2024-07-06, 07:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bakaxel
Den mest värda sammanfattningen av denna substans är den Tidsresenaren gjorde i inlägg #2881.

Jag har gett den här substansen ett ärligt försök nu ett par gånger i doser om 250-1000 mg. Märkt mycket subtila effekter först på 700 mg. Då blev det 3 gånger roligare att diska och det ökade min simultanförmåga då jag lyssnade intensivt på ett radioprogram som var rätt intellektuellt utmanande. Hörde varenda ord och resonemang utan att bli distraherad och fann större nöje i det än vanligt. Lite som om någon tryckt på "nördknappen" i hjärnan, med förbättrat fokus som följd. Brukar normalt ha svårt att lyssna koncentrerat på podcasts/radioprogram nät jag jobbar eller gör något som kräver uppmärksamhet. Kanske för att jag varit utbränd, vem vet. Effekten avtog efter 45 minuter. Verkar dock hängt kvar ångestdämpande effekter efter det.

På 1 gram kände jag nästan salongsberusning och blev aningen flummig. Oförmögen att bli stressad fast jag hade bråttom till en grej. Fick huvudvärk och lite ljuskänslighet men det behöver inte vara kopplat till phenibuten heller. Höll i i alla fall 4-5 timmar.

Ska prova kanske 2 gram i helgen och se hur det artar sig. Var flera veckor sen sist. Svårt att få grepp om den här substansen. Jag känner av en starköl på tom mage mycket bättre men samtidigt verkar detta vara bra på att hämma ångest/stress över ett längre tidsspann.

Har inte upplevt några bieffekter heller.
Det är det förstnämnda den är avsedd att användas för. Mindre doser för att förbättra den kognitiva förmågan, sen ämnar den sig väldigt bra om man ska prestera socialt med.

Jag skulle vilja klassa den som en performance-drug.
Värdelös att försöka få ett rus på men en av de bästa för att få en att prestera både mentalt och fysiskt.
500 mg Phenibut, 100 mg koffein i kombinationen med 20 km löpning är fantastiskt härligt.
Citera
2024-07-06, 11:09
Medlem
Bakaxels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rvrvrp
Det är det förstnämnda den är avsedd att användas för. Mindre doser för att förbättra den kognitiva förmågan, sen ämnar den sig väldigt bra om man ska prestera socialt med.

Jag skulle vilja klassa den som en performance-drug.
Värdelös att försöka få ett rus på men en av de bästa för att få en att prestera både mentalt och fysiskt.
500 mg Phenibut, 100 mg koffein i kombinationen med 20 km löpning är fantastiskt härligt.
Jo jag hade mina aningar att det var för dessa subtila effekter som den skulle användas, men det gick lite stick i stäv med alla rapporter i tråden om att man får duktigt påslag på dopamin, med eufori och hög mysfaktor som följd. Någon beskrev det som MDMA-light. Men det är ju Flashback och här ska allt missbrukas.

Otroligt förvirrande att folk väljer att trycka i sig detta dagligen och riskera en sjuhelvetes avtändning, när vinsterna är så små.

Jag hade också känslan av att den lullighet som uppstod på 1 gram på tom mage, inte skulle vara särskilt skön på lite högre dosering.

Men vi får se, ska ta 1,5 gram imorgon för att förstå substansen mer. Det var rätt länge sen något satt och distraherade mina GABA-receptorer....
Citera
2024-07-08, 17:43
Medlem
Tidsresenarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bakaxel
Den mest värda sammanfattningen av denna substans är den Tidsresenaren gjorde i inlägg #2881.

Jag har gett den här substansen ett ärligt försök nu ett par gånger i doser om 250-1000 mg. Märkt mycket subtila effekter först på 700 mg. Då blev det 3 gånger roligare att diska och det ökade min simultanförmåga då jag lyssnade intensivt på ett radioprogram som var rätt intellektuellt utmanande. Hörde varenda ord och resonemang utan att bli distraherad och fann större nöje i det än vanligt. Lite som om någon tryckt på "nördknappen" i hjärnan, med förbättrat fokus som följd. Brukar normalt ha svårt att lyssna koncentrerat på podcasts/radioprogram nät jag jobbar eller gör något som kräver uppmärksamhet. Kanske för att jag varit utbränd, vem vet. Effekten avtog efter 45 minuter. Verkar dock hängt kvar ångestdämpande effekter efter det.

