Citat:
Ursprungligen postat av
antonio-puerta
Jag tror AI-baronen slog till i det mailet. Men han motsäger sig själv. Påstår att ett potentiellt brott har begåtts för att senare bara övertygad om att ett brott har begåtts i samma mail. Och slänger sig med ord som "flagrant". Ja herregud, läs en bok bajsbaronen
Tänk dig hur han såg ut när han skrev det, Rättshaverist-Baronen.
Citat:
Ursprungligen postat av
Mittpunkt
Jag vet inte vad den bryter emot för regler. Försökte också hitta tråden idag men den är poff borta.
Om jag hittar ett amatörklipp på en porrsite och postar den i tråden "svenska amatörklipp" så är det väl inget brott mot reglerna på Flashback? Startar jag däremot en ny tråd med ett amatörklipp så kan väl inlägget i så fall flyttas till tråden "svenska amatörklipp"?
Spontant kan jag tänka mig att det är p.g.a personuppgifter, att det skrivs ut vilka det rör i titeln. Kanske främst beträffande Therese, som inte direkt är en offentlig person. Frågan är om FB inte lyder under GDPR dessutom, och måste ta bort vissa grejer om de blir ombedda?
Huvudsaken är att det förstås är Rask som fått bort tråden, och när han ser att den är borta, då går han ut i videon och framställer det som att Chrippa har spridit runt den så den nått 18 000 visningar. Det är ett väldigt ohederligt grepp. Men man ska inte förvånas över någonting med Rask. Man ska, som sagt, inte underskatta hur störd han är.
Citat:
Ursprungligen postat av
sgranne
En fundering, är det inte dags för familjen Rask att flytta till ett större boende? en 3:a på en småbarnsfamilj på fem personer kan i mitt tycke kännas väldigt trångbott. Dottern på 3 år tvingas dela sovrum med Baronen och Therese medan sönerna får dela sovrum. Bara jag som reflekterat över detta?
Familjefadern har själv sagt att det börjar vara dags i fem år. 2019 pratade han som att det var hus på G, fullständigt övertygad om att hans Youtube-pengar skulle ta han dit. Sedan kom kraschen. 2021 sa man återigen att det är hög tid att flytta, för nu är det tillökning på G. Men det funkade så länge dottern var litet spädbarn. Över tre år senare, ungen springer runt, pratar relativt rent, är definitivt inte ett spädbarn längre. Men de bor fortfarande kvar. Det beror på att pappa sätter Youtube-karriären framför sin familjs välmående alla dagar i veckan. Hans offentliga persona går före allt. Stackars hans familj.