Citat:
Ursprungligen postat av
yournotlikeme
Köpte hem 90 st. 500mg kapslar av detta från R*wpowder. Läst här att det ska vara bra kvalitét från dom. Tog 3 dagar att få hem. Läste på lite nybörjardoser och slängde först i mig 1g. efter 4-5 timmar kände jag mig lite upprymp och ganska lätt i kroppen men inget direkt rus. Nästa dag slängde jag i mig 2.5g. Inte ens då fick jag effekten som alla andra här skriver om, att man ska få eufori och nästan i klass med MDMA-light. Sen fyllde på med 2g till efter de 2.5. Den dosen trodde jag skulle ge mig en rejäl skjuts på 4.5g. Visst mådde jag bra och var ångestfri men kände mig inte drogad eller någon Eufori ens då?
Vissa här beskriver detta som det bästa de tagit osv. men jag blev allt annat än imponerad tyvärr. Så nu har jag 79 kapslar kvar här men vet inte vad jag gör för fel? Ska jag dosera annorlunda eller vad gör jag fel? Har noll tolerans för andra GABA-b droger så resultat är jättekonstigt. Funderar på att slänga resten.
Phenibut är väldigt subtilt om du nu inte lider av ångest eller kombinerar den med annat, det är främst i sociala situationer som substansen verkligen skiner samt vid musiklyssnande (främst där MDMA-light påståendet kan stämma). Av kanske totalt 50 intag har jag upplevt kraftig eufori endast en gång och det var påen lägre dos än vad jag då vanligen tog.
Edit: Om du inte finner något rekreationellt värde i substansen så spara den till krävande sociala situationer är mitt tips. Du utstrålar en helt annan aura/självförtroende och positivitet utan att ens försöka eller behöva anstränga dig.