2024-09-08, 12:57
Medlem
nintendoKalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vita.luna
Man hoppas ju verkligen att J anstränger sig för att träffa sin äldsta en dag som denna iaf!

Haha den var bra
Man tror det när man ser det.
Citera
2024-09-08, 15:57
Medlem
Ingen grattis till sin son på IG....
Citera
2024-09-08, 16:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hello87
Ingen grattis till sin son på IG....
Skriva hyllningar till P och sitt döda barn kan ha minsann göra. Födelsedagshyllningar till sitt äldsta barn verkar dock helt omöjligt.
Citera
2024-09-08, 19:22
Medlem
Wow. Inte ens ett litet inlägg fick sonen på födelsedagen. Efter hans jävla kärleksförklaringar till bonusbarnen under sommaren hade han väl ändå kunna visat upp omvärlden att han har en son han vill fira.

Undrar om sonen ens fick ett telefonsamtal idag från pappan sin och sina SYSKON?

Blä.
Citera
2024-09-08, 19:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fucktskada
Skriva hyllningar till P och sitt döda barn kan ha minsann göra. Födelsedagshyllningar till sitt äldsta barn verkar dock helt omöjligt.

Blir så ledsen. Inte för att ungen ens har sociala medier och kan se, utan att detta bara bevisar hur lite han bryr sig om sin egen son. Och ingen kan komma med ”fAsT mAn mÅsTe iNte LäGgA uPp pÅ inStA”, för jo, det gör han annars, så varför inte nu.

HOPPAS verkligen att han är hos sonen nu och firar honom. P har ju frågestund så hon kanske har tråkigt hemma tänker jag spontant? För att han är iväg och träffar sonen. Hoppas verkligen.
Senast redigerad av Ironmountain92 2024-09-08 kl. 19:28.
Citera
2024-09-08, 21:25
Medlem
Jag skulle gissa på att han inte lägger upp ngt då lilla Ts mamma inte velat att han skulle synas i deras sociala medier. Iaf vad P och J sagt innan...

Men visst känns det ändå lite galet jämfört med alla andra kärleksförklaringar J har lagt upp... Hade ju kunnat lagt upp en bild på en ballong, eller ngt annat opersonligt, och skrivit en hälsning till lilla T iaf!
Citera
2024-09-08, 21:44
Medlem
bellusorcas avatar
Var tvungen att scrolla i Js flöde och han la upp födelsedagsinlägg till båda sina söner 2022 och 2023. I år bara till Loui.

För en person med normal relation till Instagram behöver (frånvaron av) födelsedags-, hyllnings- och kärleksinlägg inte betyda något särskilt eller vara avgörande. Men eftersom båda dessa päron delar sitt liv på Instagram sju dagar i veckan kändes det lite ledsamt att han inte grattade sin första son på hans födelsedag.

Som någon annan skrev, hoppas att det är för att han är upptagen med att vara hos honom.
Citera
2024-09-08, 22:09
Medlem
Jag tror att P blir arg om han lägger upp något om hans första son, så han gör som hon vill
Citera
2024-09-08, 22:45
Medlem
Blir sonen fem eller sex år? Han är väl nära ålder till king Loui.
Pannan blev ju som vanligt gravid bara inom ett par veckor från första dejten..

Hallerheim lyser iaf med sin frånvaro idag så är helt säker på att han skäms som en hund över att vara en så otroligt värdelös far till sin förstfödda.

Detta kan inte upprepas för många gånger, även om det blir tradigt att läsa.
Citera
2024-09-08, 23:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vita.luna
Jag skulle gissa på att han inte lägger upp ngt då lilla Ts mamma inte velat att han skulle synas i deras sociala medier. Iaf vad P och J sagt innan...

Men visst känns det ändå lite galet jämfört med alla andra kärleksförklaringar J har lagt upp... Hade ju kunnat lagt upp en bild på en ballong, eller ngt annat opersonligt, och skrivit en hälsning till lilla T iaf!

Fast att gratta sin son på instagram med ett foto tror jag inte mamman direkt hade brytt sig om!
Citera
2024-09-09, 06:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Blir sonen fem eller sex år? Han är väl nära ålder till king Loui.
Pannan blev ju som vanligt gravid bara inom ett par veckor från första dejten..

Hallerheim lyser iaf med sin frånvaro idag så är helt säker på att han skäms som en hund över att vara en så otroligt värdelös far till sin förstfödda.

Detta kan inte upprepas för många gånger, även om det blir tradigt att läsa.

Lös med sin frånvaro gjorde han ju dock inte, han la ju upp gos-videos på E på story. 🙃
Citera
2024-09-09, 06:38
Medlem
chiaras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tesla83
Jag tror att P blir arg om han lägger upp något om hans första son, så han gör som hon vill

Tror jag med
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in