2024-08-02, 02:48
Medlem
Varför lägger inte någon som har den bara upp den någonstans.
Citera
2024-08-02, 02:49
Medlem
EXTREMFETMAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jolle87
Varför lägger inte någon som har den bara upp den någonstans.
För att ingen vill sjunka så lågt. Vi har bara problem med Kal Fredrik, inte hans stackars fru eller hans fina barn.
Citera
2024-08-02, 03:07
Medlem
micro113s avatar
Är det verkligen Therese som ligger utvikt med något som ser som ett djupt hål utan kanter ...

Det där var riktigt äckligt grävande... Jag tvekar dock på om hon är avgrundshålet ... för picken som kommer sen är ju jättekort .. Och Bajsis har alltid påstått att hans är lång och grov.
Kan bajsis har filmat när någon annan trycker in den?
Citera
2024-08-02, 03:47
Medlem
Han har ju verkligen skrutit i många år om sin super stora bjässe till snabel, år ut och år in på sina "frågestunder" på instagram. Verkligen pinsamt nu när det visat sig inte vara sanning, vilket egentligen inte förvånar en med tanke på att han inte är känd för att vara särskilt sanningsenlig.

Hade det inte varit för att man klart och tydligt ser hans bokstavstatueringar på fingrarna, lyktan på handen, vitlökstatueringen på armen och Thereses alextatueringar så hade han kunnat komma undan. Men detta är utan tvivel Kal Fegis Alexander Rask, numera Lillsnorre.
Citera
2024-08-02, 07:06
Medlem
Crabby88s avatar
Rask med liten rask verkar fanimej jobba i den dolda. Inte ett ljud från han gällande denna film.
Man kan verkligen kalla han för en grävande youtuber nu. Ett tag trodde jag han skulle få in hela armen och fista henne.

Lille rask med din lille task. Varför säger du inget? Vi vet att du är inne och läser.
Vad tycker du om hela situationen?
Citera
2024-08-02, 09:40
Medlem
Gesaffelsteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EXTREMFETMA
För att ingen vill sjunka så lågt. Vi har bara problem med Kal Fredrik, inte hans stackars fru eller hans fina barn.
Hans barn är väl för fan inte med i filmen.

Hur vet vi ens att det är hans fru som han gröttar runt i?

Har Rask verkligen ett ljus tatuerat på handen? Vad jag vet och kommer ihåg så är det Trosas stadsmärke (eller vad fan det kallas) som han så stolt förstört sin hand med.
Citera
2024-08-02, 09:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gesaffelstein

Har Rask verkligen ett ljus tatuerat på handen? Vad jag vet och kommer ihåg så är det Trosas stadsmärke (eller vad fan det kallas) som han så stolt förstört sin hand med.

Tänk dig själv om man gick i högstadiet och farsan la ut en porrfilm. Hur jävla kul hade det varit?
Citera
2024-08-02, 09:57
Medlem
Gesaffelsteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av antonio-puerta
Tänk dig själv om man gick i högstadiet och farsan la ut en porrfilm. Hur jävla kul hade det varit?
Jag vet inte om det spelar så stor roll den dagen då de ser denna tråden som säkert kommer ha passerat 250K inlägg vid det laget. Inte för att felet ligger på vår sida, men att läsa om all skit som idioten gjort under deras uppväxt kommer nog vara minst lika pinsamt.
Citera
2024-08-02, 10:00
Medlem
Crabby88s avatar
Denna tystnad från deras håll är lite intressant.
Inga Instagram inlägg från någon av dom.
Citera
2024-08-02, 10:06
Medlem
Citat:

För att Therese också har tatueringar.

Idioten har Trosas kommunvapen på ena handen, på den andra har han det där fula ljuset. Du kan räkna med att det finns tatueringar på alla kroppsdelar som inte enkelt kan täckas med kläder på Carl-Fredrik. Sådan är narcissisten, han ska ha tatueringar överallt så alla ska haja till och kolla på honom. Han älskar det.
Citera
2024-08-02, 10:36
Medlem
Gesaffelsteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
För att Therese också har tatueringar.

Idioten har Trosas kommunvapen på ena handen, på den andra har han det där fula ljuset. Du kan räkna med att det finns tatueringar på alla kroppsdelar som inte enkelt kan täckas med kläder på Carl-Fredrik. Sådan är narcissisten, han ska ha tatueringar överallt så alla ska haja till och kolla på honom. Han älskar det.
Mjo, jag tror att han har nämnt det ett par gånger också. Han är dock notorisk för att ångra och ta bort.

Så jag kan inte bevisa det på något sätt.
Citera
2024-08-02, 10:58
Medlem
Citat:
Mjo, jag tror att han har nämnt det ett par gånger också. Han är dock notorisk för att ångra och ta bort.

Så jag kan inte bevisa det på något sätt.

Visserligen, men han har aldrig tagit bort några tatueringar han har gjort. Kanske främst för att han inte har haft råd att göra det. Men även när han skulle få det betalat för borttagning av tatueringarna i ansiktet så drog han sig ur, för han skulle enligt egen utsago "känna sig naken" utan sina ansiktstatueringar. För vanliga människor ser han ut som ett vandrande skämt, men i hans eget huvud ser han ut som en skitcool kille som ingen vågar tjafsa med.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in