alla vet var falska (till och med du snart fem år efter alla andra). Borde de inte ha avstått från det tills uppgifterna var "verifierade?"

Ahhh, du tänker att de har en agenda?
Som Fox?
Citera
2024-10-09, 18:47
Medlem
Vodkasomsnuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KaktusFlaktus
Är det vad du tror? Din slutledning skiljer sig helt från min så du fascinerar mig. Kanske du kan förklara din tolkning av detta:

https://x.com/JGWestDI/status/1843802574186786886

Det vi ser är alltså två olika svar på en fråga som Kamala Harris får under sin intervju med 60 Minutes. Varför förekommer det två varianter? Var kommer det editerade svaret från? Varför editerade CBS hennes svar i efterhand?

Förklara för mig varför du anser att 60 Minutes är trovärdiga

Vad som fascinerar dig är väl ointressant. Även att du tror dig ha allas tolkningsföreträde.
Folk är olika. Tycker olika.
Olika värderingar helt enkelt.
Citera
2024-10-09, 19:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av goseigen
Det är verkligen märkligt hur denna klant kan dyrkas. Här är en snutt med Reich om Trumpens misslyckanden.

https://www.youtube.com/watch?v=zbh9SW5Cgqg

Allt han rör vid verkar bli skit.

Ett annat sätt att bedöma folk på är de resultat som personen åstadkommit.

Det är ett bättre sätt än att lyssna på motståndares propaganda.

Han lyckades bli vald president.

Världen var stabilare, inga krig Abrahamsaccord plus fredsmöten med Nordkorea.

Ekonomin var bättre.

Du kan ju försöka komma in i kommunalfullmäktige på den ort du är, som jämförelse med att bli vald till USA's president.

Om en klant kan bli vald borde du lätt sitta i fullmäktige
Citera
2024-10-09, 19:56
Medlem
120 000 exemplar av en bibel med titeln ”Gud välsigne USA”, kopplad till Donald Trump, trycktes i Kina, ett land som Trump tidigare anklagat för att stjäla amerikanska jobb och bedriva orättvisa handelsmetoder. Uppgifterna kommer från granskade internationella handelsregister, som visar att ett tryckeri i Hangzhou, Kina, skickade tre försändelser med biblar till USA mellan februari och mars. Det totala värdet på biblarna var cirka 342 000 dollar (cirka 3,5 miljoner kronor), med ett genomsnittligt pris på cirka 30 kronor per bibel. Däremot säljs biblarna för minst 59,99 dollar per styck, vilket innebär potentiella intäkter på omkring 7 miljoner dollar (72 miljoner kronor).
https://apnews.com/article/trump-god-bless-usa-bible-china-32a80611605d4052d8238064bbcace4c
Citera
2024-10-09, 20:39
Medlem
KaktusFlaktuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vodkasomsnus
Ahhh, du tänker att de har en agenda?
Som Fox?

Självklart, det är globalister hela bunten. Du tror alltså att de drivs av någon form av journalistisk övertygelse att rapportera sanningsenligt? Då får du givetvis svårt att förklara varför CBS gjorde som de gjorde i länken jag gav dig.

Citat:
Ursprungligen postat av Vodkasomsnus
Vad som fascinerar dig är väl ointressant. Även att du tror dig ha allas tolkningsföreträde.
Folk är olika. Tycker olika.
Olika värderingar helt enkelt.

Vad som fascinerar mig är givetvis inte ointressant för mig och det är jag som skriver mina inlägg! Jag är otroligt nyfiken på sådana som dig som under årtionden sett krig, misär och massinvandring men som fortsätter sympatisera med det globofascistiska etablissemanget. Själv skulle jag aldrig gapa när någon spottar
Citera
2024-10-09, 21:38
Medlem
develis avatar
Tisdag. Trump på (un)truth media:

“ANYBODY THAT CHEATS ON THE ELECTION IS GOING TO JAIL!!!”

Kimmel:

"And I agree, for this election and the last one, too.
I hope they silkscreen that sentence on the back of his prison jumpsuit."
Citera
2024-10-09, 22:13
Medlem
goseigens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rusellpeters
Ett annat sätt att bedöma folk på är de resultat som personen åstadkommit.

Det är ett bättre sätt än att lyssna på motståndares propaganda.

Han lyckades bli vald president.
...

Just det, och det var det mitt inlägg handlade om. Trump har åstadkommit en helvetes massa konkurser.
Citera
2024-10-09, 22:37
Medlem
AskMeAboutJesuss avatar
Hände det här på riktigt eller är det AI? Harris rostade Trump ...

https://www.reddit.com/r/houstonwade/s/AB6Y728eF4
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in