Citat:
Han talar inte om en liten invandring, han försvarar den enorma invandring av pakistanier, Windrush-jamaicaner m.m. som Storbritannien hade långt före Blair.I likhet med andra normala människor, så säger Douglas Murray i sitt anförande, att han inte har ngt mot invandring i sig. Normala människor har nämligen inte något emot en liten invandring av t.ex. efterfrågad spetskompetens - även om det är en helt främmande tanke för dig..
Du klagar på, att jag bara återger "ett kort citat". Själv har du över huvud taget inte alls belagt dina vidlyftiga påståenden.
Så nu får du plocka fram citat ur Murrays böcker/artiklar eller videos där Murray framför explicit, att han "vill ha ett folkutbyte som sköts smartare och smidigare så att man inte försummar hans liberala, stjärtgossliga och sionistiska prioriteter".
Du klagar på, att jag bara återger "ett kort citat". Själv har du över huvud taget inte alls belagt dina vidlyftiga påståenden.
Så nu får du plocka fram citat ur Murrays böcker/artiklar eller videos där Murray framför explicit, att han "vill ha ett folkutbyte som sköts smartare och smidigare så att man inte försummar hans liberala, stjärtgossliga och sionistiska prioriteter".
Enligt 1991 års folkräkning hade Storbritannien då tre miljoner invånare, motsvarande 5,5% av befolkningen, som tillhörde etniska minoriteter. De största grupperna var indier med 840 000 pers, karibiska negrer med 500 000 och pakistanier med 477 000. Murray hade inga problem med det, eftersom takten var överkomlig i hans identitetslösa "krönta ö"-vision. Den skräcktillvaro som Enoch Powell kunde beskriva som en realitet på 1960-talet var en kärkommen krydda i hans värld.
Vad Murray vill och inte vill ha är explicit i de videor du själv har citerat från, och det skulle du veta om du inte bara hade klippt ut och klistrat in rubrikerna. Han säger att han är för en befintlig enorm invandring, den får bara inte gå så snabbt och vara av sådan art att den blir ohanterlig för liberalismen eller går ut över judar.
Det här utbytet började med att du blev förnärmad när jag skrev att Murray förespråkar liberalism och sionism. Du har sedan gjort sakpåståenden om hans ståndpunkter och bara hänvisat till lösryckta citat, som visar sig handla om liberalism och sionism när man kollar upp dem. Jag har redan bevisat allt jag har påstått och att allt du har skrivit om Murray är rent påhitt. I bästa fall är du bara otroligt lättlurad av titlar och rubriker, men samtidigt vet jag att du har hållit på så här länge och viftat bort all kvalificerad kritik, tystnat när det blir alldeles för knäppt att fortsätta, och sedan kommit tillbaka med samma ounderbyggda påståenden när det har gått lite tid. Du deltar inte i en diskussion, du saboterar och står i vägen för diskussioner som andra försöker att föra. Och jag låter dig hållas trots att jag nyss skrev att såna som du ska hållas kort så ni inte kan fortsätta att sabotera tråden.
Senast redigerad av Nix-registret 2024-08-05 kl. 23:53.
Senast redigerad av Nix-registret 2024-08-05 kl. 23:53.