2024-07-16, 15:15
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av abv
Nu har han äntligen börjat hänga ut webbutiken han köpte cykeln från. Han vet sina rättigheter som konsument när han sabbar grejerna de skickar!
Det är sånahär grejer som gör att man önskar man inte vore bannad på instagram.

Vad säger han för roligt?

Undrar om han får bättre eller sämre service efter detta...
Citera
2024-07-16, 15:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen

Att ha en av Sveriges största youtubers efter sig där nog företaget att oroa sig.

Inte för att vara sån, men tror ni baronen tar mer än 50kg i bänk?
Citera
2024-07-16, 15:19
Medlem
Citat:
Nu har han äntligen börjat hänga ut webbutiken han köpte cykeln från. Han vet sina rättigheter som konsument när han sabbar grejerna de skickar!
Kan vi hoppas på att han hänger ut personal med namn och bild också? och framställa dessa som klandervärda? eller gapar jag efter för mycket nu?
Citera
2024-07-16, 15:27
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av antonio-puerta
Att ha en av Sveriges största youtubers efter sig där nog företaget att oroa sig.

Inte för att vara sån, men tror ni baronen tar mer än 50kg i bänk?
Tror inte ens han tar 30kg. Har du sett hans överkropp? Hans armar? Hans axlar? Han ser ut som en kvinna som konverterat till man.
Citera
2024-07-16, 16:11
Medlem
abvs avatar
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av Stallhagen
Kan vi hoppas på att han hänger ut personal med namn och bild också? och framställa dessa som klandervärda? eller gapar jag efter för mycket nu?
https://ibb.co/hcXZT1G
Hade kolla upp-baronen gjort en enda googling på butiken innan han köpte den billigaste cykeln han hittade så hade han också vetat kundsupporten verkar vara snudd på obefintligt. Han lär i alla fall inte få bättre hjälp av att hänga ut butiken den saken är nog rätt säker.

Det var nog för övrigt ingenting fel på cykeln. Felmontage och handhavandefel brukar ju inte bli toppen. Ungen växlade säkert samtidigt som han trampade baklänges då blir det rätt snabbt tok. Jag tror i alla fall inte att "bakåttrampen sögs in i bakhjulet". Fattar någon ens vad han menar med det?
Senast redigerad av abv 2024-07-16 kl. 16:14.
Citera
2024-07-16, 16:34
Medlem
Vicious-Mackis avatar
Citat:
https://ibb.co/hcXZT1G
Hade kolla upp-baronen gjort en enda googling på butiken innan han köpte den billigaste cykeln han hittade så hade han också vetat kundsupporten verkar vara snudd på obefintligt. Han lär i alla fall inte få bättre hjälp av att hänga ut butiken den saken är nog rätt säker.

Det var nog för övrigt ingenting fel på cykeln. Felmontage och handhavandefel brukar ju inte bli toppen. Ungen växlade säkert samtidigt som han trampade baklänges då blir det rätt snabbt tok. Jag tror i alla fall inte att "bakåttrampen sögs in i bakhjulet". Fattar någon ens vad han menar med det?

Kan vi bara ta för givet att det blir en följetång av videos nu där Rask ringer och läxar upp företaget och förklarar för dem hur en kundtjänst ska fungera?

Det är ändå den store Baronen Af Trosas son som blivit snuvad på sin cykel!
Citera
2024-07-16, 16:40
Medlem
Citat:
Tror inte ens han tar 30kg. Har du sett hans överkropp? Hans armar? Hans axlar? Han ser ut som en kvinna som konverterat till man.

Han påminner om en 12 åring tycker jag.
Citera
2024-07-16, 17:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av djurgardstomten
Intressant. Ifall mitt minne inte är helt uppåt väggarna berätta CFAR tidigare att Ulrika var "såååå medberoende" och var orolig för Fredrik hälsa så hon kontaktade polis. Ljuger Rask och ändrar historian eller är det två separata gånger?

Carl-Fredrik anpassar alltid historien till vad som passar Carl-Fredrik bäst för stunden. Det är sen gammalt.

Citat:
Ursprungligen postat av antonio-puerta
Vilken jävla tönt. Vem fan berättar det till sin mamma. Han bad nog henne anmäla.

Såna här jävla low lifes som baronen slösar verkligen på samhällets resurser. Spola ner skiten eller något istället.

Lite så är det.

Jag missade förövrigt att Carl-Fredrik publicerat en vlogg igår. Den kan nu ses utan att gynna Baronen.

https://old.bitchute.com/video/lhK29GG2NBcE/

Har även lagt upp en gammal vlogg jag hittade. I den får även Carl-Fredriks äckliga mamma Ulrika sig en känga.

https://old.bitchute.com/video/fKmZkEnWVi9d/

Mycket nöje!
Citera
2024-07-16, 18:20
Medlem
GreenBatterys avatar
Stort tack STB för uppladdningarna!

Racismrantfilmen är underbar!
Han skriker som en snedtänd knarkare iförd rumänska horglasögon och uppknäppt tantleopardblus!

Ett skott i pannan är samma sak som ett skott i foten eller ett skott som viner förbi för Luderbaronen. Eller ja ”ni förstår vad jag menar!”
”Hagelsprakare”
Finns det något värre än ”en global pandemi som sprids över hela världen”??

15 trumpinnar i ärslet av 10
Senast redigerad av GreenBattery 2024-07-16 kl. 18:34.
Citera
2024-07-16, 18:38
Medlem
GreenBatterys avatar
Finns det någon annan jootoober som så ofta frågat vad tittarna vill ha? Sedan inte lyckats hålla i något?

”Vill ni att jag ska prata som en borgarbracka en hel dag? Med familjen, alla som ringer, i affären och när jag hämtar barnen i skolan?”
Låter precis som alla med panikångest!
Citera
2024-07-16, 19:08
Medlem
Krakatoas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Måste vara Nyköping. Maila dem så får du FUP till imorgon.

De vill ha pengar. Ska ta reda på hur mycket.
Citera
2024-07-16, 19:10
Medlem
Krakatoas avatar
Citat:

Va?! Var? 🤭🤭
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in