På 1 gram kände jag nästan salongsberusning och blev aningen flummig. Oförmögen att bli stressad fast jag hade bråttom till en grej. Fick huvudvärk och lite ljuskänslighet men det behöver inte vara kopplat till phenibuten heller. Höll i i alla fall 4-5 timmar.

Ska prova kanske 2 gram i helgen och se hur det artar sig. Var flera veckor sen sist. Svårt att få grepp om den här substansen. Jag känner av en starköl på tom mage mycket bättre men samtidigt verkar detta vara bra på att hämma ångest/stress över ett längre tidsspann.

Har inte upplevt några bieffekter heller.

Tack för rekommendationen!

Jag kan uppdatera tråden med en ny upplevelse, efter att tidigare bara tagit Phen i ca två gånger i veckan.

Har tagit i ca en vecka eller mer, där andra dagen är utan nu. Doserna låg på 500-2000 mg / dag. Detta samtidigt som jag drack alkohol och även vissa dagar tog min medicin Elvanse. Lite galet men det gick bra!

Vad som föranledde till denna friska blandning, förutom semester och skoj, var att jag upplevde en konstig känsla i kroppen, framförallt i magen. Kan dock inte påstå att det försvann helt trots detta och är något jag upplever även under nyktra perioder.

Har under något år tagit det relativt lugnt, vilket kanske medför att jag klarat mig rätt bra även om jag inte rekommenderar någon att göra det jag gjorde.

Jag håller f ö med Baxaxel kring denna substans, t ex att den är svår att kalibrera dosmässigt då den kan slå olika samt att den är mer subtil och över längre tid. Detta var dock inget nytt för mig personligen men intressant att fler har samma upplevelse.

Då jag är inne på andra dagen utan, som sagt, så har jag givetvis varit relativt sliten och haft lite svårare att sova. Även irritation förekom innan jag tog min medicin.

Jag tror i alla fall den där blandningen kan vara farligt, så jag planerar att ev ta en mindre dos Phen för säkerhets skull strax. Hög tryck på samma receptor och sen cold turkey är inte så bra. Har tagit två Inderal också.

Jobbigast är det som pågår i kroppen, men det verkar vara nåt som är där oavsett vad jag kör på eller ej. De mer intressanta symptomen är psykotiska symptom som t ex knackningar i väggar, fönster och konstiga vråljud (troligen en räv) som även en hund reagerade på.
Senast redigerad av Tidsresenaren 2024-07-08 kl. 17:55.
Citera
2024-07-10, 17:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tidsresenaren
Tack för rekommendationen!

Jag kan uppdatera tråden med en ny upplevelse, efter att tidigare bara tagit Phen i ca två gånger i veckan.

Har tagit i ca en vecka eller mer, där andra dagen är utan nu. Doserna låg på 500-2000 mg / dag. Detta samtidigt som jag drack alkohol och även vissa dagar tog min medicin Elvanse. Lite galet men det gick bra!

Vad som föranledde till denna friska blandning, förutom semester och skoj, var att jag upplevde en konstig känsla i kroppen, framförallt i magen. Kan dock inte påstå att det försvann helt trots detta och är något jag upplever även under nyktra perioder.

Har under något år tagit det relativt lugnt, vilket kanske medför att jag klarat mig rätt bra även om jag inte rekommenderar någon att göra det jag gjorde.

Jag håller f ö med Baxaxel kring denna substans, t ex att den är svår att kalibrera dosmässigt då den kan slå olika samt att den är mer subtil och över längre tid. Detta var dock inget nytt för mig personligen men intressant att fler har samma upplevelse.

