2024-11-02, 20:39
Medlem
Spritnotas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Desto mer jag tänker på det desto sjukare blir hela porrfilms debuten.

Att medvetet sprida ett klipp på internet när en trebarnsfar doggar på frugan bevisar bara ännu en gång vilken störd människa vi har att göra med.

Gränslöshetsbaronen åkommor är livslånga, han kommer aldrig att förändra sig.

Vänligen avvakta med att "ANALYSA" saken före vi fastställt en tidslinje. Tack.
Citera
2024-11-02, 20:56
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spritnota
Vänligen avvakta med att "ANALYSA" saken före vi fastställt en tidslinje. Tack.
Jag fick första filmen skickad till mig den 27 juli - av någon okänd.
Den andra fick jag den 1 augusti - både av okänd och en medlem jag känner igen nicket på.

Jag fick uppfattningen av det som kom den 27 att det kom direkt från Rask själv - men det var inte rätt användarnamn.
Citera
2024-11-02, 22:11
Medlem
Citat:
Går bara spekulera i om det är Rask, Rask + fru, pappa, eller hackerhater som publicerarade klippen.

Vore det en helt anonym privatperson utan haters så ÄR filmaren han själv alla gånger. Nu går det inte utesluta 100% att det är nån hater slash hacker som gjorde 5 år sen med den löjliga beskrivningen för att Rask skulle betala pengar eller sluta förtala eller gud vet vad.

Men vi kan väl vara 100% överens om att det inte är Chrippa som publicerade filmerna. Och att inger han säger i saken får HONOM att misstänka alls, att det inte är Rask själv.

Eller?

Ja, det kan vi vara rörande överens om. Det verkar av allt att döma vara så att Chrippa utgår från att han hittat något Rask publicerat själv, och den spridning han e.v gör är inte "ägnad att medföra allvarlig skada", det är mer för att göra narr av Baronen för hans medeldrule, som idioten bara dagarna innan skrutit om i videor, samtidigt som han utmanat Chrippa på kukmätartävling. Typ: "Kolla, den var ju inte så stor som han snackade om, höhöööh".

Så jag skulle säga att det dels brister i rekvisitet "göra intrång i någons privatliv", vilket han inte tycks ha uppsåt till. För då skulle det krävas att han i varje fall starkt misstänker att Baronen inte publicerat videon själv, och det verkar dessutom brista i rekvistet att "spridningen är ägnad att medföra allvarlig skada".

Jag tror detta är nedlagt närsomhelst, och det är därför den där utredaren ringde upp och bad Skithögen skicka över materialet. Där kommer det bli väldigt tydligt att det inte alls skickas runt någon pisslänk i Twitch, vilket det säkert framstått som i Baronens anmälan. Det är trots allt inte något speciellt allvarligt det handlar om, så de lär inte vidta några större utredningsåtgärder än så.
Citera
2024-11-02, 22:37
Medlem
Spritnotas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Jag fick första filmen skickad till mig den 27 juli - av någon okänd.
Den andra fick jag den 1 augusti - både av okänd och en medlem jag känner igen nicket på

Uppskattar om du förvaltar mina frågor och skapar den bästa versionen av sanningen.
Citera
2024-11-02, 22:47
Medlem
Spritnotas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Ja, det kan vi vara rörande överens om. Det verkar av allt att döma vara så att Chrippa utgår från att han hittat något Rask publicerat själv, och den spridning han e.v gör är inte "ägnad att medföra allvarlig skada", det är mer för att göra narr av Baronen för hans medeldrule, som idioten bara dagarna innan skrutit om i videor, samtidigt som han utmanat Chrippa på kukmätartävling. Typ: "Kolla, den var ju inte så stor som han snackade om, höhöööh".

Så jag skulle säga att det dels brister i rekvisitet "göra intrång i någons privatliv", vilket han inte tycks ha uppsåt till. För då skulle det krävas att han i varje fall starkt misstänker att Baronen inte publicerat videon själv, och det verkar dessutom brista i rekvistet att "spridningen är ägnad att medföra allvarlig skada".

