2022-03-07, 17:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rvrvrp
Vad för effekt är du ute efter?
250 mg räcker för att få en hyfsad kognitiv effekt och 1000-1500 mg för att bli euforisk och ganska väck.
Det brukar ta 3-4 timmar innan du får full effekt så fyll inte på i tro att det inte händer något.
Den har korstolarnas som alla andra GABA droger.
Ta den oralt och fyll på med koffein efter 1-2 timmar.

Tusen tack
Så jag sväljer helt enkelt kappseln som den är och sköljer med kaffe? Påminner om att det är sån FAA variant

🙏
Citera
2022-03-07, 17:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maroha
Tusen tack
Så jag sväljer helt enkelt kappseln som den är och sköljer med kaffe? Påminner om att det är sån FAA variant

🙏
Som jag har förstått de så har FAA bättre pH så det går att använda de sublingualt utan att det fräter sönder munnen. HCL är riktigt vidrigt om man får det i munnen.
För mig är det oklart om det absorberas snabbare med FAA.
Kom ihåg att inte ta det för ofta eller blanda med starka cs. Jobbig avtändning!
Citera
2022-03-07, 17:53
Medlem
Citat:
Som jag har förstått de så har FAA bättre pH så det går att använda de sublingualt utan att det fräter sönder munnen. HCL är riktigt vidrigt om man får det i munnen.
För mig är det oklart om det absorberas snabbare med FAA.
Kom ihåg att inte ta det för ofta eller blanda med starka cs. Jobbig avtändning!
Såg nu att FAA omvandlas till HCL i magen så det blir samma sak när man tar det oralt.
FAA är alltså bara lämpad för att kunna ta den på andra sätt.
Citera
2022-03-07, 18:31
Medlem
Citat:
Såg nu att FAA omvandlas till HCL i magen så det blir samma sak när man tar det oralt.
FAA är alltså bara lämpad för att kunna ta den på andra sätt.

Okej
Så jag ksn svälja kapslsrna och få effekt?

Mvh
Citera
2022-03-07, 19:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maroha
Okej
Så jag ksn svälja kapslsrna och få effekt?

Mvh
Ja
Citera
2022-03-07, 19:41
Medlem
Citat:
Ja

Tack och bok för tydliga svar 🙏
Citera
2022-03-24, 00:13
Medlem
Någon som beställt från rawpowders och vet om de är legit?
Citera
2022-03-24, 09:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blade99
Någon som beställt från rawpowders och vet om de är legit?
Aldrig några problem från dom, bra kvalitet.
Citera
2022-03-27, 10:18
Medlem
yournotlikemes avatar
Köpte hem 90 st. 500mg kapslar av detta från R*wpowder. Läst här att det ska vara bra kvalitét från dom. Tog 3 dagar att få hem. Läste på lite nybörjardoser och slängde först i mig 1g. efter 4-5 timmar kände jag mig lite upprymp och ganska lätt i kroppen men inget direkt rus. Nästa dag slängde jag i mig 2.5g. Inte ens då fick jag effekten som alla andra här skriver om, att man ska få eufori och nästan i klass med MDMA-light. Sen fyllde på med 2g till efter de 2.5. Den dosen trodde jag skulle ge mig en rejäl skjuts på 4.5g. Visst mådde jag bra och var ångestfri men kände mig inte drogad eller någon Eufori ens då?

Vissa här beskriver detta som det bästa de tagit osv. men jag blev allt annat än imponerad tyvärr. Så nu har jag 79 kapslar kvar här men vet inte vad jag gör för fel? Ska jag dosera annorlunda eller vad gör jag fel? Har noll tolerans för andra GABA-b droger så resultat är jättekonstigt. Funderar på att slänga resten.
Citera
2022-03-27, 10:53
Bannlyst
Detta är en fantastisk substans. Alla problem är borta och man svävar fram.
Citera
2022-03-27, 10:54
Medlem
KneKhis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yournotlikeme
Köpte hem 90 st. 500mg kapslar av detta från R*wpowder. Läst här att det ska vara bra kvalitét från dom. Tog 3 dagar att få hem. Läste på lite nybörjardoser och slängde först i mig 1g. efter 4-5 timmar kände jag mig lite upprymp och ganska lätt i kroppen men inget direkt rus. Nästa dag slängde jag i mig 2.5g. Inte ens då fick jag effekten som alla andra här skriver om, att man ska få eufori och nästan i klass med MDMA-light. Sen fyllde på med 2g till efter de 2.5. Den dosen trodde jag skulle ge mig en rejäl skjuts på 4.5g. Visst mådde jag bra och var ångestfri men kände mig inte drogad eller någon Eufori ens då?

Vissa här beskriver detta som det bästa de tagit osv. men jag blev allt annat än imponerad tyvärr. Så nu har jag 79 kapslar kvar här men vet inte vad jag gör för fel? Ska jag dosera annorlunda eller vad gör jag fel? Har noll tolerans för andra GABA-b droger så resultat är jättekonstigt. Funderar på att slänga resten.

Phenibut är väldigt subtilt om du nu inte lider av ångest eller kombinerar den med annat, det är främst i sociala situationer som substansen verkligen skiner samt vid musiklyssnande (främst där MDMA-light påståendet kan stämma). Av kanske totalt 50 intag har jag upplevt kraftig eufori endast en gång och det var påen lägre dos än vad jag då vanligen tog.

Edit: Om du inte finner något rekreationellt värde i substansen så spara den till krävande sociala situationer är mitt tips. Du utstrålar en helt annan aura/självförtroende och positivitet utan att ens försöka eller behöva anstränga dig.
Senast redigerad av KneKhi 2022-03-27 kl. 10:59.
Citera
2022-03-27, 11:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av KneKhi
Phenibut är väldigt subtilt om du nu inte lider av ångest eller kombinerar den med annat, det är främst i sociala situationer som substansen verkligen skiner samt vid musiklyssnande (främst där MDMA-light påståendet kan stämma). Av kanske totalt 50 intag har jag upplevt kraftig eufori endast en gång och det var påen lägre dos än vad jag då vanligen tog.

Edit: Om du inte finner något rekreationellt värde i substansen så spara den till krävande sociala situationer är mitt tips. Du utstrålar en helt annan aura/självförtroende och positivitet utan att ens försöka eller behöva anstränga dig.
Håller verkligen med.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in