Då jag är inne på andra dagen utan, som sagt, så har jag givetvis varit relativt sliten och haft lite svårare att sova. Även irritation förekom innan jag tog min medicin.

Jag tror i alla fall den där blandningen kan vara farligt, så jag planerar att ev ta en mindre dos Phen för säkerhets skull strax. Hög tryck på samma receptor och sen cold turkey är inte så bra. Har tagit två Inderal också.

Jobbigast är det som pågår i kroppen, men det verkar vara nåt som är där oavsett vad jag kör på eller ej. De mer intressanta symptomen är psykotiska symptom som t ex knackningar i väggar, fönster och konstiga vråljud (troligen en räv) som även en hund reagerade på.

Jag har käkat flera gånger i veckan sedan september/oktober, och mer eller mindre dagligen under hela 2024. Tar 2-3g om dagen, käkar även elvanse som medicin dagligen och har gjort i flera år. Tagit flera uppehåll på ca en vecka från phenibuten och varit livrädd innan pga allt man läst men med handen på hjärtat får jag ingen avtändning överhuvudtaget, inte ens lite svårare att sova. Och då hade jag ändå ångestproblematik innan jag började.

Det enda är egentligen att allt känns lite mer tråkigt. Dock har ju såklart effekten blivit sämre, men när jag höll mig till ca 3 dagar i veckan försämrades den aldrig, utan det var när jag började ta dagligen.
Väntar mer eller mindre bara på att det ska backlasha och den jävla monster ATn man läst om slår till. Blir att köra några dagars uppehåll snart igen för att känna efter.

Vart beställer du från? Tänker om det kan vara skillnad i kvalité eller om det bara är att min genetik klarar av att tända av på GABA väldigt bra.

Edit:

Ser att vi svarat varandra tidigare i tråden nu, så har säkert redan berättat allt det här haha. Känns som jag tjatar ned tråden med det här snacket men är verkligen en salig blandning av oro, fascination och nyfikenhet som gör att jag söker svar på varför jag inte känner någon avtändning och om jag kommer göra det (vilket såklart endast tiden kan utvisa). Var så jävla noggrann i början med att inte ta för mycket. Började med att jag nojjade över att ta en gång i veckan, vilket blev 2-3 och sen efter en stressigare period i livet, dagligen. Adhd-hjärnan 🫠
Senast redigerad av jeffreythugga 2024-07-10 kl. 17:28.
Citera
2024-07-22, 16:45
Medlem
Tidsresenarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jeffreythugga
Jag har käkat flera gånger i veckan sedan september/oktober, och mer eller mindre dagligen under hela 2024. Tar 2-3g om dagen, käkar även elvanse som medicin dagligen och har gjort i flera år. Tagit flera uppehåll på ca en vecka från phenibuten och varit livrädd innan pga allt man läst men med handen på hjärtat får jag ingen avtändning överhuvudtaget, inte ens lite svårare att sova. Och då hade jag ändå ångestproblematik innan jag började.

Det enda är egentligen att allt känns lite mer tråkigt. Dock har ju såklart effekten blivit sämre, men när jag höll mig till ca 3 dagar i veckan försämrades den aldrig, utan det var när jag började ta dagligen.
Väntar mer eller mindre bara på att det ska backlasha och den jävla monster ATn man läst om slår till. Blir att köra några dagars uppehåll snart igen för att känna efter.

Vart beställer du från? Tänker om det kan vara skillnad i kvalité eller om det bara är att min genetik klarar av att tända av på GABA väldigt bra.

Edit:

Ser att vi svarat varandra tidigare i tråden nu, så har säkert redan berättat allt det här haha. Känns som jag tjatar ned tråden med det här snacket men är verkligen en salig blandning av oro, fascination och nyfikenhet som gör att jag söker svar på varför jag inte känner någon avtändning och om jag kommer göra det (vilket såklart endast tiden kan utvisa). Var så jävla noggrann i början med att inte ta för mycket. Började med att jag nojjade över att ta en gång i veckan, vilket blev 2-3 och sen efter en stressigare period i livet, dagligen. Adhd-hjärnan 🫠

Ursäkta lite sent svar. Jag håller med om detta, men vi har lite samma förutsättningar också med tanke på Elvanse som kanske ändå ”tar över” trots allt.