Jag tror detta är nedlagt närsomhelst, och det är därför den där utredaren ringde upp och bad Skithögen skicka över materialet. Där kommer det bli väldigt tydligt att det inte alls skickas runt någon pisslänk i Twitch, vilket det säkert framstått som i Baronens anmälan. Det är trots allt inte något speciellt allvarligt det handlar om, så de lär inte vidta några större utredningsåtgärder än så.

Jag vet inte varför jag lade ner ungefär 10h av min fritid på att nysta i detta. Chippa är också en idiot. Men, rätt ska vara RÄTT och det sista dessa två förtjänar är att en till normaltkorkad kommer i klorna på Rask eller Chrippa. Och Rask läääääääätt är ondskefull och utnyttjar OKÄNDA när Chippa dammsuger efter kändisar.

Rask är värre. Bägge svin.
Citera
2024-11-02, 22:53
Avstängd
Crabby88s avatar
Kollar man videon han la upp igår. Så 32:35.... idioten sitter med dom skorna han gick pengarna tillbaka på.
Citera
2024-11-02, 23:02
Avstängd
Crabby88s avatar
Kollar man videon han la upp igår. Så 32:35.... idioten sitter med dom skorna han fick pengarna tillbaka på.

Har gick det med den historien?
Citera
2024-11-02, 23:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crabby88
Kollar man videon han la upp igår. Så 32:35.... idioten sitter med dom skorna han fick pengarna tillbaka på.

Har gick det med den historien?

Psykopaten såg bara till att få ett par skor gratis, det är så de fungerar. De hittar sätt att manipulera andra för att sko sig konstant. Bli aldrig förvånad.

Givetvis ska idioten egentligen skicka tillbaka skorna. Men det kvittar, för de hade inte kunnat sälja skiten vidare i alla fall, eftersom muppen inte gjorde som normala människor och bara skickade tillbaka skiten direkt när han såg att kvalitén inte motsvarade förväntningarna utan bar dem i ur och skur.

Jag är inte förvånad över att han har kvar skorna. Jag är mer förvånad över att han har på sig ett par fodrade vinterskor inomhus i sängen medan han sitter och gör ifrån sig läten framför kameran i trekvart.
Citera
2024-11-02, 23:36
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Uppskattar om du förvaltar mina frågor och skapar den bästa versionen av sanningen.
Jag kan inte göra det - jag kan bara berätta hur det såg ut för mig.
Citera
2024-11-03, 07:59
Medlem
Wooqiprwos avatar
Det här kring den påstådda våldtäkten av en kompis - den historian har ju Rask ändrat på otaliga gånger, till den grad att han själv inte verkar minnas vilken historia han ska köra på. Ett tag var det kanske han själv som hade blivit utsatt och det har varit allt från en dildo till en Dennis hotdog. Han har ställt till det för sig själv genom att dra olika historier. Sedan har det varit väldigt olika tidpunkter för när det ska ha inträffat.
Citera
2024-11-03, 08:17
Avstängd
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wooqiprwo
Det här kring den påstådda våldtäkten av en kompis - den historian har ju Rask ändrat på otaliga gånger, till den grad att han själv inte verkar minnas vilken historia han ska köra på. Ett tag var det kanske han själv som hade blivit utsatt och det har varit allt från en dildo till en Dennis hotdog. Han har ställt till det för sig själv genom att dra olika historier. Sedan har det varit väldigt olika tidpunkter för när det ska ha inträffat.

Det florerar även en fryst bajskorv som förts upp i någons anal.

Just den incidenten har jag otroligt många frågor till.
Citera
2024-11-03, 08:43
Medlem
Attityds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crabby88
Det florerar även en fryst bajskorv som förts upp i någons anal.

Just den incidenten har jag otroligt många frågor till.
Vanlig korv. Inte bajskorv
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in