Citat:
Ursprungligen postat av
Tidsresenaren
Man är borta ett par dagar och plötsligt har tråden exploderat, kul! 🤩 Jag kommer uppdatera med nya erfarenheter inom kort.
Det där är ju intressant, för jag har på sistone forskat i rimliga substitut för Phenibut då man ju inte bör ta det så ofta.
Så vilket / vilka bör man köpa anser du (eller någon annan i tråden), eller är det kanske mer effektivt att köra en mikrodos Phenibut?
Något som kan vara klyschigt i sammanhanget, men bra kost, motion och mindfulness (Neville Goddard metoder, robotic affirmations etc) är huvudnycklarna till en god hälsa, medan Phenibut och annat egentligen ska vara komplement / bonus grejer.
Jag har kört agmatine parallellt med phenibut, och inbillar mig att det ev har bidragit till att jag har kunnat hålla dosen någorlunda konstant runt 2 gram/dag.
Jag UPPLEVER att jag haft ungefär samma effekt, trots väldigt många intag, att jag ej behövt gått upp i dos. (Tollerans)
Tog även Subutex vid tillfälle och noddade på 0.66 mg, vilket defenitivt ej hade hänt utan agmatine. Tveksamt om det hade hänt ens på doser upp mot 2.0 mg
Ikväll (dag 4 utan Butt) dricker jag alkohol, vilket gör mig deprimerad. Om jag känner mig själv rätt så kommer jag imorgon kompensera med phenibutt, men då får det vara en engångsdos på kanske 0.8, följt att fortsatt ”abstinens”.
Självklart funkar meditation mm, men det kräver ju även en insats. En ansträngning… Jag är sjukt trött på att missbruka olika substanser….
Har kollat in en intressant substans som heter emoxypine, ska vara rejält lugnande. Tänker att det ev skulle kunna vara en substans att använda för att må lite bättre. Finns att köpa på ett ställe som heter något i stil med swissherbs. Mfl ställen.