Jag återupptog gamla Phen-doseringen 1-2 gånger i veckan efter det där rejset och jag upplevde inte heller något jobbigt direkt. Precis som effekten upplevs subtil så är även ATn subtil.
Citera
2024-07-26, 11:51
Medlem
Hur stor är sannolikheten att det beslagtas i tull om man beställer från EU?
Någon shop ni rekommenderar?
Citera
2024-07-26, 15:44
Medlem
tainus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krotzi
Hur stor är sannolikheten att det beslagtas i tull om man beställer från EU?
Någon shop ni rekommenderar?

Jag beställde nyligen Fenibut och några andra produkter från ra*po*ders (ww) och det kom till mitt utlämningsställe efter 6 arbetsdagar.

Första gången jag beställer och provar Fenibut så jag är inte rätt person att ännu kommentera angående kvalite, men har läst några kommentarer att dom ska ha schyssta produkter.

Så här skriver dom på sin hemsida angående tullen:

Finns det en chans att min order kommer att beslagtagas av tullen?
Din beställning är helt säker då vi skickar från EU, det kommer inga problem med tullen. När vi skickar vår produkt från EU når 99,9% av våra leveranser destinationen i tid utan några störningar. Tullproblem kan uppstå för kunder som inte bor i EU-länder, även om 90% av transporter till länder utanför EU fortfarande når sin destination i tid.

PS. Jag provade 2 kapslar, alltså 1000mg totalt i förrgår innan jag drog till jobbet och det jag kan säga om effekten är typ att jag hade en ganska ovanligt bra arbetsdag, ingen social ångest vid lunch och bra ork i kroppen med ett väldigt fysiskt krävande arbete. Det kändes på något vis lugnare inombords, om det vanligtvis känns som att det stormar och är lite rörigt inombords så var det nu mer stilla och stabilt.

Ha det bäst!
Senast redigerad av tainu 2024-07-26 kl. 15:48.
Citera
2024-08-02, 11:53
Medlem
BlurryFace69s avatar
Är denna inte klassad?
Citera
2024-08-05, 18:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlurryFace69
Är denna inte klassad?
Om du syftar på narkotika så är svaret nej.
Citera
2024-08-05, 23:39
Medlem
Hur påminner denna om gabapentin?
Citera
2024-08-06, 16:45
Medlem
Tidsresenarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flashbackwards
Hur påminner denna om gabapentin?

Av Gabapentinoiderna (Phenibut, Gabapentin och Lyrika) så sägs Phenibut vara den man ska ”akta sig” för mest. Tvärtom upplever jag dock den ha den mest subtila och oskyldiga effekten av dessa tre och därav en lugnare AT.

Man får en mindre rus-känsla med Phen, än med de andra två, vilket gör den minst ”rolig” eller ”skön”. Å andra sidan så bibehåller man klarheten samtidigt som man får ett lugn, vilket ju är en bra egenskap. Mer ”jobbdrog” än partydrog

Varför jag tror Phenibut har fått sitt rykte tror jag beror på att den självmedicineras i långt högre grad än de andra två. Det är dock bra att folk har respekt för Phen, så det inte används fel och länder blir tvungna att narkotika-klassa den.

Det var mina två cents, och mycket intressant ämne föresten. Skulle vara trevligt att läsa fler anekdot-jämförelser mellan dessa, då det faktiskt är något jag funderat på sistone, då ev förskriving av Gaba/Lyrika inte är en omöjlighet i framtiden för egen del igen; men då detta kanske inte skulle vara nödvändigt då Phen kanske egentligen totalt sätt är bättre. 🤔
Senast redigerad av Tidsresenaren 2024-08-06 kl. 17:37.
Citera
2024-08-06, 20:53
Medlem
25% rabatt hos RP på Phen nu tom sista augusti.

Tycker det ger en mild effekt men än dock trevlig
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in