2024-08-19, 09:02
Medlem
Krakatoas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crabby88
Var kan man se detta?

Sen till att ha adblocker och inaktivera automatisk uppspelning. Sen kan du mysa bland kommentarerna!
Citera
2024-08-19, 09:47
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Jag får inte ihop logiken, någon här kanske kan förklara för mig?

Cluee: jag hade en oplanerad intervju med Olof
Rask: cluee ljuger, intervjun var planerade sedan länge
Cluee: om rask kan bevisa att intervjun var planerade tar jag ner min kanal
Rask: hur vågar cluee påstå att jag ljuger!

Så rask anklagar cluee för att ljuga, men blir skit arg och kränkt när cluee säger att det är Rask som ljuger?
Om rask inte vill bli kallad lögnare kanske han ska ge fan i att kalla andra lögnare?

"make it make sense"
Logik har väl aldrig varit ett ord som man förknippar Rask med.
Citera
2024-08-19, 10:33
Medlem
Rask har precis haft det bästa kommentarsfältet på länge, vilket får mig att få nytt hopp om mänskligheten.
Han är nära slutet nu och folk börjar tröttna.

Men en av kommentarerna stack ut, nämligen:

’Det ser ut som donationerna har gått till en ny bil’.

Ja, för vems bil sitter han i?

Han använder det ’komplicerade’ ordet ’problematisk’ så många ggr att man förstår hur stolt han är för att ha myntat ’något såpass avancerat’
Ett ord som ingen hört/använt eller förstått, om inte Rask hade introducerat oss (eller framför allt Chrippa).
Eller hur?

Jag förmodar att Rask återigen har lurat sina blåsta följare på donationerna, inte minst hans fru.

Han köpte en bil till sig själv, och frun blir fortsatt med skulder upp över öronen.

Det va ungefär vad man kunde räkna med, och jag skulle bli förvånad om jag har fel.
Citera
2024-08-19, 10:35
Avstängd
Crabby88s avatar
Citat:
Jag får inte ihop logiken, någon här kanske kan förklara för mig?

Cluee: jag hade en oplanerad intervju med Olof
Rask: cluee ljuger, intervjun var planerade sedan länge
Cluee: om rask kan bevisa att intervjun var planerade tar jag ner min kanal
Rask: hur vågar cluee påstå att jag ljuger!

Så rask anklagar cluee för att ljuga, men blir skit arg och kränkt när cluee säger att det är Rask som ljuger?
Om rask inte vill bli kallad lögnare kanske han ska ge fan i att kalla andra lögnare?

"make it make sense"

Jo men i hans trånga värld, så är ett meddelande att han har 5 min på sig , en lång tid.

Citat:
Rasks senaste youtube video
Tack!

Citat:
Ursprungligen postat av Krakatoa
Sen till att ha adblocker och inaktivera automatisk uppspelning. Sen kan du mysa bland kommentarerna!

Tack.

Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Logik har väl aldrig varit ett ord som man förknippar Rask med.

Nö, rask kan man koppla ihop med, dikesgrävning, värdelöshet, dålig make, dålig pappa, och liten självbild.
Citera
2024-08-19, 10:40
Citat:
Ursprungligen postat av Colorgreenandpink
Rask har precis haft det bästa kommentarsfältet på länge, vilket får mig att få nytt hopp om mänskligheten.
Han är nära slutet nu och folk börjar tröttna.

Men en av kommentarerna stack ut, nämligen:

’Det ser ut som donationerna har gått till en ny bil’.

Ja, för vems bil sitter han i?

Han använder det ’komplicerade’ ordet ’problematisk’ så många ggr att man förstår hur stolt han är för att ha myntat ’något såpass avancerat’
Ett ord som ingen hört/använt eller förstått, om inte Rask hade introducerat oss (eller framför allt Chrippa).
Eller hur?

Jag förmodar att Rask återigen har lurat sina blåsta följare på donationerna, inte minst hans fru.

Han köpte en bil till sig själv, och frun blir fortsatt med skulder upp över öronen.

Det va ungefär vad man kunde räkna med, och jag skulle bli förvånad om jag har fel.

Hahaha, va har han köpt ny bil? Vilken otroligt rolig prioritering.
Citera
2024-08-19, 10:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SethPutnam
Hahaha, va har han köpt ny bil? Vilken otroligt rolig prioritering.
Jag kollade om det fanns nåt fordon registrerat på honom, frun eller hans bror.
Men utan resultat.

Jag borde ha kollat det innan jag skrev mitt, men samtidigt så är det något som inte förvånar mig, och han kan ha låtit någon annan stå som innehavare.

Vems är bilen han sitter i?
Citera
2024-08-19, 10:56
Avstängd
Crabby88s avatar
Har nu dödgrävaren köpt en bil för dom pengarna, så kommer sumerer-Anjo försvara det det hela med att ” de ä hans pängar, han gör va hän vill! Ingen ska säga till hän va hän ska göra mä däm”

Pedofilvikt kommer säga att han vet för lite och därför säger han inget.
Citera
2024-08-19, 11:01
Citat:
Ursprungligen postat av Crabby88
Har nu dödgrävaren köpt en bil för dom pengarna, så kommer sumerer-Anjo försvara det det hela med att ” de ä hans pängar, han gör va hän vill! Ingen ska säga till hän va hän ska göra mä däm”

Pedofilvikt kommer säga att han vet för lite och därför säger han inget.

Behöver inte alls vara så att han köpt ny bil, han brukar ibland låna släktingar bilar, det har han själv sagt i vloggar.
Citera
2024-08-19, 11:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Karolinen97
Behöver inte alls vara så att han köpt ny bil, han brukar ibland låna släktingar bilar, det har han själv sagt i vloggar.
Jo så kan det givetvis vara.

Jag va lite snabb på bollen där.

Men det finns anledning att vara uppmärksam när det gäller honom.
Citera
2024-08-19, 11:04
Citat:
Jo så kan det givetvis vara.

Jag va lite snabb på bollen där.

Men det finns anledning att vara uppmärksam när det gäller honom.

Så är det, men som du säger det är baronen vi snackar om som har noll impulskontroll så vi får låta tiden ge svaret!
Citera
2024-08-19, 11:11
Medlem
abvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karolinen97
Han kanske borde höra med släkten om någon har ett badkar han kan snylta på en tid framöver för det lär behövas.
Citera
2024-08-19, 11:14
Medlem
Citat:
Jag kollade om det fanns nåt fordon registrerat på honom, frun eller hans bror.
Men utan resultat.

Jag borde ha kollat det innan jag skrev mitt, men samtidigt så är det något som inte förvånar mig, och han kan ha låtit någon annan stå som innehavare.

Vems är bilen han sitter i?

Det är hans mosters bil. De bor på samma område i Trosa och de får låna den när de ska köra Edward till träning, åka till Grönan, etc.

Förra året kunde han gå över till moster och sitta på hennes uppfart i bilen och spela in. Hans beteende är så jävla skumt bara. "Tjena, Pilla. Kan jag sitta i din bil och filma när jag pratar med mig själv?". Om släkten någon gång ifrågasatte hans beteende kanske kan skulle skruva ned på det. Men de låter honom bara fortsätta. Tycker verkligen alla i hans familj att det är rimligt att en pappa till tre barn ska stanna hemma hela dagarna för att han inte kan få nog av att filma sig själv?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in